Monday, June 08, 2009

Blog Marketing @iMoney 周刊



身為理財白痴,從未留意財經雜誌,只知《iMoney》是經濟日報旗下周刊。以該集團的踏實公正的作風,成為被訪問者實在可以一百個放心。所以,當《iMoney》高級記者張小姐提出訪問要求時,我馬上答應了!


期間,張小姐跟我談了幾小時,另外還訪問了極具代表性的bloggers SidekickJansenRudi,採訪了 Laneige 及 Neutrogena 的 bloggers gathering,也到了 Punch Party Hong Kong 2 的現場,資料搜集功夫做足。



除了有我、Sidekick、Jansen 及 Rudi的訪問,內裡還有 beauty bloggers Little KaMichelleCandy 的訪問內容,Laneige 蔡小姐及 Neutrogena Christabel 的訪問。

如果你想知道關於 blog marketing 的種種,千萬不要錯過這一期。今天我在旺角跑了三家便利店才買到最後一本呢!

歡迎留言!

6 comments:

miss p said...

周刊來的呢, 不是月刊, 所以要買更加要快

閃閃星小藍 said...

艾也. 咁快冇晒, 等我一陣都去睇下仲有冇先得。

Meling Lam said...

miss p> 係wor! 我改返,咁就弊啦,今朝又有好多人話買唔到呀,太好賣!

CARRIEISM said...

WOO~~ COVER GIRL~~~

iamsan / Mountain said...

嘩!Meling,你實在太抬舉我啦!
不過我都估唔到今期會咁好賣喎,仲有聽講今次係破紀錄地高百分比將book B放在面來賣喎!犀利呀!

閃閃星小藍 said...

哈哈, 我都買左本黎支持唷!^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站