Sunday, June 28, 2009

粉紅色=幸運色?



膠袋徵費將於7月7日實施,我早已儲起幾個漂亮的環保袋,以後隨身攜帶。碰巧這幾個袋都是粉紅色的啊!最近我跟粉紅確是有緣。



第一個是參加「海港城 STYLE Model Hunt」臥底活動時獲贈的「草間彌生×海港城環保購物袋」波點環保袋,用料結實,尺碼又大。這是去年海港城為公益金推出的限量換領品,現在已斷貨,有錢都買唔到。



另一個是莎莎的推廣品。BYOB(Bring Your Own Bear)粉紅色的小熊購物袋可掛在手袋上當吊飾,內藏粉紅色環保袋。只要6月30日至8月16日期間到莎莎購買任何貨品,加$19.90可換購

喜歡的話,更可和 Bling Bling 小熊環保兩用喇叭配成一套!喇叭可接駁 iPod/mp3,只要6月30日至8月16日期間到莎莎購買任何貨品,加$49可換購(原價$188)。有閃銀色及粉紅色兩色選擇。

多謝海港城及莎莎的公關送我以上的實用禮物,我已經急不及待的拆開用咯。

歡迎留言!

3 comments:

N@kiter~! said...

個 波波袋真係好sharp醒~
愛用中。。。

雖然我唔好熊仔,
但個熊袋又確實幾方便,
個喇叭更得我心 (因為Bling Bling XDDD)

alice said...

海港城的那個很吸引喔
可惜知道得太遲>.<
錯過了

Daisy Maris Fung said...

一個摺得埋嘅環保袋真係好重要,因為永遠唔知道自己會唔會買爆quota

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站