Tuesday, June 23, 2009

去整容不如化好妝:Bobbi Brown Makeup Workshop



由於之前幾次上鏡受訪問的妝容都是自己處理,可是我實在受不了自己的特大包包面及上鏡後消失的眼線及胭脂,於是上星期到 Bobbi Brown 辦公室 preview Brow Kit 時,提出想認真的學一下如何化「上鏡妝」。多謝 Maggie 安排。

給大家看看我妝前妝後的分別。事實證明,謝安琪真的不用整容呢!只要化妝化得好,我也可以像「整容後」煥然一新。



圖左,是第一次出的素顔照,用 iPhone 拍,睡眠充足,沒化妝。圖右,是今天在 Bobbi Brown 上makeup workshop 後的妝容,妝感很濃、眉很粗,自己絕對看不慣,可是上鏡後一切「正常」。明明是沒有睡過近30小時的模樣,只不過用 iPhone 拍,又沒修圖,亦沒有「大眼仔」,都可以有這個效果!證明上鏡妝真的是用來上鏡,整個樣子脫胎換骨。

早知我去拍身份證相片前到 Bobbi Brown 化個靚妝先啦!

如果你也有需要學上鏡妝,或是其他特別場合的妝容,也可跟 Bobbi Brown 的櫃姐預約,以一對一的方式去學最適合你的靚妝,收費只是 $900,其中的 $800 可換回產品,即是「課程」只需$100!

歡迎留言!

7 comments:

閃閃星小藍 said...

女人果然唔可以唔化。

如果收$150又唔貴喎~~

Daisy Maris Fung said...

其實未化妝都唔係好差,化了以後就更得!

tika said...

好得呀!
不過我睇慣你平時淡妝個樣!

靚靚煮飯婆 said...

上鏡妝真係唔錯喎! 好有興趣想學呢?

但願我只是一片綠...葉 said...

我又要報名報名~~~~
我覺得meiling 平日0既妝同呢個妝都好好睇0丫.....
咁當然,如果場合需要,化得"行"0的,又有何不可?
我覺得有時候,一0的化妝技巧真係唔可以靠睇雜誌學的~~

Poe said...

化之前是鄰家女孩feel,化之後眼睛神采奕奕,面形好sharp,bb好厲害!

我也想去bb學習修飾輪廓呢! (因為小女子臉形大和長,平日用胭脂橫掃,也想學習如何用bronzer~)

SzeKei said...

係唔係冇限期,隨時可以打去報名?o係counter學?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站