Thursday, June 18, 2009

蘋果茶聚:專訪「瑩之部屋」創辦人 Johnson



因利成便的訪問做得多,打著「蘋果的化妝箱」旗號去邀約的店舖專訪倒是第一次。多謝「瑩之部屋」屋主 Johnson 熱情招待。可能因為大家都是 I.T 行業的行家,談起來分外投契。



留意「瑩之部屋」,是因為 Facebook 上的廣告及群組,以及 Emily 的美妝新品試用 blog。愛到日本旅行的女生,總會把從藥妝店搜括回來的各式新品拍照在博上分享。Emily 的blog 多走一步,讓大家不用「得個睇字」,喜歡的話可以馬上到「瑩之部屋」店子裡買到。

「瑩之部屋」屋主 Johnson 常到日本出差,後來因利成便,帶回最hit的美妝品回來發售。入貨靈感有懶日本雜誌推介、cosme.net 排名,以及熟客的建議。雖然 Yahoo 拍賣場上也有很多人從日本帶回新品發售,而 Johnson 的店「瑩之部屋」勝在是「美肌一族」正式代理,感覺較可信及認真,加上已經營了三年多,在銅鑼灣、葵芳及旺角都有分店,已有穩定貨源及入貨準則,售價也算是緊貼Yen價。到那裡走一回,就像到了日本的藥妝店一樣。



既是「美肌一族」正式代理,面膜及護膚品當然齊全,想不到連唇彩及胭脂也有入貨。全部有tester。



最好賣的貨品亦同時反映了現在最熱的潮流。Palty 染髮劑因沒有難聞氣味,成為店中數一數二的最受歡迎產品。Johnson 說這四個顔色最好賣,我打趣說這些都是「傳穎色」啊!



跟小時候用的「漿糊」包裝一樣的 hand cream,UV cream 及 moisture cream。我打開 UV cream 的 tester 試過,質感都跟「漿糊」一樣!很好玩!



右二的「MEISHOKU 明色美顏粉刺專用化妝水」也受日本雜誌及《女人我最大》推介,據說有防暗瘡、防粉刺功效,便宜又好用。



Ghassoul 天然礦物泥粉在日本不易買到,在日本曾獲美容獎。好處是每次只用一茶匙,開水使用,有深層清潔效果。



日本美妝網cosme.net熱捧的 CHACOTT 高清碎粉,這裡也有三款色現貨可供選擇。CHACOTT 粉底液可代訂。



差不多每個在旺角上班的女售貨員都有貼假睫毛。你未試過?我也未啊 -_-



日本「阿婆」護膚品。未用過,據聞風評不錯。



另一款名為 Prettia、花王出品的染髮劑,有趣在它是mousse狀,使用時比較方便及乾淨。

愛哈日的我因為Yen價高昂,近兩年沒到日本購物,常在雜誌中看到想買的東東也沒辦法。「瑩之部屋」屋主 Johnson 這盤生意,正好為了我這類人而設啊。

「瑩之部屋」主頁:http://www.cosmeticsbb.com/
地址:銅鑼灣渣甸街23號兆基商業中心19樓全層、旺角彌敦道608號 Chic之堡 3樓328號舖、葵芳葵涌廣場2樓潮流廊2期2006號舖
電話:28028728

歡迎留言!

11 comments:

N@kiter~! said...

我最初會認識螢之部屋係因為y拍。。。
想當初我為左支 Prettia都特登剷上 Chic之堡去買~

閃閃星小藍 said...

我都係係y拍同佢買過野喎~ hahahha
唔知佢而家咁多分店了。

一直想試日本出既染髮,因為睇日本雜誌成日都有講!但有冇人知佢上唔上色呢??

另外好有興趣呢個:Ghassoul 天然礦物泥粉

等我搵日上去睇下先,多謝Meling介紹~

tika said...

好吸引!樣樣都想試下呢~~

tika said...

好吸引!樣樣都想試下呢~~

Barbara said...

早排蘋果日報都有介紹過瑩之部屋. 產品好似啱後生女(under 25歲). 所以沒有特別留意. 見Meling都介紹, 等我都去睇睇先. Thanks ^.^

little ka said...

"螢之部屋"好正呀~~~~
有好多日本野都買到既

N@kiter~! said...

閃閃星小藍,你指邊隻?
Palty定Prettia?

但願我只是一片綠...葉 said...

睇完meling介紹.....
我0既買0野癮又來了~~~好想試試個mask~~

閃閃星小藍 said...

N@kiter~! ~ 兩隻我都想知上唔上色唷?你係咪試過呀?

ivy said...

Palty 染髮真係幾好,好靚呀d色!
Chacott碎粉都係幾好用,好控油~~
不過我唔會再去個家店啦!跳槽!

d服務態度太差啦!好似唔休做咁~~
經常黑面,次次上去都好似話我知,阻佢煲電話,同玩電腦咁!
問多一句,一句都唔答你!夠經典

Meling Lam said...

ivy> 咁你打算跳去邊呀?

據知佢地要做埋yahoo auction的交易,所以比較忙D卦。d sales 都無理我,得個老闆理我o者,不是因人而異,不用多心呢。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站