Thursday, June 25, 2009

重大消息:LANEIGE 產品試用大招募(歡迎轉載)



試用活動一浪接一浪!

今天開始,至6月30日為止,LANEIGE 招募 250 位試用者,不論你有寫blog或沒有寫blog,有用過或沒有用過 LANEIGE 的產品都可以參加!

參與試用方法:按此填寫問卷(http://hkcosme.com/laneige/)
試用者名額:250名
試用招募日期:2009年6月25日12:00pm至6月29日晚上12:00nn
試用後的回應方式:填寫網上問卷(至於寫不寫blog今次隨你自己決定)

其他的詳情都已寫在問卷裡(http://hkcosme.com/laneige/),每人請只填寫一次問卷,重覆填寫可能會被電腦刪去record的啊。

今次因為試用品數量多,抽中的機會也很大,請快快 forward 給你的朋友及同事、甚至在forum、facebook上分享,叫更多朋友一起參與吧!

歡迎留言!

22 comments:

Daisy Maris Fung said...

第一時間經已填咗!

閃閃星小藍 said...

我都填左啦!幫生bb 既妹妹填埋, 再比埋各同事!朋友!hahahhahaha~

歐晶瑩 said...

Many thanks, meling!^_^

kuo said...

thx for ur news~ meiling~

Re:歡樂滿becca said...

多謝曬你既消息先~
已經參加左喇~

little ka said...

wow
meling又有好康比大家
真係多謝呀
我已經post左上我個blog啦

fine said...

join it

tika said...

多謝meling呀~
今早已經狂fw比人!!!

但願我只是一片綠...葉 said...

填0左了填0左了~~~
推~~~
謝謝MEILING 同Laneige~~

Poe said...

謝謝Meling的好介紹!!

Alice said...

thx meling~
都日都介紹好野比大家

不過我填漏左email
(因為我睇錯左, email果欄填左mobile)
咁係唔係無我份架啦??

十仔 said...

近黎好多試用啊~
kiss u meling!~ ^^

Meling Lam said...

十仔> 明天還有一個,大家留意啊!

閃閃星小藍 said...

最近Laneige都好積極咁喎~

alice said...

Meling...多謝你喔
近期都不斷為我們帶來這麼多活動

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 嗯嗯,成為其他brand的先鋒。

L.K. said...

中左啦, 明天取, thank you !!

L.K. said...

Meling, 勁鍾意睇你個blog, thanks 你成日介紹d 好野..

btw, 我收到laneige email 中左啦!!!

yoo~ said...

今日收到email話我抽中左, 好開心, 多謝Meling為我地帶黎咁多好料 :)

todayfine said...

死喇,份問卷我填咗兩次,驚唔驚架?

Yumi said...

係唔係close左啦, 已經sumbit唔到

Meling Lam said...

Yumi> 係,經已截止。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站