Wednesday, July 15, 2009

beauty.robot 搞什麼?



「大家好!上次 blog 主 Meling 介紹我出場,當時我未有準備,沒有多說話,請多多包涵!」

「大家見我 beauty.robot 的皮膚透明感咁高,是不是好羨慕呢?」

「其實我跟大家一樣,有下過一番努力,常常護膚才有這樣的膚質啦。」

「加上設計師的努力,讓我成為"透明美人",男女都好喜歡我 ^o^」

「悄悄告訴你,平時我最喜歡做水晶甲!」

「所有閃亮、水晶、透明的東東,都會令我瘋狂!」

「可惜我的手指太短,不要說 calgel/gel nail,就是一般的假甲也無法貼。」

「所以呢,各位姊妹,我8月8日生日,可不可以送我一份閃閃亮、"Kira Kira" 的生日禮物呢?」

「最有心思的一位,將獲貴重的 回禮 ^^」

「下星期一,7月20日,我會正式公佈詳情。」

歡迎留言!

6 comments:

alice said...

haha..... beauty.robot, nice to meet you^^

N@kiter~! said...

We both come from the " Bling Bling World"~~~

閃閃星小藍 said...

Hahahaha,唔知係咩形式既禮物呢!期待公佈詳情唷!!


btw, 我都係好like 閃閃, 所以我叫閃閃呀~ hahahaha

但願我只是一片綠...葉 said...

咁有趣0既??
我上次都有問點解beauty.robot唔係應該幫佢敷個mask 或者make up 一番.......
不過原來係"透明感"~~~~haha!!
素顏robot!!

hidee said...

上次見到相已經覺得好得意>v<
係咪自己整架????*V*

Daisy Maris Fung said...

唔知點解,我好想幫佢帶個假髮,colourful果種

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站