Friday, July 17, 2009

煩惱絲問題 大募集



8月初,《蘋果的化妝箱》會與一個頭髮護理品牌合作,推出一本有關「頭髮護理常見煩惱」的 Q&A 小冊子。

可是只我一個人的經歷實在不夠多,我希望大家可以幫幫忙,留言在這篇裡,告訴我所有你想知道的頭髮問題,由頭皮、頭皮屑、頭髮軟硬、髮形、洗髮、護髮、乾髮……總之你想到的,都可以問!



集合問題後,我會去找專家解答。有份提供問題的好友,為表謝意,我會在Q&A裡credit你的名字(名字當然是你定的囉),以及有神秘的好康回贈。其他的大計我們會每個星期公佈,請密切留意 ^^

歡迎留言!

47 comments:

waiwaiisis said...

我想要問

我屬於發量很少很細的那種,長直發,每天早上洗頭,可是到下午4.5點, 頭髮就會變得很油膩,尤其是劉海部分,請問該如何解決這個問題呢?


WAIWAI

hidee said...

hi meling,
太好了, 這個單元應該能理決我這20年來的煩惱....
我想問關於天生自然捲髮的問題.
究竟應該怎麼打理和有沒有一些護髮程序是可以維持自然捲的形狀?
自然捲看上去很乾旱呢(還是因為我打理不好..?), 怎樣可以令它也有光澤感呢?


thanks so much>3<

alice said...

meling, 相信你這個計劃一定很受歡迎
而我的問題就是:
究竟有甚麼辦法可以處理頭頂及瀏海出現"油油"情況之問題, 但同時又可以處理到頭頂部份扁塌欠缺空氣感的問題?

kayin said...

每當出了成日街,瀏海就會變得油油,怎樣解決瀏海油油的問題?

usual said...

Hi Meling, 我的頭髮是油性,每天都要洗頭髮,但用了'油性' 或 '深層清潔' shampoo後,頭髮尾比較乾,而且有"毛躁",如果轉用 '中性' shampoo, 近頭皮部份的頭髮又很油,洗幾次也不清爽,應如何是好?

candy said...

用完某幾種品牌的洗髮乳後,頭頂會好油膩。夏天時問題更嚴重,請問如果才可以選擇到適合自己的洗髮乳?

另外,我是中性髮質,想問應選用髮膜或焗油護理較好?兩者有何分別?

Man said...

我的問題困擾了好久, 我髮質不算差, 燙過髮的情況下髮質未有變得乾旱, 光澤感是有的, 但毛臊的情況嚴重, 頭頂以及美人啄等位置不斷有毛毛飛出來, 好像毛孩!! 有時只想頭髮理得整潔一點就上街,但毛臊太強, 結果只把頭髮結成馬尾, 可把那'發水麵包'的臉展示人前...用過滋潤一點的洗頭水, 但頭髮到了下午3-4時就會油油的, 見到就不爽! 結果又是把頭髮攏起, 看不見就算了. >_<
見到雜誌內的女模頭髮總是閃亮閃亮,整整齊齊的,好生羨慕..有辦法改善到這毛臊的情況嘛?

小琪 said...

hi,meling
我的問題是 我本身既頭髮好 ,仲有我頭髮好薄呀
所以只可以keep住短頭髮,唔可以留長頭髮呀 (因為咁樣睇落去仲薄)...
短髮我都唔mind,mind既係 點樣可以令自己d頭髮厚番d...
我依家已經1-2個月都會change洗頭水0個d..
我依家只係2x歲... 我驚遲d 會越黎越薄呀
><
仲有 d 頭髮都好容易脫落咁.
請問該如何解決這個問題呢?
thx meling

自由行 said...

我有脫髮現象, 怎樣才可保住髮絲/延緩脫髮現象? 還有就是我既髮質是幼, 用髮gel/髮泥後好快油立立同好快dup 落黎, 有無辦法可以維持髮型耐/爽一點?
另外日日洗頭, 好驚會甩好多頭髮, 唔洗一日個頭會油立立, 點算?

usagi said...

又有新活動呢:)還是我不太了解如何保養的頭髮
我的直髮長至腰間 每天也有用洗頭水,髮尾就用護髮素 產品是tresemme紫色系列
洗完當天很夠清爽順便 可是第二天髮尾起來就變得較粗糙乾燥啦 而瀏海就會比較油膩 情況在出街時候較嚴重
髮尾比較乾燥 我就用護髮素保養 可是瀏海比較油膩用了清爽的洗髮水 雖然有改善 但有時候都會出油比較多 這樣應該怎樣選洗髮用品呢??

而瀏海也經常會自動髦起來 很不美觀
------------------------------
關於髮尾開叉的問題 我睇書睇到話就算不段修剪髮尾 開叉的問題都不會改善 那怎麼才可以有真正持久的方法?

--------------------------------
乾髮的問題 因為頭髮較長 不先吹乾的話
但只吹了7成乾 頭髮就會變硬啦 ,請問用那些有特別效果的風筒才可以改善這個問題呢?

以上是我的問題 謝謝meling:)

Szekai said...

Meling: 呢個真係一個好機會..
我係電左曲髮.. 長度係到腰上小小.. 最煩惱係甩髮好勁..
我都知長頭髮係比較易甩.. 但有時真係太誇張, 特別係洗完頭見到倒窒住去水位既頭髮..
有咩方法可以改善到呢?是否洗頭水既問題? 我都係用市面上既品牌.. 定要用一d帶藥性既洗髮水??

Daisy Maris Fung said...

太好了!我有幾個問題:

1. 我好多白頭髮,哩個可能係家族遺傳,但係又可能因為我個病搞到咁,咁唯有染髮啦,但係染得多(我意思係成個頭咁染,因為我唔識點樣分段染,尤其係髮根)啲頭髮變得好差,就算做多幾次treatment都唔覺得個頭好咗。係唔係要先減少白髮先,減少染髮個頭先至可以好起來?

2. 跟住就係直同孿嘅問題,其實我頭髮係有微孿的,試過用夾拉直但係就傷咗頭髮。又試過電孿,但係因為我頭髮厚,電孿其實唔合我的。咁點樣可以有直直的頭髮,係唔係一定要負離子先至得?但係我真係覺得負離子好臭.......又有果o的游離子,乜離子,可唔可以介紹多種不同弄直頭髮的方法的分別同原理啊?

3. 又返去白頭髮的問題,有效掩蓋白頭髮,究竟用乜野顏色會比較有效?如果自己DIY染髮又有乜野要注意的重點?

LaurieR said...

hello Meling,
我頭髮的問題集中在髮尾, 因為有燙過髮,染過髮, 所以令到髮尾很傷!!! ><"
情況有點似一堆雜草, 有開叉, 很乾旱..
即使我用專為受傷頭髮而設的洗頭水+護髮素+精華素, 都不見改善~~
我想知道除了剪短頭髮外, 還有什麼方法可以令髮質改善?

另外, 頭頂的頭髮總是不貼伏, 會好像毛毛般飛出來! 可以怎樣解決這問題呢?

thanks a lot~~

david said...

Hi, its my first time to leave you comment though I have visited your blog for over 2 years. I want to ask how to make my hair grow longer, it kind of stop growing longer after it reach my shoulder. Thanks!

喵喵 said...

我想問問 :

會唔會因為經常染髮關係,所以白頭髮也會比較多呢?係咪真係拔一條生三條呢?

Heidi said...

I want to know I have 頭皮 problem. It started 6 months ago and can't get them away. I try many brands that says it can help your 頭皮 to go away, but I still have them now. Even after washing my hair, I still can feels them after my hair is dry. Please help me...
Thanks, Meling

Li said...

請問怎樣解決夏天出外幾小時後, 瀏海和頭頂的頭髮塌下來, 看起來沒有蓬鬆感, 很油膩的感覺?

thx^^

CaroL said...

我有個好簡單既問題,如果有sis識都請答我啦
就係頭髮究竟點分係咩type?
我上網search過冇乜詳情
定係佢唔似skintype咁易分呢

Antoinette said...

我也是天生頭髮鬈曲, 而且又厚又幼...髮型師說要留長電曲。的確是比較容易打理,但髮尾就是有點乾和經常打結...如何減輕這種情況?

Kinder said...

Hi Meling,
My hair's also 天生自然捲髮. I've to use a straightening iron to tame it otherwise it'll look wide and very untidy. Also I've coarse and thick hair which make it so difficult to look smooth and healthy. Please help.

alison <3 said...

我的髮量很多很厚(真的非常厚), 是否就一定與one-length髮尾向內卷的復古髮型無緣呢? 謝謝

Kobi said...

我屬於髮量很少很細的那種,天生曲,每天一定要洗頭, 頭髮很快變得很油膩,髮尾但又十分dry, 好難梳, 請問該如何解決這個問題呢?

Margaret said...

Meling,多謝你開設此專欄 :)
想請問長期游泳愛好者應該怎樣護髮~有聽說戴泳帽之前塗上CONDITIONER,但是這樣會污染池水吧!?
如每天都用大量HAIR PRODUCTS的,應如何不令PRODUCT BUILD UP,讓頭髮清潔但同時可以保濕,光亮柔順?
另外,我也有waiwaiisis的問題.厚厚的瀏海過了午後就會變油,而且分裂(原本是一大片連著的)...如用手觸碰過,變得油油的情況就加速產生~可供改善的SOLUTION呢?
thanks for your valuable work & time xoxo

R said...

我的頭髮集合了"多,粗,硬,曲,乾"5種, 想問除了負離子外,有那些方法可以令容易打理些? XP

Stephanie said...

hi, meling,
我想知道有什麽產品可以有效去除頭發的油煙之類的味道呢?
比如,做飯的時候頭發就會染上油煙的味道,燒烤的時候也會有煙味,單用香發噴霧還是沒有辦法完全遮住這些unpleasant 的味道呢...

said...

頭髮開叉情況嚴重, 有些甚至是一條開十多個叉, 而有些則是頭尾正常, 中間卻可分成兩條。我用了很多護髮產品都沒有改善, 即使用上了髮膜, 頭髮仍是開叉。
請問有些甚麼方法可以減少頭髮開叉的問題。

Nana said...

-_-!!
原來很多人同樣問我想問的問題,
就是為何瀏海會變得油油的,可是其他部分的頭髮不會的
盡管把頭髮用夾夾起/夾著,瀏海還是油油的,很困擾...

另外,就是不知道是洗髮水不適合還是怎樣,
最近的頭髮很容易打kick(=.=即使用了護髮素),以前不是用這品牌的洗髮水&護髮素..
是不是洗髮水不適合我呢? 是不是該換洗髮水

同樣有sis問過的問題...如何令頭髮有光澤?
未染髮前滿有光澤的,但現家缺少了般~
(不過現在頭髮的顏色,跟沒染沒差啦=.=)


thx a lot

lornita.wong@gmail.com said...

我想問護髮素係咪唔可以成頭搽?
同埋點樣解決頭髮開叉問題?

yi said...

I have coarse, dehydrated & stiff hair, they like to erect all the time. And, they are easily to dry after washing..............

yiyi

Silence said...

我想問...當頭髮被汗水/面油整到有點油膩ge時候,有冇簡易方法可以令到頭髮稍為回復乾爽?另外,我d頭髮好容易因為訓覺時受壓而變形,有時貼服,有時蓬鬆,有時彎曲,有時順直,可以點改善?如果頭髮被髮夾夾曲,有冇方法可以快速順直返?(除左不停梳頭,吹頭,洗頭)

CARRIEISM said...

小妹髮量少, 所以一直以又電又染增加髮量(的假像),髮尾變得好乾,但本身髮質油,洗髮不足10小時後頭髮就很塌, 而髮尾很乾,造成扁塌但又蓬鬆的梯型頭。

另一問題是可能小時常被媽媽分中間界梳辮,加上髮量少,所以現在怎的都不能SET到一個有適量厚度又不會爆界的留海。

但願我只是一片綠...葉 said...

嘩,次次一有呢0的活動就會爆晒,先頭果兩篇article 都無咁多人.....
宜家已經超過30個!!!
Meling 你的好康吸引力真強哦~~~~

我的問題係:
1. 正確0既洗頭方法係點0架?(即係洗頭前0既準備?洗頭時0既要點?洗頭後又如可?水溫如何?洗頭水用不用等一等先過水?等等)我敢講唔係好多朋友知0架咋~~~

2. 點樣可以令0的頭髮生得快0的,烏黑0的?

3. 髮尾易"hill"者(無做負離子的)可以點樣好快咁整順直番?(朝朝返工趕唔切整好,結果all back 紥起就算,好麻煩)

4. 紥得頭髮多(由其係all back 馬尾)前額係唔係會易0的無晒0的頭髮0架?

5.有無0的頭皮(殼)保健操可以介紹下,幫助改善頭髮生長質數0架??

問題多0左少少,希望可以解答到啦....(亦希望幫到你手啦~~xP)

咬利氏

said...

請問frizzy hair除了做負離子以外,有沒有別的方法,讓頭髮順直貼服喔~?我的frizzy hair是蓬鬆、微曲的呢。請問日常護理方面,有沒有甚麼要特別注意,讓頭髮沒那麼frizzy喔~?有沒有一勞永逸的方法,把frizzy hair的問題,解決掉唷~?
做多太多負離子,會傷髮的嘛~?

謝謝你喔~* ^O^

MISS MUI MUI said...

重新要post過
上面個username 唔係我~~(可能我冇較個setting)
我想問護髮素係咪唔可以成頭搽?
同埋點樣解決頭髮開叉問題?

Daisy Maris Fung said...

啊仲有,我大概一個月至個半月會去一次salon染髮,但係有時真係頂唔順白頭髮出得太快所以會自己在家染。其實自己染會唔會唔係咁好傢?因為髮型師o的product專業o的?而自己買街外的染髮品質量係無咁好?

todayfine said...

最煩嘅係,我d頭髮容易有頭油味,
又硬又粗又唔貼服,成日飛起哂,
我好想知點樣可以令佢唔好成日飛起呀,
仲有點先可以減少頭油味呀
THX~

Sei Gi said...

Hello, Meiling:

我的頭髮有以下幾個問題, 希望有方法可以解決啦, 謝謝!

1) 髮絲天生微鬈, 而且十分幼, 看上去很多毛燥, 但就算用了潤髮油效果都不好及不持久, 又怕做負離子後頭髮會更幼
2)頭髮容易脫落, 但有時晚上洗頭後無奈要吹頭, 更容易甩頭髮
3)頭部皮膚很敏感, 容易脫皮, 試了很多洗髮水都未能改善

Lee said...

1)我每次洗頭都會脫很多頭髮,大約30以上,請問是否正常?
2)請問要幾耐換一次洗頭水的牌子?

thanks~~

dada said...

一吹完頭,好易飛起哂,好毛躁咁,有咩方法可以改善?另外也想問問瀏海點樣可以保持乾爽一點?

Wong said...

1) 我頂部頭髮(新出來那些)總是"樹"起, 點樣可以貼服呀?? (因髮型師說我頭髮微鬈)

2) 而我的頭髮比較多和粗, 用那些洗頭水的牌子看上頭髮比較薄和順??

sausally said...

這個IDEA很好啊!
我的頭髮是永遠要電, 一定要直/曲,不是的話會超漲!又曲曲的,很MESSY。以前沒有負離子時很慘,頭髮像千層糕,就是會動L那種啊。現在剪頭髮也很煩,不可以稍稍的改變髮型,次次都要大搞。

還有,有時頭髮洗幾次也會覺得癢呢。

ladybeauty said...

Testing .

ladybeauty said...

我天生頭髮稀少特別係頭頂位置,而頭髮比較幼同脫髮,因每天晚上洗頭後用造型棒吹髮,朝早起身後又再用造型棒吹蓬鬆頭髮,所以髮尾大多開叉,可能大汗關係到中午時頭頂同劉海位都塌下又"lup",想請問有邊種方法同產品可解決?thx

Mimi said...

我的髪量適中,但髪質是又硬又粗, 所以頭頂經常有很多一枝枝頭髮豎起,洗完頭, 頭髪非常鬆, 除了負離子,還有甚麼辦法呢?髪尾又好乾好似亂草, 就算用了護髪素,修護精華, 免沖護髪素, 髪尾油....都沒有改善, 是我的用法不正確或是其他原因呢?THX!

愛漂亮 said...

現在已經8月初了,之前實在太忙,所以衣家先上來問問我一大堆問題,未知我趕唔趕得切問呢?

我的問題如下:
1. 本身又染又電的頭髮, 應該選擇什麼洗髮用品來保護髮質? 選擇洗髮用品又有什麼要注意呢?
2. 又染又電的頭髮即使經常用護髮用品,效果總是維持唔耐,而且總有乾旱問題,是選錯的問題嗎? 是否一定要定期到salon焗油才可, 而自己在家用護髮用品就不能解決問題?
3. 對經常用髮gel,髮泥等造型用品的頭髮, 每次都需要用深層洗髮露來澈底洗髮嗎?
長期使用深層洗髮露會有什麼好處/壞處嗎?
4. 現今有很幾種方式電髮, 如傳統電髮,陶瓷電髮,電子... 會有一種是比較不傷髮質嗎? 而每一種維持鬈度大慨有多久? 我地可以做什麼行動來keep住鬈度?
5. 有些女生一剪短髮/到膊頭長度的短髮,頭髮就會鬆鬆的,令髮形變得奇怪難看, 那麼是否只有長髮適合她們? 有解決的辦法嗎?

打完了,好似多左d問題,希望 meling不會嚇怕
thank you

fleur said...

我的頭髮很厚,又不懂得打理髮型,所以每半年便會做負離子一次,方便打理.今年二月首次試了做有粟米紋的負離子,外型不錯.九月打算拉直,但這次似乎有部份頭髮已經傷了,髮尾都攣,感覺像爛了壞了一樣.不知道應該怎樣修補.請指教

said...

我d頭髮又攣又乾旱又粗又硬:<
我之前電左5次直髮,但系吾夠半年就又攣番,總粗過旱過之前tim!! 我試下好多方法刀吾得,听人講索性電攣又吾夠長未電得住...而家d頭髮好似草咁...
我好想有一頭又柔順又幼又長又直ge頭髮,,有冇方法???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站