Thursday, July 23, 2009

「靚足一周年」最靚手電 贈靚人 - 玩法大公開



「又係我 beauty.robot!」(好老土的開場白)

「看到大家的comments,害怕拍video嗎?放心,今次不是比video,只要提交相片。」

「並不是要大家提交自己的靚樣,雖然,如果你願意同我share,我梗係開心:)」

「今次比賽,要比一比大家擁有的 Bling Bling 寶物!」

「不用鬥多,也不用鬥貴,只要是 Bling Bling、閃亮,像 LG GD900 Crystal 手電一樣閃爆全場的,贏面最大!」

「怎樣為之閃爆全場?請看看以下這個短片。」



「而參加比賽的方式,就是請你把那件 Bling Bling 寶物用數碼相機拍下來,upload 到 facebook 蘋果的化妝箱 Fans Page - WALL。」

「貼士一,如果你有好多件 Bling Bling 寶物,請只選出最閃的一件參賽。」

「貼士二,如果你能夠把寶物最 Bling Bling、最閃耀透亮的一面拍出來的話,贏面又會比較高。」

「貼士三,這件寶物一定是你所擁有的,領獎時你需要帶同它。」

「貼士四,參賽者只限香港居民。其他國家的朋友幫手打打氣吧!」

「貼士五,由於審美眼光各有不同,在你把相片 upload 到 Fans Page 之後,將會由其他 fans 自行決定 "Like" 哪一張相片。愈多人 "Like" 的,出線機會愈高!」

「所以,無論你會不會參賽,都記得每天上蘋果的化妝箱 Fans Page,看看有哪個你最 "Like"!」

「截止提交相片期限 = 2009年8月14日中午12時。」

「如上載相片時遇上什麼問題,記得發問!」

**********************************************

Remarks
上載相片到Fans Page的方法:
1. 登入Facebook。
2. 打開「蘋果的化妝箱 by Meling Lam」Fans Page:http://www.facebook.com/pages/-by-Meling-Lam/125468970217
3. 在"WALL"一欄,留意"Attach"一字右方,選第二個logo(Photo)。
4. 選擇"Upload a Photo"。
5. 按"Browse"從電腦中上載參賽相片。
6. 按"Share"
7. 除了等待其他人去按"Like",你也可以呼籲朋友過來按"Like",投你一票。
8. 如發覺上載了錯誤的相片,請把滑鼠指到右方,按"Remove"。
9. 如有問題,除了在這裡問,也可電郵給我:meling@memore.net

歡迎留言!

12 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

有0的難度........
不過點都會支持.....yeah ~~

Meling Lam said...

叫朋友參加吖,同埋幫手上去投票喎~

閃閃星小藍 said...

我想影自己添(我係閃閃麻)不過我唔夠閃亮添!

alice said...

原來比賽是這樣
見到遊戲方式立即想到某位朋友很適合參加
她也很喜歡bling bling的東西喔"
一定要通知她

而我自己.....
bling bling的東西好像真的不多
有難度喔
改天要來個大搜索把它找出來^^

Freda said...

我會努力影靚d!

Daisy Maris Fung said...

哩個好玩,等我返屋企抄抄先!

ohmyjack said...

真係有d難度 arr
我搵緊有d乜野 bling bling loy

Szekai said...

我upload左啦..
但又突然諗起.. 係咪只要自己覺得件寶物係bling bling就得咖啦..
唔一定要真係痴哂閃石個d咖..

sausally said...

有難道啊,等我又搵下先。

Meling Lam said...

all> 暫時參加者都未夠十人, 快Dpost相啦,水晶的玻璃的透明的什麼都得o架~

閃閃星小藍 said...

想問下出線係有幾多名架???

Meling Lam said...

出線有三名,最後冠軍會由LG選出。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站