Wednesday, July 29, 2009

Bloggers Gathering:Mane 'n Tail x HKCOSME.COM
VIP event



Sarah Jessica Parker 愛用、city'super 熱賣的美國洗髮護髮品牌 Mane 'n Tail,將於下星期一、8月3日舉行首次 Bloggers' Gathering。

參加者名額約10個,活動將在尖沙咀一家髮型屋舉行,到時會有 Mane 'n Tail 方面的專家為你選擇有助改善你髮質的產品,讓你即場體驗試用,為你洗髮後教你乾髮技巧,最後送上產品給你回家繼續使用。

有興趣參加的朋友,請填妥以下表格。截止招募:2009年7月31日(留意:被抽中的參加者將獲電話通知)。

歡迎留言!

14 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

我間中也有用它的洗髮產品......
很想參加一份呢....

candy said...

可惜星期一要上堂,來不到。

Szekai said...

嘿~ 唔知有無份呢..

閃閃星小藍 said...

我都係呀~ 我前排都有用~
好想知有關技巧既野唷!希望抽得中唷!

Daisy Maris Fung said...

填了!希望可以救救我的白頭髮!

polly said...

最衰果日要上堂啦~~
我都好想參加啊......鳴鳴....

Heidi said...

I want my hair to be healthy again, hope to see you in person Meling. Thanks again for a great gathering idea.

歐晶瑩 said...

多謝meling分享, 太好了, 想試用這牌子好耐了!

MISS MUI MUI said...

被揪中人士
typo -->抽

haha
我都join 了~~~
期待~~~

tika said...

可惜果日我唔得閒 T_T
靠睇返其他bloggers的event分享啦~~

Meling Lam said...

miss mui mui> 改左好耐,你有沒有reload?

ohmyjack said...

仲係 "被揪中人士" wor...
我一轉洗頭水就有頭皮~
如果可以了解一下就very good la~

Meling Lam said...

ohmyjack> 改埋.我最憎錯別字,睇少一陣都唔得-_- 我已經把有關人士狂揪一頓!!!

ohmyjack said...

meling> 唔好 "狂揪一頓!!!" 啦~~ 微笑~~再微笑~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站