Wednesday, July 15, 2009

修眉體驗:Bobbi Brown


(圖中美女不是我)

有誰沒有去過 Bobbi Brown 修眉?又有誰像我一樣,去過 Bobbi Brown,之後去過其他的,被弄壞了眉形,終於又只好走回 Bobbi Brown?


(美女不是我)

原本我最怕到 Bobbi Brown 修眉,因為太難預約,最少要等一星期。後來我找到某些店可以預約得比較快,於是又走回去修。為怕自己下次book不到,我當然不可以在這裡告訴你啦...


(不是我 XDD)

不如先講講在 Bobbi Brown 的修眉跟其他的修眉有什麼不同。其他專櫃的修眉服務,大多是「跟隨」我天生的眉形去修,沒事還好,有時 BA 一失手,就會把我原本「無問題」的眉形變成「有問題」,下一手又是「跟隨」的去修,最終落得「愈修愈衰」的後果,連原本的眉形都不見了,只好天天靠畫眉去掩飾一雙「鴛鴦眉」。

這樣的日子我過了個多月,終於上星期找 Bobbi Brown 的顧問,成功地把「鴛鴦眉」改正過來,又沒有變得超幼,還教了我畫眉的新方法。Bobbi Brown 的修眉服務好像多年沒加價了吧,仍是$150/次。


(這是我!)

上圖是沒有化妝只畫了眉的樣子,還可以吧。最近我都改了習慣,把假日妝由「粉底+唇膚」,改為更懶一點的「Dr.Wu 有色防曬 + Bobbi Brown 眉粉」。原來把眉畫得實在一點,臉看來也會變小啊~

歡迎留言!

16 comments:

Breakfast Girl said...

meling修完眉的效果好好, 很有精神啊

Teresa said...

跟benefit brow waxing一樣錢呢!Bobbi Brown真的修得很好嗎?

但願我只是一片綠...葉 said...

我是在Armani 的,跟開一個BA,價錢係900蚊6次 0既package,好在佢不時都有0的免費修眉,加埋呢6次,so far 都未要再買過.

對我0黎講要用百幾蚊修一對眉都幾貴,不過由於我對眉太粗太毛虫了,不得不找人修0下~~

不過其實想知道修眉唔係應該跟開一個BA會好0的咩.....轉來轉去有無問題0架 ??

如果可以都想TRY TRY BOBBI BROWN ....不過修完最好唔駛畫眉啦(我條眉夠黑0既)...HEHE!

但願我只是一片綠...葉 said...

不過我今日都先試0左benefit 0既免費修眉....等我修完睇下點再諗下試唔試bobbi brown 先!!

鼠鼠 said...

請問meling有去過mac, benefit修眉嗎??

Meling Lam said...

Teresa> 我不怕拔眉毛,我覺得比waxing會仔細一點。

但願我只是一片綠...葉> 跟開一個會好D。有時我做facial又修一修,有新counter開又修一修,搞到亂哂 @.@ 而家好返好多啦。

鼠鼠> 有啊,Mac也修得不錯,Benefit的有點痛,視乎能否接受到。

鼠鼠 said...

E..等我兩間都試下先=p
thanks meling^^
benefit鼠鼠試左free修眉..痛到想喊..仲腫晒>.<"

愛漂亮 said...
This comment has been removed by the author.
愛漂亮 said...

我就是不想那些BA「跟隨」我自己天生的眉形去修, 眉毛稀疏的我都不敢亂到店舖修眉(所以搞依家樣子好無精神>.<), 請問meling 你有「好BA」介紹嗎?

Meling Lam said...

愛漂亮> 比個貼士你,elements比較易book,BA也有水準。

pillyyy said...

請問你搵邊個修架
響邊間bb呀??
同埋佢地會唔會剪d比較長o既眉毛
使唔使同佢講要修咩形架???

thanks

pillyyy said...

請問你搵邊個修架
響邊間bb呀??
同埋佢地會唔會剪d比較長o既眉毛
使唔使同佢講要修咩形架???

thanks

Meling Lam said...

pillyyy> 我去開elements

pillyyy said...

有冇話搵開邊個呀
因為我見有d人又話elements都唔好....
thanks

Greentea00 said...

just booked the eyebrow trimming session this coming sun in LC cwb branch..hope will be nice la..i was first thinking to try bobby brown or shu urema..have u try shu uruma (forgot the spelling..anyways..) eyebrow trimming before?

Meling Lam said...

Greentea00> 試過shu,要睇手勢,我之前搵果個(在旺角朗豪坊)修得好,唔知而家重o係唔o係果間分店做。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站