Wednesday, July 29, 2009

試用招募:~H2O+ Anti-Acne 新品試用



多謝~H2O+公關,今次招募試用者的是 ~H2O+ Anti-Acne 系列兩大新品。當中全面提升了原有的Triple-A formula 三重暗瘡急救配方,再全新加入源自古老智慧的「老薑精華」,研製成升級控痘新配方。暗瘡,一洗、一點,從此絕跡!

~H2O+ 特效去印痘點水(Anti-Acne clarifying Spot Treatment)
價值 HK$150/15ml
(5個名額)

是一支速效的去痘退印精華素,結合活薑精華及3A配方的升級控痘效能,除具消炎功效,更具活化及修復肌膚細胞的效能,有助加快暗瘡痊癒,兼迅速退走紅印。一點,紅印不現。


~H2O+ 強效暗瘡潔面啫喱 (Anti-Acne clarifying Face Wash)

價值
HK$180/118ml(5個名額)

是一支針對預防及擊退暗瘡的潔面啫喱。結合活薑精華及3A配方的升級控痘效能,提升消炎殺菌功效,兼助溶解過多油脂及死皮,防止毛孔阻塞,有效預防粉刺、暗瘡的形成,令肌膚保持水油平衡,清爽水潤。一洗,暗瘡絕跡!

有興趣試用的你,請填妥以下表格。

歡迎留言!

18 comments:

N@kiter~! said...

剛被抽中 美體小舖 的試滕,
這個就不參加了,
免得撞期又佔了人家的位置

°.γαη.° said...

submitted~thanks for giving us the trial exp again~love u~^^

Elsa said...

哈哈﹐已經填好了~
夏天又汗又油真係好煩

alice said...

其實從來都沒有認真試過h2o+的產品
感覺好像比較適合肌膚問題不大的朋友

Meling Lam said...

alice> 我很愛用 ~H2O+ 的 anti-acne mask,所以對它的抗暗瘡系列很有信心呢 ^^

Elsa> thank you :)

yan> 是不是yan? (看不清 XDD)

Nakiter> 好啊,謝謝你~

candy said...

H2O+我只在多年前用過保濕產品,不知痘痘護理的產品如何呢??

價錢好像也不太貴。

Szekai said...

applied..
yeah... 前幾日係magazine上都見到..
唉~如果真係可以退到紅印就very good..

Daisy Maris Fung said...

嗯,留番機會俾別人做review啦,但係我想知道哩個product對於我o的「成人暗瘡」(即係唔夠訓果o的呢)有無幫助傢?

但願我只是一片綠...葉 said...

我額頭上的大孖瘡s做晒好朋友.......
見到上面兩樣都唔知簡邊隻好.......
如果可以簡事旦一樣抽中就好了~~~~

Meling Lam said...

Daisy> 我有用緊佢個anti-acne mask,好掂!呢款ok呀,有「薑」成分,消炎一流。

但願我只是一片綠...葉> 祝你好運 ^^

閃閃星小藍 said...

可以去印,好有興趣唷!^^

Venus said...

剛剛收到郵差既body shop包裹啦,多謝meling^^
不過還未收到有關email,
請問幾時要發文啊?

Heidi said...

Just got some new acne on my chin...hope I can give it a try. Thanks Meling...

Daisy Maris Fung said...

你都有瘡?唔係吓嘩?你在我心中係完全地白白滑滑傢喎

Meling Lam said...

Venus> 收到後一星期內,快D開黎用啦 ^^

Daisy> 實有o既,可能好得快你唔覺o者.

Jade said...

第1次參加架.....好多野都唔係好明....請大家多多指教

Jade said...

第一次參加....好多野唔明...請多多指教
係咪一定要網址入邊有講開試用既感想先可以參加依次活動架??

Renee said...

我都係第一次join
希望抽中la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站