Wednesday, July 15, 2009

又有試用!LUX 沐浴乳 試用者招募



之前我曾報導過 LUX 的 Cova High Tea 記者會,及測試 LUX 沐浴乳的滋潤度,當我家中那支滋養柔膚沐浴乳快要用光時,正好這款產品推出 bloggers 試用活動。嗯!推己及人,是我最愛做的事啊!

LUX Velvet Touch 滋養柔膚沐浴乳含有水蜜桃甘露及杏仁蛋白柔膚成分,令肌膚如天鵝絨般細緻潤滑,清香的桃子味不會很假,過水後不會黏膩。杏仁蛋白可呵護肌膚,令到肌膚猶如穿上了天鵝絨般如絲的細緻潤滑。

LUX Soft Kiss 水嫩護膚沐浴乳蘊含豐富維他命C、葉酸及抗氧化物的士多啤梨,促進蛋白質及皮膚膠原組織,防止肌膚氧化,幫助肌膚再生,更有活化細胞功能,令肌膚水嫩柔滑,增加皮膚的自我修護功能。

如各位 beauty bloggers 有興趣試用以上產品,請填妥以下表格:



一再提醒,要check check你的blog link有沒有打錯。

*截止招募日期:2009年7月19日

歡迎留言!

22 comments:

Szekai said...

^^.. 咁快又有得試..
LUX我之前有用佢既洗頭水..沖涼未用過..

ohmyjack said...

第一時間. . . haha~好少咁快~

alice said...

清新的水蜜桃味...這點很吸引喔
心情煩躁時我很喜歡使用一些香味清新的沐浴產品

但願我只是一片綠...葉 said...

報0左名喇........支持....!!
P.S. :Meling 你好犀利,blog 入面連表格都識插埋入去..........(羨慕中)

鼠鼠 said...

已報名~Meling當美容編輯真好~
有很多產品可以試用~ 羨慕中~

candy said...

已登記了,謝謝!

usagi said...

參加左啦:) 士多啤梨沐浴真係未用過呢
而家用Dove 甜桃個隻 都幾香 ^^THX MELING 呀

Heidi said...

Already apply…the form is so professional. Thanks Meling…

Meling Lam said...

鼠鼠> 你也來申請試用啦~~

tika said...

好神奇呀!如何插入這表格?!

ohmyjack said...

MELING~~ 個表格
有個POINT 我填錯野Ar?
點算~~

REXXXX 唔係沐浴乳BRAND WOR. . .
我竟然填左REXXXX .. . .AI

lornita.wong@gmail.com said...

嘩~~~~~又有試用~~~~~正~~~~~

Meling Lam said...

Ohmyjack 你入多次, 我將你之前個record delete 返

ohmyjack said...

Meling. . . 入左多一次啦~
thanks!

hidee said...

蜜桃味的沐浴露一定好香喇>v<
謝謝meling成日幫我地bloggers找到試用機會呢!!!!
p.s. 所有試用品己收到, 會準時出文的, thankssss~~

Kobi said...

Already apply… Thanks so much,meling !!!

鼠鼠 said...

申請左喇..呵呵~
另外想問下meling..skinvitals試用好似冇deadline講幾時要打用後感..係咪總之試完打用後感就ok??

Meling Lam said...

鼠鼠> skinvitals 請於7月31日前提交試用報告。到期前我會再出reminder提提中獎者,thanks!

鼠鼠 said...

thanks ya..好多野問..唔好意思啊^^

dada said...

唔知呢支潤唔潤呢,皮膚好乾呀,一乾就好似起濕疹><

todayfine said...

登記咗~~~thx~

todayfine said...

其實我想問,如果唔止一個blog,想交多條blog link得唔得架?
Hong Kong Beauty Bloggers嘅blog link
同yahoo 嘅blog都交呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站