Wednesday, July 08, 2009

是日好用:NewPeptin Reduchin cream



下星期要去拍廣告,可是好像正值周期前,我的臉一定會腫得不似人形。有天跟莎莎的公關通電話,她建議我快點開始試用新出的瘦面乳霜 NewPeptin Reduchin cream。記憶中,有推出頸霜的品牌不多,而且大多只針對頸紋,甚少集中針對頸部及下巴「消脂」。



Reduchin cream $396/50ml 的售價,比起我之前用過的 Shiseido Revital 頸霜便宜得多。質感豐盈,跟我用的晚霜差不多。塗上後很易被吸收,沒有油膩的感覺,塗後不會黏住頭髮。用了7天,收緊的效果頗明顯,從旁邊看下巴確是比之前緊緻。



看新聞稿,說:「Matrixyl 3000 、Palmitoyl Tetrapeptide-7 及 Palmitoyl oligopeptide 具保濕、抗皺作用;Ovaliss 則具消脂作用,有效改善雙下巴;Essenskin 則具重整、緊緻、增加肌膚彈性及嫩滑作用……」

化學名字我實在不懂。自己看成分表,看到主要是 Glycerin(甘油),Stearic Acid(硬脂酸),都是可以為皮膚補充油分的成分。由於頸部不同臉部,皮脂腺分泌甚少,沒有足夠的油脂去滋潤肌膚的話,頸就會長紋。當頸部回復到油脂平衝點,緊緻度及彈性都會增強,鬆弛的下巴也會被收緊,達到「收雙下巴」的作用。

還有,別以為「收雙下巴」是肉肉女才要注意,纖瘦人以及容易水腫的人,頸部也會比他人鬆弛,而且可能更「顯眼」,只是你沒有從旁邊照過鏡而不自知呢。

歡迎留言!

7 comments:

靚靚煮飯婆 said...

咁呢支產品係搽頸? 還是搽面都得呢?
我自己都係用開Shiseido Revital 頸霜, 不過我記得Shiseido平d喎, 仲好大支吓(都成75ml)

Szekai said...

呢枝野係咪真係得呢?? 呵~
好似好神奇咁!!

十仔 said...

原來頸部皮脂腺分泌少,如果冇足夠油脂去滋潤, 就會長紋!!
oo!! thanks 啊~... 等我都留意下先~,..
hehe~

喵喵 said...

我想問佢嘅成份有冇iodine,因為我會敏感啊!

Meling Lam said...

喵喵> 就咁睇成分表就無,但唔知會不會名字不同呀,你最好親身去看看。

Stephanie said...

revital平過呢支0加...
$350/75ml,資生堂平好多呀!
只係比嬌韻詩0既頸霜平咋...

Meling Lam said...

Stephanie> 係咁平?我果時買過好似係貴D,不過又應該無減價呀,唔知lu. 不過shiseido果支搽完笠少少,呢支搽完唔會笠,視乎自己需要D咩啦。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站