Tuesday, July 14, 2009

Reminder:The Body Shop 試用及 FA 試用



10份 The Body Shop 試用品,及所有 FA 試用品,已於本星期一及星期二全部經郵遞寄出。

The Body Shop 試用品
將會是一個 18cm x 15cm x 10cm 的白色瓦通紙盒,請吩咐家人及管理處留意收件,並於 7月21日前 交回試用報告到 promotion@hkcosme.com

FA 試用品
將會是一個 28cm x 22cm x 8cm 的白色紙袋(上圖),內有玻璃,請吩咐家人及管理處留意收件,並於 7月23日前 交回試用報告到 promotion@hkcosme.com

為了鼓勵有交帶及有心思寫 report 的 beauty bloggers,對於準時交回 report 的 bloggers,之後我們再辦活動或試用招募時會優先考慮你的啊 :)

對於沒有被抽中的 bloggers,我們發現其中有部分是附上「已上鎖」、「不存在」或「無任何內容」的 beauty blog link(?),下次來電郵之前請先檢查自己的 blog link 是否有打錯/上鎖。

我們已開始籌備 8月份的新活動,希望下次能與你相見!

歡迎留言!

24 comments:

todayfine said...

謝謝你,我抽中咗fa,期待收到嘅日子
thx~ x 100000000000000000000000

閃閃星小藍 said...

太好了,抽中Fa,正好用晒!可以試用!yeah, Thanks!!!!!!

candy said...

我也抽中fa,謝謝。
期待下個月的活動,希望快d會公佈啦!

alice said...

謝謝meling及Fa喔^^

sausally said...

謝謝你抽中我試用body shop呢,一向對茶味的product很有興趣!

Szekai said...

好專業呀.. ^^..
我都抽中FA.. 好期待..

Mikithequeen said...

没有中啊....>_<

Heidi said...

I'll keep an eye on the package. Can't wait to get my hands on them...thanks Meling!!!

hidee said...

謝謝meling同埋FA呢^^
好開心呀~~~呢樣野我真係好有需要用!~~

Heidi said...

I got my Body Shop package la...I'll post on my blog later.
http://hk.myblog.yahoo.com/hwwong-333

usagi said...

多謝meling同fa提供既試用品呀:)
好開心又抽到呢

Meling Lam said...

all> good, 等大家的report啦~

十仔 said...

Meling~ thanks!!~

mavis said...

hi,我都抽到fa呀..會準時寫用後感的..thanks

mavis said...

我都中左fa呀..會準時交report的..^^thanks

鼠鼠 said...

我都中左fa啊=) 一定會deadline前交report! thanks a lot>3<

ohmyjack said...

我冇啊 . .. . . 失落中. . .

Meling Lam said...

ohmyjack> 唔係呀,FA你中呀,有沒有check email?

ohmyjack said...

ohohoh~ 原來有呀~
之前check明明冇ka~
Sorry Sorry

Szekai said...

收到左啦~ 真係好快~~
聽日就開始用.. 嘿!!!

Coco said...

e,我收唔到e-mail, 但我收到FA的試用喎~~
anyway, 我一定會準時交用後報告的~

wini said...

我也抽中fa,謝謝meling。
期待下次的活動 =D

dada said...

我琴日都收到,之前仲以為唔中tim,haha
會準時交用後報告的^^

Szekai said...

http://szekai2001.xanga.com/707832767/fa-/

我已POST左用後感啦~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站