Monday, July 06, 2009

Sofina 試用得獎者公佈



Sofina 的吸引力真的好大,我天天被催促要公開得獎者名單呢 :P 因為留言真的有太多(114個),所以今次我們採取了以下方式去抽出幸運兒:

1. 重覆留言的只算一個。
2. 基本上採用「先留言先得」的揀選方法。
3. 所選的 product 已被前面的留言者選光的跳過。
4. Beauty Blog 裡沒有很多的 beauty 試用文或圖片,或是試用文不夠詳盡的跳過。
5. 所以沒所謂而又早留言的被抽中的機會比較大。

最後得獎的是以下人士,請把你的「郵寄地址」(不是電郵地址)以及「收件人姓名」用你所留下的 email address 電郵給我(promotion@hkcosme.com),我會用平郵寄出禮品。

其他沒被抽中的 beauty bloggers 不用灰心,我們還會舉辦很多試用活動,請你常來留意。只要你記得:
1.不要把「郵寄地址」寫成「電郵地址」。
2.在自己的blog裡多po有心機寫、圖文並茂的試用文。
3.平日多點留言給我,如果你只是有禮物才理我,我會很傷心的啊 :(

Sofina Alblanc SPF50:(II) May,(I) Daisy Maris Fung,(I) ChanPoe
眼線筆:(BK711) Wing Chun、(BR712) Lusting For、(BK711) Sandra
眼影:(506) 貓貓 Carey、(507) Alice 愛麗絲、(506) 閃閃星小藍
唇膏:(PK133) Szekai、(PK133) Usagi、(PK131) 十仔 Samantha
眉粉:(BR811) VyVy、(BR812) Candy、(BR811) 靚靚煮飯婆

歡迎留言!

21 comments:

mirrorpang said...

今次抽不到雖然有點失望~
不過~我下次會繼續努力!!~哈哈~
謝謝你用心的攪這些試用活動!!~

靚靚煮飯婆 said...

thank meling!!!!

Daisy Maris Fung said...

噢!中了!太高興了!!!

閃閃星小藍 said...

抽中左呢,多謝Meling同Sofina 呀~!!!thanks!!!

alice said...

謝謝meling及sofina的試用機會
很期待喔^^

candy said...

已send e-mail給你,多謝meling同 sofina啊!

CaroL said...

可惜啊,明明是第2個留言都抽不中
不過恭喜可以試用的sis,期待你們的試用文啊~~~~

Meling Lam said...

CaroL> 我不知好不好在這裡說...因為你的blog裡太多廣告品,試用文的比率相對地少(或是只是最近少寫?)不過Layout好可愛,如果可以多加有心機寫的試用文,下次可能有你份呢 :)

CaroL said...

不緊要啊,反正沒預過會抽中 XD
的確最近懶於寫blog呢,會引以為鑑(笑

十仔 said...

多謝啊~^^~

usagi said...

好開心呢^^ 謝謝你呀還有 sofina提供的產品

Ka Kei said...

咁都叫抽?!?! = =

但願我只是一片綠...葉 said...

(傷心)落選了.....
好明顯我係因為我的blog 不夠文章所致.....
都唔識用.....
好幾次打完一輪文字,唔小心一按錯掣...無晒.......
唯有努力啦~~~
THX Meling

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 我知道你好努力啊,我想是ning.com的system不是太好用所致?

反正暫時只有2篇,不如你試下用www.blogger.com或www.hkbeautyblogger.com試試,system應該會比較穩定,layout方面也有很多theme可選。

Szekai said...

>v<.. 好開心~
thanks meling and sofina..

alice said...

謝謝meling, 你地既效率好高呀, 今日已經收到郵件啦^^

Meling Lam said...

alice> 希望你會喜歡,之後把link email給我就得啦 ^^

靚靚煮飯婆 said...

已寫好咗用後感及send 咗email 比你, 睇下收唔收到!

Szekai said...

下...靚靚煮飯婆已經收到..仲寫埋用後感..
我有d擔心..因為我仲未收到...希望聽日(13/7)會收到啦..

Szekai said...

^^ 今日真係收到啦!!
yeah~~
等我呢2日post文先.. (跳舞中)..

todayfine said...

雖然呢個我唔,但係我抽中咗其他,
所以我好多謝你,容許我熱情少少
>3< >3< >3<
(&之前响呢度登記嘅a/c登入唔到,所以開咗個新嘅,我係fine啊)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站