Sunday, August 30, 2009

是日好吃:辦公室4大無印零食王



先前介紹過的MUJI 零食種類不夠多,昨天我又到無印入貨,今次花了$200多!除了零食,還買了幾款可當晚飯的主食。

左一的麵豉豬肉碎($18),加白飯即可當正餐。左二的魚翅湯($32),可實現「魚翅撈飯」的夢想!粉狀即沖濃湯有幾款,而我最喜歡粟米濃湯($9),味道跟日本罐裝粟米湯相像。雖然老公說一罐金寶湯只是$6,但在寫稿寫到5am的日子,哪有閒情煮罐頭及洗碗呢?



左邊的魷魚軟骨($13) 用梅子醋醃,期望愈高,卻是失望愈大,軟骨原本爽脆的質感都被醋汁破壞掉,不好吃。右邊的煙魷魚片($16)就不同,大片又有鮮味,我一邊吃,一邊問:「點解可以咁好味o架?!!」



另外買下兩款甜品,用來當早餐。起床後如不在半小時內吃點甜,我一定會頭痛!左邊的waffle($10@)是我吃過最好吃的即食格仔餅,如用多士焗爐烘30秒,再放涼30秒之後吃,味道跟街上賣的日式waffle完.全.一.樣!找天會試試加上雪糕同吃...有了它,我終於打消買waffle機的念頭。我老公會多謝 MUJI。



還有一項加班必食 — 迷你即食麵($9@)。雖然即食麵無益,不過在「口痕」時,打碎它當點心麵吃,或是在大家加班加到飢腸轆轆時,你用辦公室的闊口杯加熱水在泡麵的話,那陣引人的麵香應該可以為你帶來每杯$6的額外收入!

歡迎留言!

12 comments:

candy said...

我去親MUJI都一定買烏龍茶

YuNG=) said...

光看樣子都想食呢!

BlingBling said...

迷你即食麵好吸引~~ 等我閒都去入D 貨先~!

閃閃星小藍 said...

艾也... 樣樣都想食,搞到又想去MUJI入貨~~~~~~

Heidi said...

I love MUJI food products, last X'mas I bought their home made DIY Ginger Bread House Pack, so cute. Even if I'm in Japan, I always buy alot to bring back home..:>hahaha!!!

Elsa said...

我去親都買朱古力包士多啤梨﹐真係肥死肥死...
烏龍茶又係必買...夏天好快就飲哂。

kAt said...

吉之島自家品牌個個粟米湯同muji好似,仲好似平D,又有大盒裝
冬天出門必備!

但願我只是一片綠...葉 said...

我今日路經尖沙咀新港......
本想去Muji買下你上次介紹0既"甜醋魷魚"......
點知.....
原來佢一早變0左使G.O.D.
我即覺得自己好鄉里.......
老土到....
200幾蚊"小零",我都好想係咁買 ..
不過會好肥.....唔敢試~~~~

alice said...

粟米濃湯真係好正喔....但我試過買佢既大包粉裝, 絕對都係依款一包一次裝好好多

dada said...

超鍾意醬油味的即食麵,停唔到口>v<

Sandra said...

我勁鐘意食佢個辣味迷你即食麵O架,好好味又方快,沖水一陣就食得...
不過就咁食係唔多掂,超鹹O架!!!

Sandra said...

我勁鐘意食佢個辣味迷你即食麵O架,好好味又方快,沖水一陣就食得...
不過就咁食係唔多掂,超鹹O架!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站