Monday, August 03, 2009

便宜又好用的去角層聖品:嬰兒紗巾



由於父母開設嬰兒用品店逾30年,我對嬰兒紗巾早不陌生,卻從未想過它可以有另類用途。幾年前到京都旅行,從 Yojiya 帶回幾塊用蠶絲做的去角質潔面巾,當時只覺得潔面巾上那些十字紋似曾相識。

近日濕度太高,我的面巾(只是一般的毛巾)在早上用過,晚上再用時總有陣難聞的氣味,就算常常用滴露去洗,幾天後又有,我相信是因為毛巾扭得不夠乾,風乾時間又太長,有細菌在面巾上滋生。可是短期內也不會再去京都(我想京都現在應該有攝氏45度!),怎麼辦...



於是我決定從媽媽的店買一包嬰兒紗巾。日本造的紗巾是100% cotton,一包6片只是幾十元(好像是$35-45左右)。除了用來抹BB的臂部,也可以用來為嬰兒抹面,或當手帕使用。



如果你有用過 Eve Lom cleanser 原裝附送的卸妝巾,你會發現它跟嬰兒紗巾真的很相像!所以我用嬰兒紗巾時,步驟也仿傚 Eve Lom 的做法:
1. 把潔面奶塗到面上,打圈接摩數十秒。
2. 把嬰兒紗巾泡在溫水裡,扭乾後壓在面上5秒,軟化皮膚。重複三次。
3. 用溫水把嬰兒紗巾洗淨,然後用冷水沖洗紗巾。
4. 扭乾後,壓在面上5秒,收縮毛孔。
5. 最後用全乾的嬰兒紗巾(另一條),把面上的水分印乾。

嬰兒紗巾上獨有的十字紋,只要在濕水後在皮膚上擦,已經做到剛剛好的去角層效果。如果嫌5個step太煩,單用嬰兒紗巾代替一般的毛巾使用也可。紗巾勝在夠薄,濕度再高,風乾時間也會比毛巾來得短,大大減少細菌滋生的可能性。

嬰兒紗巾在一般的百貨公司嬰兒用品部、有日本奶粉賣的卓悅分店(如銅鑼灣渣甸坊分店)有售,售價以每包$50以下(每包4-6條)為合理。

歡迎留言!

20 comments:

閃閃星小藍 said...

等我偷"宇豬"一條紗巾黎用先!嘻嘻~~~

thanks meling share ar!!!!

Daisy Maris Fung said...

我屋企有包原本用黎做倒模的莎布,唔知可唔可以咁樣囉黎用呢?

Natalie said...

我都有用來洗面的,很好用~

Natalie said...

我也有用這個洗面^^

Natalie said...

好好用呀~

Natalie said...

好好用呀

但願我只是一片綠...葉 said...

我都係因為嫌普通毛巾放久了有"up"味,所以改了用紗巾,因為真的很快乾~~
而且紗巾的圖案很可愛呢.....
不過我媽就懷疑用紗巾洗臉的潔淨程度......
我個人只是一般的用法....也ok .......
改天試試用MELING 0既方法先!!

靚靚煮飯婆 said...

呢個方法唔錯, 等我都買番條試下先!

Natalie said...

post唔到>??

鼠鼠 said...

好得意呢..等我又去買來試下先=)
都唔係貴..我屋企d面巾成日乾唔到搞到發毛=.="

Natalie said...

Post 左一日都唔得??

MISS MUI MUI said...

咦~~~
可以做手巾仔?
正呀~~~
等我去搵吓有冇先~~

Meling Lam said...

Daisy> 用黎做倒模的紗布?如果是全新未用過的,或可一試,只怕倒模用的巾十字紋不夠密。

Natalie> 這裡的留言要等我approve,而我今日又由12nn忙到1am,所以會耐D咁啦。

tika said...

廿個「珍」!
我都要試下先!

ANGEL said...

我一星期都會用2次敷藥用既紗布黎去角質,
重點係個nose到打圈
黑頭真係小左好多

有時間我都要去買呢隻嬰兒紗布試下妳講既方法先 ^_^

Wing Kei said...

hi Meling,

2. 把嬰兒紗巾泡在溫水裡,扭乾後壓在面上5秒,軟化皮膚。重複三次。

我想問重複三次的意思是步驟1和2重複三次嗎?

壓在面上五秒後要洗乾淨面再由步驟1開始?

thanks

winnie

Heidi said...

Great advice Meling, let me buy some and try it lol!

ANGEL said...

HALO MELING

真的十分謝謝妳給予這次的試用機會!
我的試用報告已經完成了,
連結是:http://jacso.hk/angel_1186/15472/2009/08/04/80705

題外話,
是次laneige是包裝真的很美,
而且那個make up mist的味道很香,
又補濕 ^_^

Meling Lam said...

Wing Kei> 只是2.要重覆三次,難道要塗三次洗面奶?太多了吧。

ANGEL> thank you ^^

magmag said...

係咪任何牌子既嬰先紗巾都得ka?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站