Monday, August 24, 2009

是日好用:Covermark 絲絨粉底



最近又再愛上用2-way。Covermark 粉底的正確名字是「Moisture Veil Foundation 柔滑美肌粉底」,看樣子以為是霜狀粉底,其實是粉狀、乾用的2-way粉底餅。

用過2-way的人都知道,最怕2-way會結塊(又稱「cake粉」)、變成一撻撻,用過多個品牌的2-way之後,發現只要乖乖的用同一品牌底霜配合,所有的2-way都不會結塊,就是這麼簡單。

喜歡用 Covermark 粉底,因為它的顔色很自然,有護膚成分,用後皮膚不會暗啞,質感velvety,上妝後皮膚像絲絨般滑。價格資料:http://hkcosme.com/2009/08/24/4576

歡迎留言!

12 comments:

Mui said...

meling, i'd like to ask you abt the vitacream b12...

is it suitable to apply on face? how abt eyes? i hv many 幼紋, eye bags and panda eyes... could the cream heal? thx.

Sue said...

呢隻真係幾好,a bit pricy但佢實在係值回票價~

Meling Lam said...

Mui> sorry 我未用過B12, 你可看看電郵內容,內有nakiter 的email, 你可向她查詢。

Szekai said...

Covermark 粉底+ base...好貴!! +埋都成1000元...
我未用過佢既Product.. 係咪真係咁滑呢??

Sandra said...

呢個我家姐買O左,我有試用過,真係好滑O架!!!不過用得好快,有D貴...

鼠鼠 said...

我之前都買過呢隻粉餅啊..
真係幾好用..而且好滑..不過太好用..俾媽媽借左去之後冇回頭>.<"

N@kiter~! said...

我都有用 Moisture Veil Foundation架~
真係又滑又夠遮暇。
好方便~
之前係我o既愛用品,
不過用佢一定要做好保濕,
我試過冬天時懶得滯,
做唔夠保濕,好醜樣
(保濕做唔好,查乜粉都樣衰 囧)

Yip said...

This 2 way cake is super good ar, I seldom finish the whole piece. This is the 1st one, really good although the price is a bit expensive. But it WORTH for this price ga...

但願我只是一片綠...葉 said...

我以前都有用過covermark 0既粉底.....
不過又聽人講covermark 0既遮遐力太強....有時會變得厚0左0的.....
唔知呢隻會唔會呢??

但願我只是一片綠...葉 said...

我以前都有用過covermark 0既粉底.....
不過又聽人講covermark 0既遮遐力太強....有時會變得厚0左0的.....
唔知呢隻會唔會呢??

J^mi said...

我之前用過covermark既essence in濕粉(即係分黃色同藍色樽0個款), coverage真係唔錯, 又唔覺厚.
不過到下午就好似變dull左少少.

Meling Lam said...

J^mi> 好多時粉底液同面油混合之後,都會唔同左色。所以我夏天好懶,用2-way,出汗後抹哂佢,重新搽過,一日重搽1-2次。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站