Monday, August 24, 2009

「老公廚房」第一彈:大阪好味燒DIY



嚐過我老公手勢的朋友都說,他做的食物太好吃!學藝不精的我,只好淪為洗碗者。

昨天老公做他最拿手的好味燒(Okonomiyaki),說「拿手」其真是環境逼出來。話說他留學日本的兩年期間,交屋租、乘車、間中買game已經用了大部分的零用,日本超市又沒有太便宜的東東發售,只有節慶時才可以跟同學夾錢煮三菜一湯。平時炒飯,只能用一孖小肉腸(即一孖芝士腸的份量)切成超薄片當主材料(刀功就是如此訓練的呀!)。



他愛煮「好味燒」(Okonomiyaki),也是因為便宜!一包「好味燒」粉只是400yen(約HK$32),每次只用100g,加水加菜加雞蛋,再加超薄肉腸片,已是營養頗均衡、又飽肚的一頓,一包粉做10-20次也足夠。最窮的日子,他要連續一個月吃「好味燒」!要再吃就要有變化,例如,加少少咖哩粉,或是用小蝦或魷魚粒做主材料。他也試過用港式叉燒切粒做餡,不過味道「太搶」不作推介。

在想不到煮什麼的晚上,你也可做個「好味燒」試試看!貼士如下:

1. Video 中的份量可做兩份。可是拍Video時我們只用來做一份,或會比較難熟。
2. Video 中煎得太燶(緊張?),不過加上醬汁後什麼都被蓋起來,所以自問廚藝不佳的初心者,也可試試,成功率比煎荷包蛋更高。
3. 加入椰菜絲之後,請用folding的手法混合,不要亂搞,要把空氣加入到餡料內。
4. 日本家庭料理常用到的椰菜絲,用刀是很難切得夠細,可以到 city'super 買一個專用來削椰菜絲的刨(我買的是KAI品牌,$75)。
5. 四大材料可以在city'super買到,其中「鰹魚碎」最好買獨立小包裝,因為開封後很易受潮,軟了會變靱。



除了美容,我其實也好想跟大家分享生活的其他種種呢。之前我較少寫美容以外的東東,因為其他主題在這裡「不受歡迎」,甚少留言。可是寫Blog,應該是喜歡寫什麼就寫什麼,不應該有限制,你認為呢?或者,可不可以告訴我,你喜歡看什麼?

歡迎留言!

29 comments:

Jan said...

原來識左個大廚,失敬失敬

我不是公主 said...

原來咁易整..
下次等我係屋企試下先~

因為我唔食椰菜.. 所以未正式試過好味燒呢...
係屋企整就可以走椰菜啦~

個blog係你, 當然係你想寫咩就寫咩啦..
寫咩我地都鍾意睇呢~

閃閃星小藍 said...

hahahha, 梗係唔係啦, 你寫咩都鐘意睇!^^support

靚靚煮飯婆 said...

好似好容易咁喎! 等我都整番個比老公試下先!

自由行 said...

你說得對, blog主是你, 想分享其他就即管分享.

Yuki Lau said...

好似幾易整wor...
一學冇防...: )))

Daisy Maris Fung said...

個賣相一流!

Embrace Dreams said...

Meling,
0個包粉,名字真的叫[好味燒粉]嗎 ??

alice said...

原來你相公是高手一名....好勁呀!
我一定做不到"反"那一個動作
一定會全部散開, haha!

"食"那方面其實meling都寫不少呀
都好吸引添

Lian said...

你老公好利害-0-

candy said...

我咩都鍾意睇,你想係度寫咩都可以。
我係自己個BLOG都係咩都寫

Sandra said...

你老公好勁呀!!!!
P.S. 除O左美容,分享下日常生活都會睇O架,大家既BLOG都係咩都寫O架啦....

N@kiter~! said...

無論你寫的是美容新知、化妝新品,生活種種乃至其他,我都支持~ ^^

corn_chan said...

我好鍾意睇你寫日常生活既野ga!!
寫多d啦~~~
(呢排篇篇都係美容,我都諗緊e?點解個blog變左個full time美容blog既..同以前唔同左)

Heidi said...

Your husband is so sweet...and a great chef!!!

Szekai said...

呵.. 好勁呀...呢個video.. 好睇過食譜~
我都好鍾意食Okonomiyaki... 你老公好原來咁勁~
我第1次食係日本既北海道富良野.. 一間.. magazine成日有介紹既地方..唔記得邊到.. 好味~~

R said...

個VIDEO一流呀!!!!令我好有衝動去買黎煎,不過"天華"係咩黎架?

MELING你除左美容編輯身份之外,仲有好多其他身份架嘛~ 所以你喜歡分享什麼就分享什麼啦!! 大家都會支持您架!!! ^^ CHEERS!

Meling Lam said...

R> "天華"係天婦羅碎,都係用來加空氣入D餡料中。

Embrace Dreams> 通常是印有日本名字,「お好み焼き粉」。

todayfine said...

WA~好正喎,你老公好勁呀~~~

但願我只是一片綠...葉 said...

我都會認為,逢有"好康",試用","有獎"字眼0既內容,大家才會熱烈留言討論......
不過見今次有超過19個人0向我前面留0左言.....
看來你也不用太擔心了~~~~
heehee~~~

但願我只是一片綠...葉 said...

呀~~仲有...
睇完呢個post,令我醒起都仲未有機會向你相公請教一下,那隻蟹籽沙律0既指定蟹柳係邊一隻品牌呢....
下次見到一定要請教請教......
有得試食下就更好了~~~
wahaha~~

JAC said...

i do like reading your blogs .. not only beauty products .. but your recommendation about snacks !!

當鍾一頁 said...

so tasty looking ar..... yum

Una said...

好勁呀...
身為女仔既我都唔識整呢d野食...-0-

said...

好好食咁喔~^^
由其是拋鑊果下好勁呀~ b(^O^)d

雖然我5識煮野食
但好鐘e睇人整野食、教整野食~* ^O^

美容同美容以外ge野
我都鐘e睇呀~ :)

愛漂亮 said...

我認為隨心寫Blog特別好看,不一定要特別只寫某一類, 而我亦相信會有不少人支持妳的!^^
p.s 其實有時候不知該說什麼好,所以才沒有留言,,,但心裹是支持的:)

Meling Lam said...

愛漂亮> 多謝。我有事找你,可電郵我留下聯絡嗎?

愛漂亮 said...

已sd email給你:)

FatBee.LittleDream said...

是你寫的,我都愛看.我日日都黎一次,風雨不改的呢! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站