Friday, August 07, 2009

復刻上場:Elizabeth Arden Eight Hour Cream 2009年版



品牌公關在送上09年復刻版 Eight Hour Cream 樣品之前,跟我通過電話。「今次的 Elizabeth Arden Eight Hour Cream 是限量版。」(嗯,我記得上次的復刻版好古典)「今次真係好特別。」(心想可能又是antique圖案那種包裝?)「真o架,真係好特別o架呢~」(.......?)



當我收到真品時,完.全.明.白!

哪會想到,Eight Hour Cream 今次選擇懷60年代的舊!這麼色彩繽紛,真是想像之外,令我想起 Austin Power!左邊較小的是8小時潤澤唇霜復刻版($108),右邊方形的是8小時潤澤霜復刻版($100),含有維他命E及多種特效滋養成分,對抗因外在環境、天氣變化及曝曬引致的皮膚不適。潤澤唇霜同時具SPF15,提醒你為唇部做防曬準備。

有關 Eight Hour Cream 的好處不用我多講,會燒到的,自然會感到熱!現已在莎莎及上環永安有售。

歡迎留言!

4 comments:

Wong said...

紫黃色60年代設計,好吸引~~

J^mi said...

之前都想試呢個brand既lip treatment, 下次行經莎莎睇下先~~ ;)

Joey said...

想問下你第一福圖最左手邊個罐Elizabeth Arden Eight Hour Cream 係邊一年既
特別版/復刻版? 謝謝!

Meling Lam said...

Joey> 好像是2007年的啦。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站