Friday, August 07, 2009

美白好用:FANCL White Body Milk 淨白補濕身體乳液



近來每天不是暴雨就是暴曬,完全沒有中間路線,好悶。由於我大多是中午出門,出門時又總是匆匆忙忙,顧得防曬化妝又顧不了其他,反正我不愛穿背心,就沒有理過手臂防曬。兩天前我才發現,我的面部膚色跟手臂膚色對比,色差達3度!

早前另一beauty bloggers曾問我有什麼身體美白產品好用呢?當時我只想到一般量產body lotion,$30多元一大支那些。後來收到 FANCL 新推出的 White Body Milk,記起 FANCL 的美白精華早已是皇牌中的皇牌啊,它家所出的美白身體乳液一定信得過。



官方介紹的用法是,洗澡後,取適量於手心,於乾燥及暗啞的部位逐少地輕輕塗均。即是,不要在白天塗啊!連續用了三天,加上洗澡時努力的磨砂,今天再看看,面部膚色跟手臂膚色的色差已經拉近了,最重要是手臂那陣灰黃的「氣」已經褪去。

FANCL White Body Milk 淨白補濕身體乳液售價是 $110/150ml,8月15日才開始發售。

歡迎留言!

7 comments:

Heidi said...

The price is very reasonable for FANCL..I'm very interested on their new items because this is one of my favorite brand.

ANGEL said...

好似幾好用^_^
我係色差鬼黎嫁,
塊臉同手臂同對腳全部都唔同色,
成個夏天係咁塗防曬都冇咩用,
呢隻如果幫到我就好啦!

candy said...

這支body lotion我好有興趣,最近手臂黑了好多,唔知用幾耐先見效呢?

Szekai said...

OO..FANCL呢個價格咁大枝.. 都ok喎~
唔知d味係掂咖呢??

Meling Lam said...

candy> 我用一星期左右白返好多,如果加埋沖涼時努力磨砂,日間搽返防曬,白得重快。

Szekai> 好似美白精華咁o既味,原來佢係無香料無石油副產品無防腐無礦物油,所以開封後三個月要用哂佢呀。

愛漂亮 said...

我面,手同腳又係有色差, 唔知meling覺得fancl呢隻會唔會lup?夠唔夠保濕呢?

Meling Lam said...

愛漂亮> 不笠呀,又夠保濕。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站