Tuesday, August 18, 2009

招募:樂敦家族 Handybio 美麗狂迷大挑戰



之前跟其他 Beauty Bloggers 見面時,原來好多人都對「離子美容器」有興趣,不過未曾親身試過效果的話,又實在難以即時花費二千多去買。

有次跟日本V樂敦藥業 Josephine Cosmetics 的香港代理談到這個情況,跟我談的美女 F 告訴我,她以前也曾有滿面暗瘡。可是她現在的皮膚細滑到不得了,完全沒有任何凹洞或印痕!她說就是靠 Handybio 加 Josephine Cosmetics 旗下的精華素醫好,「爛面變雞蛋」。當時我說,你當然會讚自家的出品好,她說,事實勝於雄辯,夠膽跟大家來個「挑戰」!

「樂敦家族 Handybio 美麗狂迷大挑戰」細節如下:
  • 選出三位想改善膚質的參加者。
  • 參加者須親身到尖沙咀 Josephine Cosmetics 體驗 Handybio 離子美容器。
  • 每人體驗三星期,每星期親身到店體驗三次。
  • 讓 HKCOSME.COM 的編輯跟進體驗過程,及後作出報導。
所以,最好你不怕上鏡,皮膚原本是好是壞也可,如果是「爛面待救」的更歡迎!

有興趣參加體驗的你,請把 真實姓名、手提電話、近照及 Blog Link(如有)電郵到 promotion@hkcosme.com。(所有資料只作參加者遴選之用,絕對保密)

(招募已完結,多謝!)

歡迎留言!

28 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

謝謝Meling 今次給了這個咁好玩0既好康大家喔~~~~
好想參加~~~~

閃閃星小藍 said...

好想參加唷,之前已經對Meling話寫用後報告好感興趣,仲有呢個活動添!

btw我都係好有興趣呢d家用既機仔,但係又唔知佢係咪真係有用,我皮膚超乾麻, 好想可以真係有效咁導入保濕!

YuNG=) said...

可惜我怕上鏡,否則我都會參加~

dearwater said...

真係好呀,知道可以救救暗瘡臉,我第一個想參加呀,我會send email比你呀。謝謝!!

legna said...

本人長期受到暗瘡問題困擾
加上AL壓力令問題惡化
想問18歲適唔適合做?

Daisy Maris Fung said...

我有部機,但係精華素就無買新的。如果佢精華素方面有更新,我好想知呢。

siufi said...

我是爛面者...可惜每星期親身到店體驗三次.收工收8點半...很難呀!!!!嗚

N@kiter~! said...

我所有要求都能符合,
唯一就是要公開爛皮這點教我好難下決定丫.............

yankiyeung said...

hello meling
呢次活動系咪適合18歲或以上多d?
我兩邊面&額頭已經開始加劇變爛啦../__\

Meling Lam said...

Daisy Maris Fung> 可以看看最新的精華素list: http://www.handybio.com/

siufi> 時間可以再相就。

Nakiter> 拍照方面,我們可以就一就角度。

yankiyeung> 18歲以上會好D。上次見過你,無事wor~

Priscilla said...

Meling,

我想買部機多d, 係唔係都要成$1680?

Priscilla

閃閃星小藍 said...

要爛面先ok 呀...我又未去到爛面呢,只係不間斷咁有粒粒同暗瘡(都已經唔食熱氣野架啦)!!

我唔怕上鏡呢,哈哈。

JOEY said...

我用左lee部機都差不多5年啦~~
請真部機係貴d,仲要用佢自家精華同棉花.
但我用過之後,皮膚真係改善左好多,之前我真係爆晒暗倉雖然,又未到爛面(起碼十粒8粒長期係塊臉).但用左部機一段時間後,情況好好多,都差不多變雞蛋禁滑.我係好heatsell比我d朋友仔.不過佢地覺得貴,無人埋我.
但我自從用左部機之後,都無出去做facial.
都可以慳返唔少錢.若果選唔中朋友,都可以去try下,好似可以比你try一次,try完之後,你會見到塊白色棉花上有d啡啡地色,其實就係你低下d污物.我就係禁買左部機用到宜家.

FussycatLiz said...

meling , 請問呢個幾時會deadline?

candy said...

已SEND了E-MAIL,我下巴好多粒粒,如果可以改善到就好喇!

siufi said...

我都send左e-mail啦....

CARRIEISM said...

要公開真樣真係要好有勇氣......

alice said...

好想參加試試部機呀
meling你覺得我乎合要求嗎?

Meling Lam said...

alice> 都岩o架.

fine said...

唔敢出面部相呀,都係等睇人地試嘅效果喇,好期待呢~~~

Leona said...

Oh, i want to buy the machine ar.... can you get any discount from the company ar?? :D

Meling Lam said...

Leona> 商討中。

Totoro said...

I'm interested to buy the machine too. Discount available?

Ada said...

Hi Meling,

我想問 handybio 部機可唔可以用 nu skin 的product 或者 nu skin 部機可唔可以用 handybio 的 product? 因為我見大家都係離子導入導出,想知佢地d product 可唔可以 crossovr! thx!

Meling Lam said...

Ada> 理論上可以,不過實質效果分別有待測試。我地打算再招募la mente 及nu skin 用家各一,到店測試及比較,你有nu skin機嗎?

Ada said...

thx! meiling,
我冇 nu skin 機, 你的提議真係太好, 週旋於3部機當中真係超級苦惱, 希望其他 sister 有機, 可以做個大比併

Phibie said...

Meling:
我在尋找離子導入儀,但是皆無法購得,請問能不能告訴我何處可以購得Handybio或是Cellbone的離子導入儀。如果您有其他推薦的品牌,也麻煩您告訴我好嗎?

Meling Lam said...

Phibie> 以我所知,Handybio, HABA, Dr:Ci Labo, NuSkin, Cellbone...都有離子導入器。我只用過 Handybio,HABA只在專櫃試過。

Handybio 在此有分店資料:http://www.handybio.com/

HABA 在Sogo有售. Dr:Ci Labo在它的專門店有售(旺角地鐵站有),Cellbone就不大清楚了(之前在屈臣氏)。NuSkin 只能經傳銷商,而我並不認識。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站