Friday, August 14, 2009

L'Oreal Private Sale 最後一天



在網上鬧得熱哄哄的 L'Oreal Private Sale 今天是最後一天,只營業至6pm,有心去檢便宜的請於早上12:00nn之前到達會場,尚有可能取得入場時段的「籌」。

我在第一天(8月11日)晚上到達朗豪酒店,原來當天的「籌」中午已派完,可是我跟朋友既然看到前面有40-50人在排隊,也跟在後面看看有沒有可以入場的可能。

期間 L'Oreal 曾派人出來說「籌」已派完,要求大家離開。可是我覺得在場人士的要求也很合理呀,是不是可以發明天的「籌」呢?最可怕是酒店方面的保安,竟然說人群不願散去,要「報警」!最後應該又沒有報警,只派出一位外藉女士來說 "You Have to Go" "You Have to Go"。其實在場人士只是要求 L'Oreal 代表出來說說有什麼安排,否則不會散去。後來人群愈走愈上,還大叫「衝呀!」不過只鬧鬧著玩,沒有真的衝。

終於,半小時後,L'Oreal 派出一位男士向大家說,多謝大家前來,請去另一間房間排隊,皆大歡喜。我跟我的PR朋友,就學會了解救 PR Crisis 的一課。還得到了入場購物的15分鐘,在會場內搶便宜貨,感覺像去玩多於去購物呢!



我們二人一共買了over $1,300 貨品,其中我買到 Armani 的粉底液、連 pressed powder refill、粉撲及唇膏各一,全套$380。部分套裝只有粉底液、pressed powder refill 及粉撲,售$300。多色,由5.5-7號有大量。



另一入手目標是YSL,下圖胭脂 $150。Shu Uemura 唇膏是朋友的收穫,她買了一包$200/幾十支shu uemura卸妝油sample,內有兩支同色的唇膏,送了一支給我。



由於場內很多東東都是套裝的發售,幾個朋友一起去的話,可以買完之後再分拆,選擇更多呢。其他好康包括:Kerastase 洗髮水或護髮素 $100/支、Matrix 新貨、L'Oreal 4色眼影$25/盒(抵買!)、Shu Uemura 胭脂每個$100、Lancome 防曬每支$100、L'Oreal 減肥轆轆$50、Kiehl's Rose Water $100、L'Oreal 染髮set $25(還是$35?)、Garnier 精華 $5、Armani Diamond for Men 香水 $120...

檢便宜還是其次,去襯熱鬧才是最快樂的體驗啊!

歡迎留言!

12 comments:

Heidi said...

I went there on the 1st day...so many people. I also bought GA, YSL, Lancome and Biotherm. I spend around $1,500. This stock can last 1 year for me lol... happy shopping.

joey said...

meling,
收穫很豐富耶..
今次我沒去呀,因為要上班呢..
唯有期待下一次開倉囉..
其實我有疑問,開倉的貨新不新鮮呢??為何會這麼便宜呀..
因為我見有網友說有些是倉底貨,真的嗎?

鼠鼠 said...

aiya..我第一日都有去到啊..
但太多人喇..放棄左..>.<"

tika said...

原來一包$200的shu uemura卸妝油sample有40支呀!

wini said...

真係好抵阿! 但我屋企仲有存貨, 所以無去, 費事浪費..

vicke said...

那盒胭脂也很美~
meiling不買香水嗎?看SIS搶得很熱~

J^mi said...

我今日都有去呢(last day), 敗了約$1,000回來. =p
原來第1日有大量GA 5.5色...走寶...今日去得返幾set 7-8色咋... :(

Meling Lam said...

joey> 是否倉底可以問店員,不過我都預左不可能會係買了之後再放三年啦。愈快用愈好。

tika> 真係好多!

Szekai said...

連日見到唔少sister分享血戰經靂同戰利品..真係好多~~~ 搞到我都心郁郁..但始終我都無去...屋企太多野啦...真係要忍下..

但願我只是一片綠...葉 said...

我去0左旅行......去唔到呀......
好想買ARMANI粉底呀.......嗚嗚~~~~~~

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 講起真係好擔心你呀!你在台中台南的旅行如何?

Meling Lam said...

vicke> 好多香水未開,唔敢買喇...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站