Monday, August 10, 2009

徵po比賽:「我和 The Body Shop 的緣分」結果公佈



雖然今次的獎品不是太貴重,仍然收到熱情的回應,在此分享一下:

vickeli:<身體>THE BODY SHOP與我你愛THE BODY SHOP嗎?
joeycll:<用後感>~The Body Shop藍粟米三合一磨砂面膜~(內含粉刺圖片,請慎入)
Szekai:The Body Shop -- Body 香
愛麗絲:洗澡波波....你們的選擇是?

由於4位朋友都很有心思,要我在4位之中選3位真是太難決定了...所以我決定人人有獎!其中vicke及joey都是想要同一個顔色的唇膏(shellpink),但我只有一支,可以選另一款嗎?愛麗絲也未有選獎品呢。如果想選胭脂、眼影或是眼線筆都可以啊(詳情看此:http://apple113.blogspot.com/2009/08/body-shop-colour-craft.html)!選好後,請在此篇留言,thanks。

歡迎留言!

17 comments:

joey said...

噢,選中了我,先謝謝meiling.
那麼我便選54號色吧!!謝謝^^

Szekai said...

OoOOoo... 好開心.. 多謝meling ^^...
我記得我係揀左63號唇膏 ...

vicke said...

THX~~~meling,好開心有新野試XD
如果無,我想要胭脂,因為都好美呢~

alice said...

謝謝meling....我可以選擇眼影嗎?
你覺得那一款會比較容易handle呢?
btw你聽日也是4點那個session嗎?

Meling Lam said...

alice> 係呀,明天帶比你。

Meling Lam said...

joey> lipstick #54
Szekai> lipstick #63
vicke> lipstick #04 (因為今天發現兩個胭脂都花了一點,不好意思呢)

各位請把郵寄地址及收件人姓名email到meling@memore.net,thank you!

joey said...

meling,
我己email了姓名及地址了,煩請看有沒有收到,謝謝:)

vicke said...

MEILING~唔緊要呀~我都比左地址你啦,THX~^^

Szekai said...

^^.. 我都send左address啦~
thanks so much~

vicke said...

meling,我收到了,時間剛剛好~~~好高興呢~~會盡快試色~^^再覆你唷~

joey said...

vicke,
你收到啦..我噚晚都未收到呀..
睇下今晚收唔收到先:)

alice said...

meling, 星期二最後我都是忘記了:p
我今日收到啦, 謝謝你喔^^

btw, LUX我應該是交遲了?
對不起喔

joey said...

我噚晚收到啦..
下個禮拜便會打係blog分享^^

Meling Lam said...

alice> 唔緊要 ^^

joey> 好呀:)

Szekai said...

我星期五(14/8)收到左啦..
等我下星期share個post先~..

joey said...

MELING,
THE BODY SHOP #54 LIPSTICK既用後感我打好了,請CLICK以下既LINK睇睇啦,THX!

http://www.wretch.cc/blog/joeycll/16151495

Szekai said...

我都打好感想啦~ ^^
www.xanga.com/szekai2001

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站