Monday, August 03, 2009

Reminder:試用得獎/交問卷/交報告

1. 上星期最熱哄哄的 Laneige makeup 系列試用,試用者名單如下。如你未去銅鑼灣取試用品,最遲今日(8月3日6pm前)要去啦!請查看自己的電郵郵箱,內有領獎地址。

Laneige makeup 系列試用者:miss-muimui, yeung_annie58, michelle-0303, kabbee, little_ka719, Verrine Hsu, yk_0325, bbchau2008, angel_1186, alison ip, candy yip, adatws, mouse-524(cherish), gkbeauty, cutie-agnes

2. ~H2O+ anti-acne product 試用者如下,今星期內我會去寄出試用品,預計大家本星期尾或下星期收到,請於8月20日前寫報告並把報告電郵到 staff@hkcosme.com

~H2O+ anti-acne 試用者
Treatment:hapi-witch, Juz-Ka, ebi, vyvy, rabbitbb
Wash:ayanki-loli, una_ip, bethanly10, elsa@hkbtb, norelle


3. 今日的 mane n tail x HKCOSME.COM VIP event 參加者,我們星期日已用電郵+SMS通知各位。

4. 收到 Laneige perfect renew series $1000禮品試用的朋友,在上星期發出reminder電郵之後,還有30個未傳回第二次問卷啊(*_*)
原本的提交問卷截止日期是7月31日,我們仍在等你的回覆。

5. LUX 試用尚有幾位朋友未取試用品,我們將會個別電話聯絡相約交收。

6. 如果你收過 FA/Body Shop 的試用品而又未遞交試用報告,請於2009年8月7日前把 post link 電郵到 staff@hkcosme.com 吧。

歡迎留言!

14 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

多謝MELING 的試用喔......
人人有份試........
不過追0野就追到頭也大了~~~~

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 我想只有你最明白我:)

閃閃星小藍 said...

上星期終於有時間寫好了!

Meling Lam said...

小藍> 收到了,thank you :)

joey said...

希望大家都會自動自覺,準時交文章啦..

我會準時在8月7日交FA 止汗產品試用文章哦,到時再POST番個LINK上來啦:)

Mikithequeen said...

辛苦了你啦, meling~

閃閃星小藍 said...

thanks 呀~
我寫好左一直係draft度... 係咪加野係咁加野 , 搞到咁遲咯!

candy said...

今天拎左Laneige makeup喇!會準時交用後分享

鼠鼠 said...

請問laneige化妝品試用方面係咪一支紫色eyeliner, makeup mist同埋一盒眼影呢??
鼠鼠未用過紫色eyeliner..而家怯怯地..哈^^

十仔 said...

交晒lu~
yeah!~ thanks!!!~!~

Meling Lam said...

鼠鼠> 你取了嗎?當黑色eyeliner咁用就ok。

鼠鼠 said...

拎左喇=) 尋晚試完..好Sharp啊條眼線=) 有d唔習慣tim~ 呵呵~

Elsa said...

哈﹐我仲等緊h2o來呀...隨時ready試用了

Una said...

我今早收到h2o了!
今晚開始試用, thank you!!^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站