Monday, August 31, 2009

懶女人護膚櫃:Rise & Shine by The Body Shop 愛心潤手霜



另一項與 "Rise & Shine - Moisture Well" 有關的用品,文中沒有提及,可是慣常只睡兩、三小時的我,總發覺在睡不夠的日子,手部皮膚會特別乾!大家有留意過自己的手嗎?

太大支的潤手霜不能放進化妝袋內,而沒帶出街的潤手霜我又不會用,因此我買潤手霜的要求是「細支」,以不長過手掌為準。之前在 The Body Shop 店內,看見剛推出了特別版 Soft Hands, Kind Heart Hand Cream 愛心潤手霜($69/75ml)。

尺碼合要求,而且潤手霜發售後所籌得的淨收益會撥捐「國際終止童妓組織」 (ECPAT) 進行本地個案研究,一方面關注及長期終止這個剝奪人權及尊嚴的社會問題,另一方面於世界各地宣揚打擊色情人口販賣的重要性。

有看過美劇《Human Trafficking》嗎?劇中所講的就是「色情人口販賣」的問題,雖然知道是劇集,看的時候仍是覺得好心酸呢。



潤手霜蘊含來自意大利社群貿易的有機橄欖油,潤手之餘,能為遏止兒童及青少年色情人口販賣慈善義賣活動出一分力。

歡迎留言!

9 comments:

鼠鼠 said...

O岩O岩睇完MELING個訪問..
主持人話番工時間一望就會見到有新update..
果然係真架wo..呵呵~
呢支handcream真係意義重大..不過潤嗎??始終買番來都想有功效

Meling Lam said...

鼠鼠> 潤,質地比較稀,好快吸收哂,我用來搽埋cuticle。

閃閃星小藍 said...

有時未返工,都已經update 左啦!追文好緊張唷!ahhahahaha~

我怕太油膩咁既hand cream, 有啲hand cream 洗完手會好似有層油咁的!呢個會唔會呀?

靚靚煮飯婆 said...

又可潤下對手仔, 又可做善事, 一舉兩得! 唔錯!

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 如果洗完手無層油,隻hand cream就不夠潤啦 :)

呢隻搽完打keyboard,都唔笠。

但願我只是一片綠...葉 said...

等我0向bodyshop聞一聞隻hand cream係咩味先.......
我都係時侯要買支新0既hand cream放公司先~~~~

tika said...

你update blog的速度真驚人!留言到留唔切呀!

Handcream同潤唇膏簡直係我o既左右門神,一定有支跟身!

呢支愛心潤手霜咁有意義,一定會支持下:)

閃閃星小藍 said...

>.< 唔怪得我咁乾,我好憎有層油

sausally said...

那套human trafficking我幾年前看過,還記得很清楚呢!真是很可憐。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站