Tuesday, August 18, 2009

懶女人護膚櫃:SOFINA beaute 活氧碳酸潔面泡沫



要是早上醒來,發現面色甚差,你會:

A. 馬上敷個美白 Mask(最少15分鐘)
B. 馬上 book Facial(返工前?趕得及嗎?)
C. 打自己二十巴(約需一分鐘)

如果你的面色差,是來自運動不足、飲食不良、睡眠不安,我會建議 C.打自己二十巴,包你面色紅潤,上妝勁貼。

不過咁,如果你怕痛,還有個方法,無痛之餘,同樣面色紅潤。

兩星期前,出席 SOFINA beaute 發佈會。Sofina beaute 系列針對初期老化肌膚,有哪個女人不怕老?所以 beaute 系列在日本及香港一直銷售理想。7月初,「SOFINA beaute 活氧碳酸潔面泡沫」推出,竟然這一支單品的銷售額,足以頂上整個 beaute 系列一半的總銷售額?!究竟是什麼原因,令日本女性對它瘋狂?


SOFINA beaute 活氧碳酸潔面泡沫
HK$260/170ml


原來,日本的「美人之湯」=碳酸溫泉,溫泉中含有的天然碳酸氣能滲入我們的肌膚,令血管擴張,促進血液循環,加快細胞吸收營養以及排走廢物。日本花王有見及此,在1983年推出"Bub"碳酸浸浴產品,讓人人也可在家享受「美人之湯」。直到2007年,同屬日本花王旗下的 est 推出 Metabolic Spa Balneo Bath Soak,是另一形式的碳酸浸浴產品。

2009年7月,花王成功地把「碳酸美肌」應用到 SOFINA 潔面產品上,讓大家每天早上只需用「一分鐘」,就能給面部享受「美人之湯」效果!難怪會在日本掀起搶購熱潮。



SOFINA 護膚品研究所首席研究員兼化粧品事務部產品開發部、學術美容技術總經理 河合通雄教授專誠來港,示範活氧碳酸潔面泡沫的功效。



這部全日本獨有、由富山醫科藥科大學與 SOFINA 合力研發的血液循環測試儀器,顯示前後對比。上圖是未有敷上碳酸泡沫的狀態,紅色的血管很幼。下圖是敷上碳酸泡沫「一分鐘」後,紅色的血管大幅擴張,證明血液循環得到即時改善。(請按圖放大)

潔面泡的質地像慕絲,敷到面上之後,不易掉下來。敷一分鐘,用來刷牙剛剛好。之後洗走,皮膚明顯紅潤細滑,像做了按摩般紅潤,其實完全無做過,最切合「懶女人護膚櫃」的原則。

好,就將它放入我的「懶女人護膚櫃」,列為常規潔面品吧。其他界別陸續有來,我要打破「只有懶女人,沒有醜女人」的說法,女人為什麼不可以又懶、又漂亮?

歡迎留言!

20 comments:

tika said...

這東東實在太符合我這懶女人的要求!必試!

但願我只是一片綠...葉 said...

"紅色的血管大幅擴張,證明血液循環得到即時改善。"會唔會連毛孔都擴張了0既呢 ??(問這問題會唔會好白痴 ?)

vicke said...

MELING~
我寫好了試用文,謝謝你

http://www.wretch.cc/blog/vickeli/7297352

^^

vicke said...

MELING~
我寫好了試用文,謝謝你

http://www.wretch.cc/blog/vickeli/7297352

^^

Embrace Dreams said...

Meling,
我經過sofina時,看到她有 一set連埋這支新出的潔面,sell $ 9xx.
好像好抵咁~
唔知呢set包括d咩呢 ?

閃閃星小藍 said...

好正咁喎~~~我都有興趣試,雖然都成二百幾蚊( 平時冇用咁多錢係洗面度)

kAt said...

est都出呢種朝用按摩碳酸泡泡
http://www.kao.co.jp/est/#/products/skincare/activatesystemcare/03

雖然est貴好多, 以手上2枝est massage gel黎計, 一d唔覺佢地產品分別有幾大

同hada ka & alblanc似足8-9成
呢枝如果朝早會用foam洗面就真係超good~
可惜我用慣清水 LOL

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 不會啦,放心。

Embrace Dreams> 單是洗面的$260,如果加埋beaute skincare$9xx諗得過。

kAt> 事關Sofina & est都是花王旗下的品牌呢,est的5000yen=HK$400,那 Sofina 這支可算是便宜版本。

十仔 said...

原來呢支潔面泡沫係可以敷嫁...

一直用開sofina 既 cleansing gel, 如果配合埋呢支, 效果應該唔錯喎~

Meling Lam said...

十仔> 如果你有cleansing gel,晚上可以用cleansing gel->toner->正常護膚,日間就用碳酸潔面泡沫->toner->正常護膚,就ok架喇~

Meling Lam said...

同埋,提一提,呢支碳酸潔面泡沫只係日間用就可以,乾手乾面敷到面上(好似敷mask咁),一分鐘後洗走。如果有時間,果一分鐘可以做下按摩,效果更好。

alice said...

昨天聽到她們的重溫介紹時都已經覺得很吸引, 可惜之前未有機會試試, 現在見到你的分享後又再加分喔

dada said...

我都有用呢枝,但好快就用完1枝><

靚靚煮飯婆 said...

呢支潔面泡沫真係唔錯喎! 啱晒我呢d 要快靚正的女人仔呢!

R said...

我開頭以為係普通潔面泡泡, 原來有溫泉效果 ^^
等我用埋支ATORREGE AD+試下先~~~

candy said...

呢支洗面係日本好多人讚,可以用來敷面應該會有更好清潔效果.

Meling Lam said...

alice> 用來做morning mask, 真係唔錯。

9.魔鬼天使 said...

嘩嘩嘩~超期待你的"懶女人專櫃"~~岩晒我呢D超級懶女人....^^"...話時話,我面係混合性膚質兼多油但鼻會甩皮...岩唔岩用呢隻SOFINA潔面產品?想買枝黎試下..^^

Cheung said...

Hi,Meling

初次到訪,我尋日買左呢枝泡泡,但返屋企發現話30-40歲先適合用,咁廿幾歲其實用唔用得呢?

thx
Dorothy

Meling Lam said...

Dorothy> 呢個問題我都問過,Sofina beaute系列本身係比age 30或以上,做初期anti-aging,不過惟獨呢支洗面泡泡不分年齡,所以在日本咁好賣。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站