Tuesday, August 18, 2009

試食:Starbucks 月餅新口味

starbucks 月餅

Starbucks 月餅大家有食過了吧?咖啡果仁月餅好吃嗎?今年新出多一個口味,是充滿茶香的凍頂烏龍栗子月餅!昨晚與幾位人氣 bloggers 跟 Starbucks 的公關大員見面,率先試吃了這兩款味道。

starbucks 月餅

「行船爭解纜,月餅我地食先!」(老土到呢...)

Starbucks 月餅推出已有幾年,我並不是每年都有吃過。據說今年的味道比去年的再「少甜」多一點,總之不會吃後飽飽滯滯。

starbucks 月餅

每盒月餅內有兩個咖啡果仁月餅、兩個凍頂烏龍栗子月餅。

味道方面,咖啡果仁的味道會比較接近傳統蓮蓉,有「起沙」,很有趣!凍頂烏龍栗子的味道像和果子,偏甜;但一邊喝 Drip Coffee 一邊吃,味道又生變化,月餅餡料變得細滑,Drip Coffee 的澀味也被減低 (我一向不喜歡偏苦的咖啡)。

starbucks 月餅
starbucks 月餅

8月31日前訂購 Starbucks 月餅,每盒$168。2009年10月31日前,把月餅盒送回任何一間 Starbucks,可免費換取 8安士的「是日咖啡」一杯,鼓勵大家支持環保,值得「推」!

Beauty Tips:如果大家怕吃月餅會肥,不用怕,只要不配甜飲同吃(e.g. 齌啡或濃茶,不要加糖),每次吃1/8個,不易致肥。如果你不跟朋友分享,每天吃下一整個,那後果自負啦。

歡迎留言!

13 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

以後食月餅又多一個選擇了.......haha~~~~
想不刑美心在starbucks 都可以出到月餅.....勁~~~~~

alice said...

嘩.....已經是月餅的出場時候
我又要開始準備中秋節禮物了

tika said...

好吸引呀!(流口水中)

Daisy Maris Fung said...

即係入面都係蓮容蓉,但就配合咗其他野?定係入面係咖啡的mixture來的?

lovebeauty said...

我食好多月餅,每次起碼1/4個。

Meling Lam said...

Daisy Maris Fung> 入面只係咖啡蓉,但係個質感好似蓮蓉。

lovebeauty> 嘩~~

J^mi said...

我係月餅迷, 無論傳統/冰皮/奶皇都岩 =P
今年已經訂左半島既奶皇月餅, hee~

San Wen Ji said...

hehe, 我早過你嘗過了。

Daisy Maris Fung said...

嘩咁好勁,眼訓可以drink哩個唔駛drink coffee

candy said...

凍頂烏龍栗子幾得意,不過食落應該唔似月餅.我今年已食左冰皮,又訂左半島奶皇月餅,應該會增磅唔少

candy said...

凍頂烏龍栗子幾得意,不過食落應該唔似月餅.我今年已食左冰皮,又訂左半島奶皇月餅,應該會增磅唔少

Meling Lam said...

candy> 你大把quota, 不用怕!

Szekai said...

Starbucks原來有月餅出咖.. 真係咖下先知.. 可以try try~ ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站