Thursday, August 27, 2009

本月好吃:Tastes of Summer Tasting Tour - 夏日滋味試食導賞



8月18日(星期二),city'super 聯同海港城合辦「夏日滋味試食導賞」,邀請了《蘋果的化妝箱》讀者及 bloggers 參與,在 city'super 海港城店 superlife culture club 舉行。

漂亮又親切的 city'super Section Manager Emily 為大家致歡迎辭之後,就開始我們不停吃吃吃和讚嘆「好味呀」的1.5小時。壓軸的日本水果試吃環節,大家竟可吃得一點不留!只因那些空運水果實在太甜太多汁喇。



拍了太多相,今次我用 photo slide 形式來做這篇記事吧。

看看其他 bloggers 的試食感受:
Kaki - City’ Super 試食會
Lian - City Super產品試食活動
mw*wm - City Super又食又拎試食團 XD
Ruby - CITY SUPER TASTING EVENT! :)
愛麗絲 - 海港城CitySuper......食食食海港城CitySuper......食食食甜品篇
Usagi - 夏日涼意清爽食記: city super_海港城
Michelle - 海港城 City'super 試食大會
(尚有其他 bloggers' link 收到後再更新)

延伸閱讀:
city'blogger 報導
city'super Facebook note - Tastes of Summer Tasting Tour - 夏日滋味試食導賞

PS. 如果知道 city'super 最新優惠,請加入它們的 Facebook Pages

歡迎留言!

16 comments:

Una said...

嘩..呢個試食活動好多美味野食呀...
d水果睇到我都流口水!! ^^ haha!

Heidi said...

yummy...yummy, I love the song in the video.

閃閃星小藍 said...

巧巧巧味唷~~~~~~~~~

alice said...

是喔.....今次真的很多很多美食相片
你想到入Photo Slide真的很好
我選擇了很久才選出我想加入的相片
(因為blog有限制只能放20張)
有的我最後都未能加入喔

Daisy Maris Fung said...

你個video好正喎,用乜野黎整傢?

candy said...

好正啊!真係好多好多美食

Meling Lam said...

Una> 食左早餐未呢?

Heidi> :) It's by Liso Ono~lovely.

閃閃星小藍、candy> 你又唔黎 :(

alice> 多相真係幾難搞

Daisy> 用iMovie, 有呢款template揀

N@kiter~! said...

我仲未食o野,
每次睇每次都餓多幾錢香....... >"<

dada said...

好彩唔係肚餓期間見到呢篇文章XD
如果唔係會餓上加餓,哈哈~
d水果月睇見都覺得好正呀>3<

yankiyeung said...

我d口水分泌出哂黎啦/0\
-3-下次我又要去食~~
XDDDDDD

靚靚煮飯婆 said...

有咁好的試食會, 我都好想去呀!>.<

Una said...

-0-琴日睇呢個post時都未食呀..
haha, 見到你影片d野食真係好正,
原來試食活動咁正咁好玩既...!!

Michael Leung said...

All looks so tasty!
So, in Hong Kong, the bloggers can attend some PR functions!!!

Beauty Kingdom said...

wow, I wish I were there too!

usagi said...

今次真係好好玩 又得食有得拎 :)
下次有呢d活動 我都要再join呢 hehe

Meling Lam said...

靚靚煮飯婆> 留意下次,再看看有無餐廳想sponsor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站