Wednesday, September 02, 2009

《蘋果的化妝箱》200萬 搶先截圖有獎遊戲



自去年8月中離開印刷界之後,不經不覺,全職網上工作已有一年!回到《蘋果的化妝箱》的短短 12 個月,已累積超過 190萬 pageload,除了多謝,還是多謝。多謝大家天天來探我,看遍每篇博文,參與每個遊戲,感激不盡。估計,明天或最遲後天,pageload counter(看右方)將會達到 2,000,000!

為答謝第 2,000,000 位來探我的幸運兒,我將自掏腰包送出 Mandarin Oriental - The Orient Spa massage/facial 一節(價值約HK$850-900)

請第 2,000,000 位到訪者截圖證明,並馬上電郵到 promotion@hkcosme.com
(如有多於一人截到 2,000,000的圖,將以第一位電郵人士為得獎者)

錯過了截圖?不要緊!《蘋果的化妝箱》作為香港其中一個beauty blog,最喜歡就是分甘同味,推己及人!記下這個日子 — 9月11日,星期五晚,我們將會舉辦一個又有意義、又靚又好玩的 beauty party(報名詳情將於日內公佈),慶祝《蘋果的化妝箱》一周年,二百萬!

請密切留意,到時一起來玩咯!

歡迎留言!

49 comments:

vivian darling said...

我要報名!

閃閃星小藍 said...

嘩!!我地大家要黎衝破2,000,000既大關,見證咁重要既一刻唷!!

Meling加油唷,我地會一直支持你架
(小Fans在舉牌中, 嘻嘻)

好緊要!星期五晚唔可以約人先得!希望可以出席到!嘻嘻~~~~~~

R said...

meling,期待蘋果箱破二百萬!!
我又要參加beauty party!!!

但願我只是一片綠...葉 said...

咁好玩.......預埋我預埋我~~~~~~~
:)
恭喜晒Meling ~~~

little ka said...

e.............
我唔識截圖tim
不過唔關要
大家要加油啦~~~~~~~~

Meling你都要一直寫落去
帶比我地唔同既資訊

N@kiter~! said...

唔知會今晚定聽日破呢???
好緊張丫。。。

重點: Meling加油,Meling好叻,Meling無得頂 (啦啦隊上身 XDDD)

candy said...

我也要去beauty party!!!期待黎緊既聚會

Daisy Maris Fung said...

支持支持熱烈支持!星期五係去玩嘅日子,希望有份玩啦~~~~

靚靚煮飯婆 said...

恭喜晒Meling ~~~ 你要繼續找多d好料介紹比我哋, 唔係我哋連食早餐都會無咁好味呢!! ^.^!

我又要參加beauty party!!!

閃閃星小藍 said...

little ka >> 你見到你係幸運兒,就係Keyboard上搵個叫Print Scrn既制,貼去小畫家save 底就得架啦!

alice said...

恭喜哂meling
9月11日我已經mark底左啦^^

Lian said...

咩叫截圖呀?

Meling Lam said...
This comment has been removed by the author.
Meling Lam said...

Lian> 截圖=cap圖,用Alt+PrintScreen就cap到o架喇,之後開小畫家,按paste,save as .jpg。

Heidi said...

Congrats Meling...
I want to join the BEAUTY PARTY too. Hope to see you this time. Thanks!!!

MISS MUI MUI said...

恭喜哂meling~~~~~~~~
嘩,有beauty party,一定支持﹗

yankiyeung said...

恭喜恭喜!
第2,000,000位sis應該好快出現
預埋我..我又要去玩XDDDD

tika said...

恭喜哂!一年已經有咁好成績!(掌聲鼓勵)

J^mi said...

Congrats Meling!!
9月11日來不了beauty party, 有d可惜, 希望去到既美女們玩得開心盡興la.

加油呀, meling~ :)

半個cdr上 (嘻)

ohmyjack said...

congrats!!

要努力啊. . .
beauty party記住預我arrrrr

smallwing said...

wow~!!!!太強了~!!!
之前100萬都不過係3~4個月之前ge事吧~!!!
真係恭喜晒~~~

閃閃星小藍 said...

好似仲差1500左右咋.. 今晚應該會出現幸運兒啦!

usagi said...

仲有幾百就夠數啦:) 恭喜你呀 咁快就2百萬啦

N@kiter~! said...

加油, 130 left..........

閃閃星小藍 said...

嘩!5:41 分左右出現幸運兒啦!

ckw611 said...

wah!!!! I'm the 2000001

恭喜中獎sister.恭喜meling.

ckw611 said...

wah!!!! I'm the 2000001

恭喜中獎sister.恭喜meling.

N@kiter~! said...

我踩中2,000,000個位,
但為左部腦行快d,
我轉用細佬部電腦,
最後發覺唔識用佢個keyboard,
個PrintScreen掣要唔知點先識cap相,
果度阻左我2分鐘,
心急激動之餘,仲手都震埋........

我真係老啦,唔受得刺激 XDDDDDDD

我要一段時間平復番,
先可以繼續癡我d bling bling.......

Szekai said...

WOO..我5:54pm入到來已經係2,000,112個啦~ 唔知邊個sister咁lucky係2,000,000位呢~

wini said...

恭喜曬!!!
我又要參加beauty party~! 期待!

alice said...

今日返工出奇地超忙.....(平日想忙都冇得忙, 激死>.<)
所以都冇時間上黎
不過恭喜哂中獎sis呀 (nakiter係咪你呀)

Mikithequeen said...

Nakiter好野!!!!

alison said...

係啦......
恭喜晒.....
係唔係NAKITER0者......
你0岩0岩先中0左HARBOUR CITY JILL STUART 遊戲果獎.......
如果中埋呢個,就雙喜臨門了.......YEAH ~~~~

Meling Lam said...

alison> HARBOUR CITY JILL STUART 遊戲果獎?咩來的?(八卦ing)

最後Nakiter o係5:40pm send到電郵來,最快!另有一位朋友在5:42pm send電郵,都係2,000,000,那位朋友會另有獎品呢~

R said...

恭喜Nakiter同另一位幸運兒呢~~~^^

N@kiter~! said...

Meling,

Alison指o既係 HAPPY 5th ANNIVERSARY to Jill Stuart Beauty 個活動丫,

係海港城海運大廈Jill Stuart既 Roadshow影1張相,再email 到harharcitizen 會選出最好既3位 送
Mix Blush Compact + Nail Lacquer
Alison都中左架~~


Alison,
但我尋日個六合彩唔中呢... >"<

kuo said...

超厲害~ 昨晚還有幾千個, 怎知今晚便多出2 千多個~~!!

meiling 好強呢

Michelle said...

嘩, 恭喜MELING 恭喜 NAKITER!!!

Meling Lam said...

Nakiter> 嘩! 禮物好豐富,harharcitizen真係好好的facebook friend啊~~

N@kiter~! said...

漏左講,
我第一次中到 踩踩樂 架咋!!!
((由細到大都無中獎運,所以真係開心到震丫我而家~~~~~~))

N@kiter~! said...

多謝 ckw611, alice, Mikithequeen, alison, R and Michelle
最緊要係 多謝 Meling~~ ^3^~~*

(好得獎感言丫我 XDDDDD )

alison said...

Meling>Jill Stuart 果日我都有付出0架.......
就係2000個大洋.......
嗚嗚~~~~~~得到這個獎,或許是她們可憐我買Jill Stuart 買到窮之故啦.........
嗚嗚~~~~

Nakiter>你好叻叻呢~~~~~~

alison said...

仲要恭喜另一位得獎朋友呢~~~~~heehee!!

Lian said...

過左啦...邊位copy到呀

Mikithequeen said...

Nakiter你快D绕场一周啦XDDD

閃閃星小藍 said...

N@kiter~! 唔怪得你問我有冇影相... 我唔知有呢個活動呢!

N@kiter~! said...

小藍, 咦!?原來你唔知架?
我仲以為你同我一樣特登為左JS而去 Harbour City添。。。

Beauty Kingdom said...

恭喜晒呀!

閃閃星小藍 said...

我係為左Macaroon所以係TST!順道去JS幫下咋...
hahahaha 咁好玩既活動!無發現添~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站