Friday, September 18, 2009

迪士尼黑色世界2009率先鬼:大街詭異酒店



早陣子,跟迪士尼公關談天,講到今年的「黑色世界」主題,會有大量 Jack Skellington 的裝飾及精品。

極怕鬼的我,去過日本迪士尼鬼屋,一點也不害怕,加上有 Jack 做主題,我想迪士尼一定是走「老少咸宜」的路線吧,小兒科啦,於是答應參加9月17日晚上的「黑色世界」 Media Preview。



入場時,約5:30pm,天還未黑,樂團在演奏鬼魅音樂,果然是老少咸宜啊!



萬聖節主題共有三個新設施,原本的「米奇大屋」,變了鬼酒店。我入過米奇大屋,記得內裡的裝修很cutie,心想,所謂的「鬼」,可能是米奇穿了螢光衫?



門口不算特別,如果跟日本 Disneyland 鬼屋差不多,我絕對應付得來。門口的職員說:「唔驚o架~幾分鐘行完o架喇,兩個人入去啦,好好玩o架。」告示牌說身高1.02米以上都入得,即是12歲以上都ok啦,對不對?



這個牌令我有少少驚,最後我緊貼老公背後,後面再有四位,六人一起展開鬼屋之旅。(以下有驚嚇內容,膽小勿看)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


這裡......真的是米奇大屋嗎?



我們要用步行的形式,親身走過每間酒店房,加起來好像有超過30隻鬼,我的天......女主人是鬼、酒保是鬼、管家是鬼、房客是鬼......BB也是鬼!



廢話,鬼屋入面當然全部都是鬼啦。但是,所有鬼都是靜止的,在你走過時才彈起身嚇你!

場內黑得伸手不見五指,我怕得一直躲在老公後面,幾乎都沒膽去看任何鬼...不過,鬼s 會在你左邊及右邊不.夠.一.呎的距離......突.然.大.叫!!!

去到後段,我真的想哭,不停地說:「走得未...走得未...走得未...走得未...」講了20次,如果有emergency exit,我第一個衝出去!

......十分鐘後,終於到出口,唉!之後我衝往廁所,為什麼洗手間內的音樂也是恐怖feel?如廁後,我被自動沖水系統嚇到跑出來,我真的很膽小呢。

膽小還膽小,反正來了,還是要繼續試其他鬼屋呀。

我給「大街詭異酒店」99個驚(100個滿分),比日本那個厲害幾十倍,一點也不「老少咸宜」囉,救命...

歡迎留言!

5 comments:

Rae.R said...

嘩.......睇完你講我好想去呀!!!

閃閃星小藍 said...

好驚.. 但好想去~ hahaha~

Szekai said...

WOOOOOOO.... 好似好吸引喎..
佢地d妝真係化得好似...
tiolet都係個d music.. 我覺得仲驚過俾佢地嚇... oh...no.........

但願我只是一片綠...葉 said...

如果係我,我都會好驚.......
不過睇完你呢一篇又好想笑......
我真係衰.....
幸災樂禍~~~~

Meling Lam said...

Szekai> 同埋尋日好少人,洗手間幾十格,得我一個...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站