Friday, September 18, 2009

迪士尼黑色世界2009率先鬼:森魔詭域 + 驚心動魄太空山



另一個鬼屋「森魔詭域」Demon Jungle,位於獅子王附近。據說,這是三個鬼屋之中最不恐怖的一個,比較膽小的也可以試試。



一入內,有個令人「好頭暈」的裝置,務求令你眼花花。



你猜哪個是人、哪個是鬼?請按圖放大。



別以為只有人和造像會嚇你,有幾棵植物也會嚇人的呢!

為什麼我的形容這麼少?因為我驚魂未定,"PASS"了!老公代玩,他也說這個「最唔驚」,除了...某一個位。

我怕鬼屋,但我不怕機動遊戲,於是馬上跑去玩「驚心動魄太空山」。



「太空山」總共玩過6次,以今次最好玩。看似沒分別,但加插了大量尖叫聲,刺激得多。

我前面的仁兄,不停的舉高雙手,我一直替他暗暗擔心,怕他的手被撞斷後會掉到我身上!

而後面的女生,原本不停說好玩,後段只有尖叫,從拍出來的數碼相看到,兩個人都失控了!



就係咁。

歡迎留言!

2 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

係唔係有腳趾果一個係真人.......
其他全是假的呢???
太空山真係算係迪迪尼最好玩的呢!!!!

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 係呀,不過現場好黑,睇唔到~

太空山好好玩,我次次入去都玩兩次。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站