Friday, September 04, 2009

是日好玩:首次參加 80's Party



我的朋友相聚時喜歡正正經經的嘆下午茶或晚間飯局,所以當知道公關公司 Waggener Edstrom 舉辦八十年代派對,我馬上舉手參加,因為我恨玩80's打扮恨了好久啦!



Waggener Edstrom 包下遊客勝地 — 中環都爹利街的 Starbucks 冰室。我趕到時,剛開始 toasting。Toasting 用香檳?唔夠懷舊喎,梗係用「幾粒臣」買到的益力多才對啦!



WE 代表之一 Vivian 的化妝好得!我只是略略的畫了粗眉。

我的打扮主題是「開心少女組」,除了奶奶幫我束的「側馬尾」、膠耳環,我還有牛仔短褲及 Leg Warmer!膠耳環及 Leg Warmer 都是在葵涌廣場買的,其他的服飾只是直接從衣櫃找出來,原來我根本就是個80's人?!



小遊戲包括「收買佬」、「跳飛機」、「盲公寫字」(?),我們所屬的「橙組」有圖中三大遊戲強人,連連勝出。(personally好欣賞中間Dennis的打扮,headband是我最喜歡的80's潮物)



另一競猜遊戲「誰偷走了葉子媚的海報?」答案是圖中的 Annie,右方記者估中有獎,但現場有很多人都想要那張海報!



在這家 Starbucks 包場確是好主意,多謝 WE 主辦派對,所有傳媒及bloggers朋友都盡興而歸呢。

歡迎留言!

5 comments:

vivian darling said...

多謝你參加我地個party呀!好高興見到你^0^

Red apple said...

so funny ar!

FussycatLiz said...

meling , 你束馬尾好好睇呀 , 好青春活潑 , 反而散髮望落就會成熟d!

但願我只是一片綠...葉 said...

想0向你問一下呢個場係唔係平日都接受包場0架......
(其實我估你未必知道詳情,不過只是問一問,如果可以解答我就好喇)
因為好有特色~~~~~好想去搞下gathering ~~~~

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 估計有$$是有得傾o既~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站