Wednesday, September 09, 2009

參加者招募:Atorrege AD+ 日本醫學護理の淨肌篇
Afternoon Tea Party



早前 Atorrege AD+ 品牌代表看過《蘋果的化妝箱》的報導後,發現很多讀友對其品牌有興趣又有疑問,於是決定為大家舉辦「Atorrege AD+ 日本醫學護理の淨肌篇 Afternoon Tea Party」,大家聚在一起嘆下午茶以及學習日本傳統護理肌膚手法。

日期:2009年9月19日(星期六)
時間:3:00pm-5:30pm
地點:尖沙咀諾士佛台


當日內容包括:介紹Atorrege AD+的故事(生產商歷史、生 產概念、產品特點),共同見證Atorrege AD+ Mild Cleansing “浮粉”絕技+ 何謂納米泡,感受Cool lotion 淨肌的功效、暗瘡精華的特點,分析為什麼Atorrege AD+不設補濕精華素,AD+ Mask重點護理要訣,日本傳統護理手法保養肌膚(份量、手法、保養的肌齡分辨)。

由於今次只是介紹會而不是推廣會,參加者不用擔心會被hard sell,不收入場費,另有精美下午茶招待及試用品派發。

有興趣參加的朋友,請填妥以下表格,按Submit。名額25名,截止報名日期:2009年9月14日。參加者將於2009年9月16日或之前收到電郵或電話通知。

歡迎留言!

26 comments:

Sandra said...

填完INFO唔見SUBMIT個掣既???

Meling Lam said...

而家呢?

Sandra said...

ok啦,THX...

alice said...

淨肌真的很重要, 是時候要檢討了

iamsan / Mountain said...

其實我都想試,但係我又唔係blog的活躍份子,可以嗎?
哈哈!估唔到我都想試呢~

Meling Lam said...

iamsan> 不限bloggers,志在見見面,傾下計,快D報名啦!

N@kiter~! said...

愛麗絲,same here............
但我而家對部Handy Bio 非常之痕.............

joey said...

join左啦,thx meling^^

閃閃星小藍 said...

最後個條睇錯左, 我應該填有認識, 因為係apple化妝箱睇過~~~

Thanks Meling, 希望抽得中!yeah!!!

Szekai said...

Join...
我有朋友提起過...話好岩d皮膚敏感既人用...不過仲未有機會試~
呵..唔知今次有無機會呢~~~

Lee said...

joined!!希望可以抽中~^^
thx meling~

但願我只是一片綠...葉 said...

我宜家有用緊AD+0既部份產品,效果好好呀~~~
如果可以出席就好了,可以請教更多產品0既用法及功效~~~
謝謝Meling 呢~~~

fiona said...

我之前已好想試佢, 不過好似無乜人comment ~唔知中唔中...可以有chance用呢

candy said...

之前睇過介紹,覺得潔面產品不錯.不過要改善我既痘痘,可能要一整套用才有效.

歐晶瑩 said...

Meling, 朋友介紹下, 我試用了此品牌的潔面泡, 美白精華, 感覺良好! 最近再購入防曬及保濕液添! 不過仍對此品牌有好多技巧試用及揀選有好多問題呢, 此活動真係正合我呀! 希望抽到喇!

聽朋友說, 此品牌在日本是不輕易找到, 要經醫生才買到的呢!

tika said...

我又湊湊熱鬧先!哈哈

Cindy said...

MELING, 我有用開佢洗面泡泡& ACNE SPOTS, 覺得好見效, 希望抽中可以知多D啦! 另外, 好心急啊,好想快D知道HANDYBIO 機團体價!

kawai said...

好想參加可惜當天有野做,惟有等下次啦!

Meling Lam said...

candy> 針對痘痘的話,應該用2支就夠(cool lotion+acne spots)

歐晶瑩> 以我所知,AD+也是V樂敦藥廠出品呢。

但願我只是一片綠...葉 said...

我除了用 cool lotion+acne spots,
仲用埋落妝0者哩同泡泡......
禽日仲試0左個MASK.....
都好好用0架~~~~

YANYANLAU said...

成日上網聽人講同埋個你嗰篇野
好似幾好
希望可以抽中
試下啦

joey said...

O岩O岩CHECK EMAIL,抽中了我呀,好開心呀^^
有無SIS都中了?
最後要多謝MELING世^^

Antoinette said...

抽中左...
多謝meling :)
c u there

Cindy said...

我都中左呀, 多謝MELING, 星期日會見到你嗎? CINDY

Meling Lam said...

Cindy> 星期六,不是星期日啊!

Cindy said...

OH,SORRY 打錯左!CINDY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站