Wednesday, September 09, 2009

關於《蘋果的化妝箱》一周年 二百萬 慈善美妝嘉年華


(嘉年華將在這個酒店會場中舉行,嘩!好華麗!)

想不到,短短幾天就收到140個朋友報名參加,果然,來這裡的朋友都是有善心又漂亮的女生呢!


(嘉年華在哪家酒店舉行?就是這家咯~)

昨晚我們已傳送電郵通知80位被抽中參與的朋友,請查看你的電郵郵箱,並回覆確認出席。明天會再傳SMS提醒大家,盡情地打扮得漂漂亮亮來玩,一起參與(可能是)

史上最華麗、最有意義、100%女生參與的 blogger's gathering!


*特別嗚謝:海港城

*《蘋果的化妝箱》慈善美妝嘉年華 將透過是次活動為「公益金」籌款,每位參加者須於入場時捐助$200到入口處設置的「公益金」籌款箱內(不設找贖,可申請捐款收據)。

歡迎留言!

47 comments:

chrisnchocho said...

好野...我中左呀,第一次參加meiling搞既活動,各位到時見啦

Mia said...

真的很豪华!

Red apple said...

Thank you Meling, 我抽中咗呀!

alison said...

好0野,有得出席......
肯定興奮到兩晚訓唔著.........
美女們,到時見喇~~

candy said...

我都有份去,非常開心.哈哈!

Wong said...

那天有約,希望你地玩得開心d!

kellylee1018 said...

WOWWOWWOW~~~~我竟然抽到呀,好開心~~好開心~~好開心~~不過我第一次參加呢D活動,吾知有咩要留意呢?要穿咩架?有咩要準備架?到左之後又係點架....有dddd驚驚tim?

joey said...

meling,
先多謝meling選中我成為幸運兒出席此活動..
但上星期六(5-9-09)我去左以下既thread(美妝嘉年華既thread)留言我未能出席,請你抽起我的參加資格..

link:http://apple113.blogspot.com/2009/09/blog-post_3051.html

內容:↓↓

joey said...
meling
oh,個日我臨時有事呀,不能出席了..
麻煩你取消我參加既資格呀,THANKS^^
下次有機會再參加過啦:)

7:24 PM


所以本星期五我未能出席..

正。能量女子 said...

好想去但抽不中我!如果是先到先得就好了;你地玩得開心d la :)

tika said...

YEAH!當日場面一定好震撼@@

Meling Lam said...

joey> 多謝通知,已經換上另一位朋友。

Meling Lam said...

正。能量女子> 我用你的blog link查極都查不到呀,又不知道你真名,又不知道你email,想比你去都比唔到 >.<

lovebeauty said...

好羨慕!
大家玩得開心D!

Carol said...

好開心呀!!! 可以抽中到去, 好期待好期侍!!

正。能量女子 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
usagi said...

可惜當天我約了人玩妝 黎吾到><
希望你地玩得開心D:P

Kimi*姍姍 said...

thx meling選中左我~
讓我可以第1次參加呢D 咁大型既FUNCTION =]

Kimi*姍姍 said...

THX meling~
讓我可以參加這次的活動!
很開心呀!

BY THE WAY, 我都是第1次參加這大型活動~
我見到你POST出黎個會埸好隆重~我想問穿著方面係咪要FORMAL?

因為我驚唔夠時間QUICK CHANGE~

alice said...

我們有dress code嗎?
華麗?

CARRIEISM said...

係啦~好緊張~ SHOULD BE DRESS UP LA~~

Meling Lam said...

Kimi*姍姍> smart casual 就ok 架喇,我都不會著「飲衫」(我無 @.@)

alice> smart casual, 即是大家平時的返工look就得lu~

R said...

YEAH!~ 我都有份喔!
一定會好難忘呢~

鼠鼠 said...

嘩..好豪華啊!! 最衰我星期5晚要上堂啦!!!

愛漂亮 said...

如果有人出席唔到,可以找我頂上的(因為我請定假了)>.<

Meling Lam said...

我的同事告訴我,有很多人現在才甩底...

正。能量女子 said...

剛才收到你的同事CALL我, 原來我都有份去 (真開心, 即刻笑番!!) 他說有很多人都收不到EMAIL, 所以要逐一逐一咁CALL~ 辛苦哂你地啦!! Thanks Meling, 明天見!!

閃閃星小藍 said...

我有朋友今日先知抽中,但因為約左人!所以去唔到!佢都唔想架....

Antoinette said...

我有朋友想來, 可否臨時加入?

R said...

meling我收到email但無sms既.....

Meling Lam said...

Antoinette> 禮物份數已定,可能到時無禮物比佢呀...

R> 不過你已經知道地址是嗎?

Meling Lam said...

愛漂亮> 我記得你曾send過contact比我,但我找不回那個email呀,可以再send嗎?

Red apple said...

Can my friend come if there is vacant? Thanks

Red apple said...

今日會唔會有電話再Confirm attendance 呀,我只收到email, thx

R said...

meling我知道地址呀!!今晚見~~嘻嘻~~

Meling Lam said...

Red apple> 不如你而家話比我知你來不來啦,我個同事尋日打了好多的電話,而家殘左...

Meling Lam said...

Red apple> 應該沒有吉位了,我們也不希望有人臨時甩底,會影響籌款總數呀。

szeue said...

meling~ I still not get your sms or phone call~ just email~ and I am not sure about the address~ can reply me? my email: szeue@msn.com (Sue)

Red apple said...

I will come ar, thx!

Red apple said...

麻煩你了! : )

Meling Lam said...

szeue> 不用電話reconfirm,收到電郵就夠的喇。

Kimi*姍姍 said...

我想問, 因為我收到電郵~
但昨天早上才re confirm~
but 沒有回應或是sms 再通知~
那麼是否去到= =?

Meling Lam said...

Kimi> 電話69寫字頭?有呀,今晚見。

all> 有收到電郵的,不用等電話reconfirm,有收到電郵就可以來,我們在門口會核對電話及電郵比你入場。

Fai Fair said...

so look forward~ the first time attending hk beauty bloggers gathering~

R said...

大家諗住著咩呀??? =P

但願我只是一片綠...葉 said...

完0左嘉年華回來了~~~
仲係好開心中.......
要再次謝謝Meling你地 ,海港城同Dior 呢.......

N@kiter~! said...

雖然無中獎,
但禮物包裡面都內容豐富,
驚喜處處丫~~~

真係辛苦晒 HKCOSME仝人, HARBOUR CITY PR們 同所有品牌helper r~~~~~~~~~~

Happiness is form courage. said...

好棒的分享 多謝曬

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站