Friday, September 18, 2009

另一邊...海洋公園的驚嚇請柬



第一個驚嚇位,這個請柬是送到我家的信箱!點解會有我屋企地址o既...?

第二個驚嚇位,我伸手入去,摸到一條辮!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



第三個驚嚇位,有辮的人頭(?),是個CD盒!!!

打開CD(竟然夠膽...),內裡有幾段video,Youtube上也有,可跟大家分享。

東X戲院鬼古...(有人話見到白影,我都睇到呀...)



中大辮子路...



七號鬼警局...



但係一定不及這個「哈囉喂~熊貓編」刺激,熊貓玩神打喎。

歡迎留言!

11 comments:

Heidi said...

so scary...is it real or fake hair?

tika said...

果然係先聲奪人!
未去已經驚定先@@

Red apple said...

隻熊貓真係好鬼得意呀!

閃閃星小藍 said...

驚xnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Meling Lam said...

Heidi> 應該是假的。

tika> 係呀,好驚...


Red apple> 好少見D熊貓咁活潑呢!

閃閃星小藍> 我都好驚 >.<

candy said...

收到呢份野,好恐怖.

Szekai said...

嘩~~咁到底掂解會有你屋企地址呢..
伸手見到摸到條辮真係幾驚喎~~
ocean park都幾有心思...

但願我只是一片綠...葉 said...

你果幾個youtube ....我一個都唔敢睇呢......驚驚驚驚驚驚驚驚驚驚驚驚驚驚....
其實我每逢電視播呢0的廣告.....我一定會借頭借路迴避......入camp如果有人講鬼古都係....(記得POLY 超多鬼古)
這可是我的小小秘密呢!!!!

meowmichi said...

咁多年都未去過海洋公園既Halloween呀!!! 認真out!

Carrie @~@ said...

如果我收到呢張invitation, 一定成晚嚇到瞓唔著.

我o岩o岩睇完「東城戲院」段片, 我已經嚇到心都離埋. 我唔敢再睇其他片啦 !

Meling Lam said...

Carrie> 咁夜睇梗係驚啦,我日頭至敢睇呀.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站