Friday, September 04, 2009

誠邀你參加《蘋果的化妝箱》一周年 二百萬 慈善美妝嘉年華



記得我提及的9月11日嗎?去年8月中,我回到《蘋果的化妝箱》,想不到短短一年,可以累積到200萬pageload,感激各位讀友的支持!



《蘋果的化妝箱》裡,常常有協辦產品試用、化妝 workshop 或是 beauty bloggers 活動,就是希望把美麗推己及人,大家一起分享!不過曾有很多讀友電郵給我,說自己沒寫blog又想跟大家一起玩,或是每次的活動名額也很少、次次也抽不中,如有活動可以容納更多人一起玩就好喇。



個多月前,跟海港城公關談到這件事,因為海港城是著名的美妝專櫃及專門店集中地,海港城又有很多名牌食肆及酒店,是搞大型派對的理想地點。想不到,夢想可以在短時間內成真,還碰巧可以慶祝《蘋果的化妝箱》"200萬pageload"呢。

多謝海港城安排及支持,2009年9月11日(星期五)7pm-9pm,《蘋果的化妝箱》及海港城將為本地blog界創先河,舉辦可容納80名朋友的慈善美妝嘉年華。

當晚將有7大美妝及護膚品牌設置小型專櫃,即場提供hair styling、nail art、貼睫毛、body paint、修眉...多種美妝示範及服務,還有大抽獎!

酒店將提供精美小食及即場飲品,並有10大品牌贊助的美妝禮品包送給大家留念,讓大家在嘉年華盡情扮靚,跟其他女生交換美麗情報!

*《蘋果的化妝箱》慈善美妝嘉年華 將透過是次活動為「公益金」籌款,每位參加者須於入場時捐助$200到入口處設置的「公益金」籌款箱內(可申請捐款收據)。絕對是又美麗、又有意義的活動呢!




如想參加這次活動,請填妥下列表格。如報名人數多於80人,將以抽籤形式選出80人參加,參加者將獲電郵通知地址詳情。截止報名日期:2009年9月8日

歡迎留言!

19 comments:

joey said...

o岩o岩join左啦,thx meling^^

閃閃星小藍 said...

apply la , thanks Meling!!!!

閃閃星小藍 said...

岩岩趕住出門口, 再留言先

又可以做善事,又可以去玩,希望抽得中啦!
anyway thanks meling again
安排咁大型既活動, 好期待唷

hidee said...

Meling,我又無得參加喇T___T...
我9, 10, 12都放假..但11要返1400-2330啊/______________\

anyway..玩得開心d喇大家..

J^mi said...

好吸引!!!
但0個日有事去唔到, 嗚~~~ >.<

dada said...

我都參加左,好有意義的活動呢~

Michelle said...

多謝Meling 同海港城, 又可以同十家一齊玩了!

但願我只是一片綠...葉 said...

謝謝Meling 咁用心搞呢個charity party 呢........
支持支持.......

candy said...

join左喇!希望可以同你地聚下

tika said...

舉腳支持!

GreenPrince~ said...

我填左表格啦! 希望可以去到啦!! XD

R said...

我都填左參加左呢次既有意義又可以扮靚既活動呀!!
希望可以去到一齊慶祝蘋果箱一週年二百萬啦=)

KB said...

咁有意義活動,可以同大家一齊玩就好了

Heidi said...

Already join too...hope to see all of you next friday!!!

joey said...

meling
oh,個日我臨時有事呀,不能出席了..
麻煩你取消我參加既資格呀,THANKS^^
下次有機會再參加過啦:)

wini said...

有得玩又有得做善事, 好有意義ㄚ!
但個日唔得閒>.< 精神上支持先!

Daisy Maris Fung said...

我果日要work from home所以七點鐘出到黎有點難度,依傢要睇吓點安排,唉!

Carol said...

我都填左表格啦!!!! 又可以做菩事又可以學到make up既野!!! 希望可以抽中啦~~

KB said...

咁o個日可唔可以唔化妝就黎,等有場專業人士同我地扮靚ga^.^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站