Monday, September 28, 2009

是日好玩:Bobbi Brown Makeup Party @The Studio

bobbi brown makeup party

曾提及 Bobbi Brown 在 FACES 新開設的 The Studio,可供女性密友來個 girls' night out,一起學習 Bobbi Brown 的特式 makeup class,例如:締造Bobbi至愛妝容的10個基本步驟、求職面試妝、OL日常上班妝容、伴娘妝、Annual Dinner 或謝師宴彩妝、當季流行彩妝或者Smokey Eyes課程。

多謝品牌公關安排,上星期我跟 Alison愛麗絲Littleblue 一起到 FACES,選擇以「Smoky Eyes課程」為題,跟隨長得好像黃浩然的化妝老師 Sammy 學習基本 Smokey Eyes。

bobbi brown makeup party

匿大的化妝間只有我們五人獨佔,好輕鬆。

bobbi brown makeup party

每人有一套鏡子及化妝掃。老師會根據我們的膚色,選出適合每個人的 Smokey 妝物。我跟 Alison 皮膚色調較冷,用灰及銀。Littleblue 頭髮帶啡調,用金及啡。

bobbi brown makeup party

兩小時的課程裡,不論是畫眼線的技巧、畫外及內眼線的技巧、防止眼線溶掉的竅門,或是不同眼形的眼線畫法,都有一一示範,「唔識教到識,唔明教到明」。

bobbi brown makeup party

Bobbi Brown 的毛掃真的很軟很滑,掃到面上時很舒服。

bobbi brown makeup party

金色 Smokey Eyes 用上的是最新出的 Metallic Long-wear Cream Eyeshadow + 同色的 Shimmer Wash Eye Shadow 粉狀眼影,只用2-step就可打造,超簡單!

bobbi brown makeup party

銀灰 Smokey eyes 用上的是 Metallic Long-wear Cream Eyeshadow #Chrome Patina + Shimmer Wash Eye Shadow #18 Rock,可能我天天出門前也有化眼妝,熟能生巧,2-3分鐘就化好了!

bobbi brown makeup party smokey eyes

重量的 Smokey 要配以較淡的胭脂,所以 Sammy 教我們用粉紅色的 Illuminating Bronzing Powder #Maui + Bronzing Brush 打造暖和面色,如果用來當胭脂,可配以 Blush brush 掃到面上。我最喜歡 Sammy 教的「貓鬚式」掃胭脂技巧,用來掃任何色的胭脂都有瘦面效果啊!

bobbi brown makeup party smokey eyes

我的輕煙薰。對鏡自拍效果有點怪,是不是要多買一部 Samsung ST550 專用來自拍好呢?

bobbi brown makeup party Gel Eyeline

課程中有用上的 Gel Eyeline #Black Ink 及 Ultra Fine Eye Liner 眼線掃,是最易打造不掉色眼線的好用道具。

bobbi brown makeup party

上課後,還可以選出幾本小冊子,帶回家「持續進修」呢!

收費:

Makeup Party 適合 2-4 人一同參加,顧客可以合共 HK$2,500 參加 90分鐘之 Makeup Party;完成課程後,可換取價值 HK$2,200 之產品。(地點:尖沙咀海運大廈FACES)

延伸閱讀:

愛麗絲:Bobbi Brown The Studio MAKEUP PARTY
Bobbi Brown...從Smoky Eyes出發
Littleblue:Makeup Party @BOBBI BROWN The Studio

歡迎留言!

11 comments:

閃閃星小藍 said...

Thanks Meling,好開心既體驗唷!

我不是公主 said...

呢0的岩我呀...
我完全咩化妝技巧都唔識...

karen said...

哎唷~我都好想學下化妝呢~~

Jenny said...

~藍星雪~

不如group埋一齊去學??

usagi said...

我都幾鍾意BB 既眼影呢:) 佢既粉底遮瑕都係我心水呢

kAt said...

heehee, 如無意外
10月會約埋朋友一齊去玩~
但未諗到上乜主題~~

alice said...

謝謝MELING, 當晚玩得很開心呀^-^

candy said...

好好玩呀,可惜我搵唔到四個人一齊去

正。能量女子 said...

其實幾抵玩,
有得學野又有得redeem番d products,
而且仲係private class..
心郁郁中....

N619 said...

好吸引呀~~

我都有佢隻gel eyeline, 不過都會溶....
想問防止眼線溶掉的竅門係咩呀~thx

Meling Lam said...

N619> Gel Eyeliner上面都要加眼影粉。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站