Monday, September 28, 2009

花王 Curel 新鮮到港

花王 Curel

跟其他 beauty bloggers 在 facebook 談天時,發現 Curel 擁有很多粉絲,未有行貨到港前,一直是香港女生旅日必買護膚品之一。

花王 Curel

Curel,源自 cure-well,意思是希望人們遠離乾燥性敏感肌的煩惱,估計讀音是 cu-well。Curel 標榜弱酸性、無香料、無色素、無酒精,使用防敏感配方。

正如香港有售的其他抗敏品牌一樣(如 FANCL、ACSEINE、Atorrege AD+),抗敏品牌的護膚品代表「敏感性肌膚人士也可使用」,而不是「只限敏感肌人士使用」,所以我也放心的試用了剛送來的 Trial Kit。

花王 Curel

Trial Kit 分量可用20日,適合第一次用這個品牌的朋友購買。

左一的 Makeup Cleansing Gel,一向是 Curel 的皇牌,可卸一般彩妝,但不可卸防水妝物。它在洗後留有滋潤感,是乾性肌的朋友的佳音。左二的 Foaming Wash,泡沫的質感跟 SOFINA beaute 活氧碳酸潔面泡沫 相似。洗後感覺清爽,不如 Sofina beaute 洗後那麼明亮,但價格便宜得多。

左三的 Moisture Lotion 含有桉樹精華及消炎成分,提升肌膚自我防禦能力。最右邊的 Moisture Milk,蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華,塗上後不到2分鐘就滲透了。

香港與日本的價格有異,以85算的話,部分貨品比日本的定價貴10-20%,也有比日本便宜10-20%的,最抵買的應該是深層高效保濕面霜。Curel 的香港版本網頁已做好,內裡有關敏感肌護理的指導最實用:http://web.kao.com/hk/curel/howtocare/index.html

Curel 自2009年9月21日開始,於指定屈臣氏(京華中心、海防道、又一城、旺角胡社生行及新城市廣場)有售。

歡迎留言!

8 comments:

karen said...

早幾日行開屈臣氏都見到呀~
填左張~sales姐姐比左支body lotion我試呢~用過又真係幾保濕呢~   

Sandra said...

我都好有興趣,以前用過佢枝卸妝GEL真係覺得好好用,不過要搵人代買有D麻煩,而家HK有就方便好多...

Kat said...

我睇完 HKCOSME 裡面介紹就走去買O皮沐浴露. 雖然未用, 都係多謝 MELING 介紹

Szekai said...

昨日都係watsons見到呢個牌子..
好似都幾岩敏感皮膚用...

靚靚煮飯婆 said...

呢個牌子已經睇到有介紹, 但我仲未找到有得買, 應該都好啱而家轉天氣/乾燥的時候用喎!

alice said...

這個近期在FORUM真的很熱門呀

Daisy Maris Fung said...

哩個好用啊,Sputnik去日本玩買過枝洗面泡俾我,洗得乾淨,用完又唔乾,我正想睇吓去邊度有水貨賣。

lazybone said...

睇黎好多人用呢個品牌,搞到我都想去試試

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站