Wednesday, September 30, 2009

錄像教學:Gary Chung x Sofina Primavista 最新 Perfect Fit Powder Foundation 上妝技巧

gary chung sofina primavista

Sofina 粉底一向有很多粉絲,今季 Sofina 底妝品只有 Powder Foundation、 Base 及 Concealer 出新配方,新配方當然有新的用法,看看 Gary Chung 的詳細示範。



更多產品資料:http://web.sofina.com/hk/primavista/

歡迎留言!

5 comments:

Daisy Maris Fung said...

個卡通公仔好得,真係好似佢喎

靚靚煮飯婆 said...

我都覺個公仔真係好似gary 呢!! haha
每次睇完錄像教學後, 化得太靚喇, 攪到我都忍唔住要買sofina d product 回家試呢!

Meling Lam said...

Daisy、靚靚煮飯婆> Sofina方面搵人畫,好有心思 ^^

lai said...

不好意思不跟題目. 我想meling 你有時間可唔可以講解下有關雙眼皮膠水,貼紙, 3M貼紙呀. 0的明星個個都有一對好完整既雙眼皮係米都有貼膠紙架? 不過又唔係好覺....我又見Gary Chung教過人完妝後用膠水...我都試過但係唔知係米我整得唔好...當眼開合時...個條痕有0的怪怪..又好似有0的膠水"即" . 其實單眼皮,內雙,或是有兩條雙眼皮既人都合用3M膠紙呢? 我本身是有2條雙眼皮...我貼膠紙都唔知貼係最上個條坑定係近睫毛個條坑...如果meling你真的有時間...希望能夠解答. 謝謝你. 祝生活快樂 ^^

lai said...

不好意思不跟題目. 我想meling 你有時間可唔可以講解下有關雙眼皮膠水,貼紙, 3M貼紙呀. 0的明星個個都有一對好完整既雙眼皮係米都有貼膠紙架? 不過又唔係好覺....我又見Gary Chung教過人完妝後用膠水...我都試過但係唔知係米我整得唔好...當眼開合時...個條痕有0的怪怪..又好似有0的膠水"即" . 其實單眼皮,內雙,或是有兩條雙眼皮既人都合用3M膠紙呢? 我本身是有2條雙眼皮...我貼膠紙都唔知貼係最上個條坑定係近睫毛個條坑...如果meling你真的有時間...希望能夠解答. 謝謝你. 祝生活快樂 ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站