Friday, September 04, 2009

樂敦家族 HandyBio 體驗 - 清潔篇

handybio

早前招募的「樂敦家族 Handybio 美麗狂迷大挑戰」,三位被抽選中的參加者剛開始了到店體驗,看到別人的清潔滿有效果,我也心癢癢的想試試,於是借了一部回家使用,品牌公關F小姐另外給我兩支精華(清潔及保濕)及無菌棉花一盒,輔助使用。

Dr.Ci:Labo超聲波美容器
(圖:Dr.Ci:Labo超聲波美容器,市售多款超聲波美容器都是用圓形金屬頭)

幾星期前,曾經心血來潮的想買家用美容器,但不知道買離子的或是超聲波的比較好,於是我打電話問相熟皮膚科醫生,所得的意見如下:

1.離子美容器可做導入或導出,超聲波美容器只能做導入。這是原理所致,任何品牌的美容器都一樣。(如果有人說它的超聲波美容器可以做導出,就是騙你/胡說,除非它同時有離子功能,如多功能的La Mente)

2.離子美容器使用電流導入,滲透的深度比超聲波高。離子美容器只能用「離子化」的精華配合。未經「離子化」的精華,可能會在過程中被分解,變成「無效」。(因此,如有品牌告訴你,它的離子美容器可以配任何精華使用都無所謂,那櫃姐是騙你/胡說)

3.超聲波美容器原理不同,因此不需配合特定的精華素,導入什麼精華素也可以。(市面上的選擇,以「億世通」最便宜)

4.如果以導入功效計,離子美容器還是超聲波美容器比較好?醫生說是差不多,不分高下。

5.貴價的美容器跟便宜的美容器有什麼分別?也是沒大分別。跟塗護膚品一樣,只有常用才有用。

handybio

另外,跟另一從事美容界的朋友談到家用美容器,她的意見是:

1.因為離子美容器的滲透程度很深,因此選用的精華素一定要安全可靠,不要貪便宜。

2.用離子美容器時,一定要用蒸餾水,不可以用自來水/礦泉水。因為自來水/礦泉水內有礦物質,或會阻塞離子美容器的金屬小孔,影響效果(如圖中的金屬部分)。

多年前,Joyce Beauty 曾有發售 Ione(Ion Pulse?)離子美容器,當時我也趕潮流的買了一個,後來可能方法用錯,導出後棉花沒有丁點污垢,後來又疏懶,沒有再用。最後好像是壞了,又找不到代理,無處可修理,於是丟了。隨後,在 HABA 試過它的離子美容器,效果好像不錯,可惜長期無貨。熱情冷下來,不了了之。借用 HandyBio 之前,已聽過幾位長期用家(用了超過十年)說好用,不過未用過的東東,我一定不會在這裡寫感受,這是一直以來我寫blog的宗旨。

我的皮膚屬乾性,好處是毛孔很細,很少長暗瘡,好像是皮膚很好,其實污垢都被收在底層跑不出來,用深層清潔的產品會有幫助,不過底下是否真的「清潔」?很難說。問過 HandyBio 的櫃姐,她說乾性皮膚的人也很適合用離子美容器,污垢可能是躲得好密,只要做一次離子清潔就知道答案。另一方面,男人多汗又懶於潔面,清潔效果也會很「見效」呢!

handybio

HandyBio 要用三粒鋰電池。使用前要把手表、耳環及所有可能導電的東東脫下來。

handybio

使用前,要用蒸餾水把無菌棉花弄濕,然後盡力榨乾,放到金屬頭上,用外蓋定位。比起以前用過 Joyce Beauty 或 HABA 的美容器,HandyBio 的設計較好,不需用橡皮圈固定棉花。

handybio

今次用的「離子專用」深層清潔精華也是樂敦家族 ands (Josephine Cosmetics) 所出品,無添加、無香料。留意,這個精華素並不是用來單用的,一定要配合離子機使用。用離子機「轆」5分鐘後,鼻翼明顯變得清潔、有光澤,咀下那些會凸起的毛孔,也變得平滑了。我想擁有敏感肌、不能做磨砂的人,也很適合用離子做清潔。

老公看見我有效果,也想試試看。記得櫃姐說,如果棉花變啡色,那是化妝殘跡;如變灰色,那是油脂污垢。

5分鐘後
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
handybio

左邊是我的「結果」,右邊是老公的「結果」。怎麼我常常做double cleansing,我的棉花會比我老公那片更污糟呢?唉,原來我是衰在「化妝殘跡」的手上 =_=

下次清潔後試試導入,再看皮膚的反應。

歡迎留言!

60 comments:

閃閃星小藍 said...

好詳細唷,期待你的導入分享

可以深層清潔,好good呀

Re:歡樂滿becca said...

Hello 啊~
我星期三有幸見到你真人啊(oh yea!差點想跟你拿親筆簽名相!),試過後真的不錯,其實很有趣的告訴你,之前看你寫handybio時已很想買,本來相約男友一起去買的同一個禮拜就收到你們抽中參加試用的電話,試過一次之後其實已決定完成所有試用後也自己買一部回家啊!(不知有沒有折扣....到時讓我大膽問一問!),謝謝你好推介,明天會去試第二次!!btw, 已收到你們寄回的照片,辛苦你們了!

靚靚煮飯婆 said...

呢部機我用咗好多年喇! 呢部導出我覺得好出色架! 用完真係乾淨好多的!

ohmyjack said...

搞到我都好想買tim. . .

Priscilla said...

Meling

部機幾多錢?

Wong said...

好有厲害!!!lee部機係咪有得賣ga??

Meling Lam said...

all> 部機$1680,我剛剛又跟代理談過電話,如果做團購(group order),可以有折!落實了細節及折扣就可以在這裡公佈喇。

Meling Lam said...

靚靚煮飯婆> 我都覺得好正,今朝起身面色好好呢。

candy said...

如果團購平D我都想買,好有興趣

R said...

原來 < 樂敦家族Handybio > 試用已經開始,好想快d睇下佢地既進度呢~
因為我睇完meling呢篇已經心動左tim....=P

crazy said...

希望你傾到團購啦 !我都好想買呀! 部機可以平d就好啦,終此終買得部機都會成日用啦 ! 用得好o既都會成日買佢d精華啦.
條數都係係返度, 只不過如果一次過攞咁多錢唔係好捨得之麻.如果第一次買有個好o既價錢就好啦.

N@kiter~! said...

如果有團購價我有興趣丫
(雖然自己都有部類似儀器...........)

J^mi said...

導出既效果好犀利!!
我都心思思想買返部,期待圑購中. ^^

crazy said...

Meling我有問題, 原來 Nu skin的SPA機都係叫" 離子導入美容儀", 同你介紹呢部功能上有無分別呢? 我自己都有呢一部機,
但我覺得Nu SKin d 精華無handybio
咁全面, 可唔可以幫我了解一下, 如果我用Nu Skin 部機, 可唔可以用 "handybio"
d 精華呢 ? 因為我覺我 handybio d 精華抵用一d.........
我都會睇下有無需要買多一部.

PS. Nu skin 都係分+ +/- 極的.

crazy said...

http://www.nsagelocspa.blogspot.com/

你可以去呢個Blog參考下!

閃閃星小藍 said...

嘩!!可以團購!好好喎!
但係今個月已經買左好多野駛左好多錢錢了>.<~~~~~~

但好有興趣呢~~~~~~

Meling Lam said...

crazy> NuSkin果部我未試過,理論上應該可以用到handybio的精華吧,你最好拎埋部spa機去handybio的店查詢一下。

果個blog的例子好誇張,我就唔信spa機可以減肥減到呢個程度啦。重有,點解唔知佢提導出功能o既?

Szekai said...

^^...清到底層d dirty野..真係好吸引~

kAt said...

joyce果部係老古newsgroup既話題產品,當年好想好想買,只可惜仲係學生買唔起 :P
睇下遲下團體情況先

crazy said...

哦 ! o個個 Blog係講緊呢間公司大陸個度做見証, 好似係比賽黎, 邊個優異D咪羸囉. 呢次係講減肥, 係要導出的.
我覺得2部機原理上係一樣囉! 但如果我囉部機去handybio問, 佢地唔會唔話唔啱架.
想我買佢個部, 我驚我去到真係買埋佢個部呀, 我已經心思思想買架啦, 要睇埋你傾唔傾到平d先, 我又驚買左原來同我部Nu Skin spa 機 係 一樣原理o既.咁就"side"哂d錢啦!!!!!

Meling Lam said...

crazy> 但係講導出的話,無可能導出到脂肪喎,咁得人驚?

原理上,應該係一樣,HandyBio同Dr.Ci:Labo離子機或HABA離子機,原理都係一樣。你驚就不如打去問清楚先,消費者要買或唔買一樣野,幾時都係自己決定o既,有得驚o架咩?^^

Meling Lam said...

kAt> 老古newsgroup o既話題產品<-我果時真係睇完newsgroup去買,當年踩落好多地雷!

crazy said...

Thanks! Meling,
我會等埋你團購優惠,先再決定.

alice said...

你相公既結果都唔錯喎
我諗如果我用一定會好DIRTY啦
期待其他USER既效果
再看看是否購買喔

Akai said...

Meling 你好呀~!
我第一次係度留言^^
咁多位多多指教呀~~~!!

呢部機我都好有興趣呀,
希望到時可以一齊團購,
一齊圮越黎越靚啦~^0^

我記得之前做 facial,
佢地有部機叫鏟皮機,
話用超聲波整d污穢野出黎,
等我塊面乾淨d,做導入精華都吸收得好d.
咁佢咪即係呃我....? =_="
我仲用左二百幾蚊做左一次添...

Daisy Maris Fung said...

我有一部,但用哂就好懶去買精華素同棉花(因為要用佢o的專用棉先至得),久而久之部機真係無移動過咁滯。如果團購買精華素有折,我有與趣啊。

Santin said...

我都好想知團購係幾錢, 用機始終感覺有效過就咁洗面...

另想知原價$16XX 有沒有包棉花同埋精華素? 平時在市面補購, 方便買到嗎?

謝謝!

Lian said...

我下巴都好多瘡瘡..
唔知呢部機幫唔幫到我既呢..

Meling Lam said...

歡樂滿becca> 下次見面,要跟你傾多D計啦 ^^

上次的skincare你用左之後效果好嗎?

Leona said...

That's a good new for us, looking foward to it. thanks Meling!

dearwater said...

我都想買部喎,暗粒洗黎洗去都洗唔走,好煩人呀!!

Re:歡樂滿becca said...

Meling >上次買的skincare真的不錯, 特別是cool lotion, 我有事沒事都噴一噴, 好舒服。我現在只用它的粉底液沒用其他makeup了, 希望這幾星期讓皮膚真的"抖一抖" 。星期六我去了做第二次體驗,跟我同行的妹妹說清潔/舒緩的效果真的好明顯!!

Kathy said...

Thanks Meling ~ 期待團購優惠 :-)

Jane said...

好想買哦*0*
我混合性敏感皮膚可唔可以用LE? :)
因為我平時唔可以用PEELING類東東...:(

Amy said...

幾時有團購?我快影pre-wedding photo, 想快D保養好D

Imen said...

真的好多謝你的分享, 期待團購^^

Meling Lam said...

all> 關於實質折扣,預計本星期內可公佈。

Jane> 理論上沒有問題,要視乎你的敏感程度。

chloe_skk said...

你好ar!
我之前聽人講你會搞handybio的團購一請問是否真的?如果是的話就太好了, 我很想買一部來解決長年困擾我的暗粒問題.希望我可以參與到你的團購活動
謝謝你~

chloe

Meling Lam said...

chloe_skk> 係呀,好快好快,好快可公佈。

crazy said...

http://beta.beautyexchange.com.hk/forums/viewthread.php?tid=324023&extra=&page=9


呢度都有好多人期待緊你o既團購呀, 快d入去睇下啦!

Siu Wan said...

好心急想知團購DETAIL呀~
如果團購都可以join member就正啦!!!
等你公佈^.^ THANKS!!

Siu Wan said...

好心急想知團購DETAIL呀~
如果團購都可以join member就正啦!!!
等你公佈^.^ THANKS!!

M & M said...

如果團購有得平, 我都有興趣呀, 有資料都話可以通知我嗎? thanks.

a0625 said...

i want to join the group order too~
有資料都話可以通知我嗎? x 2 .
thanks.

羅拉 said...

你0既分享好詳細 ,
好有興趣, 好想join團購,
等待消息ing^^

羅拉 said...
This comment has been removed by the author.
M.Y. said...

上BE見到好多人講呢個handybio機, 攪到我都好想買, 如果有團購可以平d我都想join!!

kaka said...

我以家先知道可以group order..係唔係唔可以再訂啦 ? 我真係好想訂...

Meling Lam said...

kaka> 請電郵到 staff@hkcosme.com。

Honeyet said...

Meling,我今日攞咗部機,只係用完清潔已經覺得塊面滑到不得了!!!! 我會繼續努力用,十分多謝你好介紹同超值優惠!!!!

貓貓 said...

Hello,仲有無得訂呀??
我想買呀~
email: kittymakwy@hotmail.com

貓貓 said...

HEHE.....仲有無啫??
email~kittymakwy@hotmail.com

Meling Lam said...

貓貓> 之前的都完結了,暫時亦不會再搞團購。

貓貓 said...

Hello!!無團購,咁有無代訂?
如果有幾錢一部?係唔係連精華精??
thanks>3<

貓貓 said...

Hello!!無團購,咁有無代訂?
如果有幾錢一部?係唔係連精華精??
thanks>3<

Meling Lam said...

貓貓> 無代訂,如有需要請到 www.handybio.com 購買。

zita said...

hello, 見到你有好幾個講導入的post, 想問導入機一定要配合那隻牌子的精華素嗎?洗面那種導出會要有指定成份嗎?
因我正在苦惱買不買artistry導入機還是上面那個,Artistry sales說過若用一些無機產品來導入就會危險;本人又屬敏感皮膚,亦怕貴不想買死一隻牌子的護膚品
希望你可以俾啲意見我,謝謝你‼

Meling Lam said...

zita> 導入機並不需要配合同一牌子的精華素,但一定要用"已離子化"(ionized)的精華素,洗面那種導出也是一樣,不能用一般的潔膚用品,要用"已離子化"(ionized)的精華素。

artistry導入機、handybio導入機、haba導入機、hada crie導入機都是用離子做導入及導出,原理一樣。

Artistry sales說過若用一些無機產品來導入就會危險<-這是真的,詳情可看:http://www.handybio.com/pdf/ion_integration_principle.pdf (台灣的張麗卿老師關於離子導入的解說)

本人又屬敏感皮膚,亦怕貴不想買死一隻牌子的護膚品<-那你可以試試artistry/handybio的精華,這兩款相對是我用過又覺得效果明顯的"已離子化"(ionized)精華素。

Tina said...

Hi Meling,
你好, Hitachi 最近出左一部集多功能於一身嘅離子美容器, 佢個website話用一般化粧水都得, 我見你話離子美容器要用離子化嘅精華先work, 係佢胡說定係佢部機有啲唔同呢 (因為唔係sales話而係佢個官網寫)?我驚買左之後跟佢用普通skincare唔work.
link to new product:
http://www.hitachi-hk.com.hk/tc/features_highlight/index_id_5.html

Thanks. Love your blog. You are very helpful!

Meling Lam said...

Tina> 睇你第一句我以為你已經買了這部機。我一直堅持離子美容器要用離子化嘅精華,你可以唔信我,看過張麗卿老師的文章再決定:http://www.handybio.com/pdf/ion_integration_principle.pdf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站