Tuesday, September 22, 2009

獨家提供:樂敦家族 Handybio 團購折扣

handybio

用過 Handybio 離子美容器之後,覺得效果理想(重溫清潔篇補濕篇),可是售價確是有點高(但又比很多高檔面霜或眼霜便宜),經過磋商,品牌方面決定為《蘋果的化妝箱》讀者提供多年來唯一一次團購折扣,不單會送出價值 HK$450 的精華素套裝,如總訂購數量超過50部,更可一起享有史無前例的77折

你知道 Handybio 十幾年來從未減過價吧?

團購細節如下:

凡購買Handybio 深層淨膚套裝(包括 Handybio 離子美容器一套 + 離子專用深層淨膚精華一支30ml + 無菌棉一盒100片)HK$2,140,只有登記參加今次團購的朋友,可額外獲贈價值HK$450的 Satys'a Starter Essence Set,方便大家一次過試用幾款導入精華,總值HK$2,590,相等於83折

Satys'a Starter Essence Set(價值HK$450)包括:
- Satys'a Mild Cleansing 32g
- Satys'a Foam R 32g

- Satys'a 美白活膚精華 + 緊緻嫩膚精華 + 暗瘡美白精華 + 補濕修護精華(合共20ml,每支5ml)


如今次的團購參加者訂購總數超過50部,則每人只需支付HK$1,999即可以擁有以上總值 HK$2,590 的 Handybio 深層淨膚套裝及 Satys'a Starter Essence Set,相等於77折

今次的團購購買者可留下發票,於2009年11月6日前到 ANDS (Josephine Cosmetics) 專門店購買任何一支 Handybio 所用的 Satys'a 精華(深層淨膚精華、美白活膚精華、緊緻嫩膚精華、暗瘡美白精華或補濕修護精華)即可成為 ANDS 會員,享有會員優惠。會員優惠按ANDS(Josephine Cosmetic)公佈為準。

決定參加團購的朋友,請填妥以下表格登記(截止登記日期:2009年9月25日)。經電郵確認後,請於 2009年9月28日至2009年10月3日期間(出咗糧?)入數到 ANDS 的恆生戶口或以信用卡付款。為確保大家懂得用最正確的方法去使用 Handybio,ANDS 將於 2009年10月9日及10月10日在辦公室進行即場驗收及舉行多場使用講座。

如自行 walk-in 到專門店,將無法享有以上的種種優惠,只有登記了的朋友獨享。

關於 Handybio:http://www.handybio.com/



記住,截止登記團購日期是2009年9月25日

歡迎留言!

211 comments:

1 – 200 of 211   Newer›   Newest»
Teresa said...

好野!!~買買買!!Thank Meling!!!
相信一定可以衝到50部!^v^

閃閃星小藍 said...

如果之後可以買兩支精華素就好了!
一支保濕好似一定要買咁!~

thanks meling!!!!

alice said...

謝謝meling為我們找來的大優惠
本來BOOK了26號去體驗....Deadline25號可能要提早去試試喔!

cherry said...

辛苦晒了^^


好彩我之前一直忍往手啫.....hehe
Thanks !!

candy said...

我一定會買,不過再問下身邊有無朋友想訂先.如果10月9日及10月10日未能去聽使用講座,之後去專門店問可以嗎?

lustingfor said...

終於等到Meling為我們辦的團購優惠!!第一時間報名團購了,希望有機會衝破50人訂購啦!! :]

crazy said...

Meling, 多謝你幫我地傾到咁好優惠,
我登記左啦!

Carrie @~@ said...

我好有信心一定可以儲能50部, 因為我同我朋友已經一定會訂.

而係網上有好多sis都好有興趣用Handybio

我好開心呀 !

Emily said...

Hi Meling ,

首先多謝你幫大家拎到咁好既優惠~~
有個問題想問
"2009年9月28日至2009年10月3日期間到位於尖沙咀的 ANDS (Josephine Cosmetics) 專門店以信用卡付款"
是可以即場拎走部機或是要等"2009年10月9日及10月10日在辦公室進行即場驗收及舉行4場使用講座。"才可以拎機呢??
thank you so much

N@kiter~! said...

Thz Maling n' Josephine Cosmetics ~
幾已報名,並將這個好康分享給朋友們了~

Meling Lam said...

Emily> 是要等"2009年10月9日及10月10日在辦公室進行即場驗收及舉行4場使用講座"才可以拎機,因為呢個優惠不會在shop提供,不能比其他人睇到的呀。

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 清潔那支已在套裝內,那在11月6日前買一支補濕就ok啦。至於到時買美白還是補濕比較好,可以在得到那個starter essence kit時體驗一下再決定。

但願我只是一片綠...葉 said...

昨天試完.....
訓完一晚,痛定思痛.....
點都要買......
因為效果真係不俗.......
最多以後買少0的其他0野.......同唔做facial .......
wahahaha~~~

何止50個......
60,70,80個都無問題啦.....
等我post 上 facebook 同blog 先~~~

ckw611 said...

aya... 真係忍死我啦!!!! 我...都要訂一個哦!! 不過想去shop 試下同順便用信用咭比錢 :P

p said...

我一見到個post就忍唔到手要order喇, 但有個問題想請教, 10月9同10月10係幾點拎貨, 同埋地址係邊度? 我擔心黎唔到.

Carrie @~@ said...

見到咁多sis有興趣, 更加有信心可以meet target.

真係好多謝 Meling搞呢次團購. 好期待呀!

wei said...

請問可否在9月25號入數,或者在10月4號入數,因為9月26日至10月4號之間不在香港

M.Y. said...

我都啱啱填左form要一set啦~~ Meiling, 請問係咪會收到email confirmation架?

P.S.等我問下d朋友仔有無興趣join先!!

Leona said...

登記左啦!


多謝你呀 Meiling~

一定可以儲50部,我同我朋友已經訂左!

Li said...

hi

我想join你個handybio團購呀~

我叫 Finche

已係你個blog到打左一份訂購form, 唔知你收唔收到呢?

因為我好驚你會收唔到呀~

羅拉 said...

太好啦, 謝謝你幫大家傾到咁好0既優惠,
我已經登記左, 唔知要幾耐先收到確認mail?

Chung said...

我有2個問題, 一就係我已經登記左但都未收到email confirm...

另外想問, 生日月仲有冇買2件product o既offer ga?

thanks!

Meling Lam said...

M.Y.、羅拉> email confirmation會於9月25日寄出, 放心 ^_^

Li> 剛剛看過,收到啊。

Meling Lam said...

Chung> 於2009年11月6日前到 ANDS (Josephine Cosmetics) 專門店購買任何一支 Handybio 所用的 Satys'a 精華(深層淨膚精華、美白活膚精華、緊緻嫩膚精華、暗瘡美白精華或補濕修護精華)即可成為 ANDS 會員。

成為了會員就有會員福利,即是生日優惠都會有o架。

Meling Lam said...

candy & wei> 至於提早入錢及延遲取貨方面,我明天向ANDS查詢,再在此答覆。

kaha said...

唉, 真係好可惜, 我而家唔向香港直至11月底><""

而且我諗錯過左尼次團購, 好難會有第二次,唯有努力儲錢喇>0<

Embrace Dreams said...

Meling, 是不是一定要去到辦公室進行即場驗+聽講座呀 ??
我平日要湊小孩子如果一定要出席,咁我就要帶埋個小朋友去,唔知得唔得呢 ?
又或可不可以郵寄呀 ?

Li said...

因為我星期三晚去試機, 如果到時試完機可以LOOK埋CARD, 星期三晚/10月頭先取貨可唔可以呢?

同埋想問下, CELLBONE既精華, E部機用唔用得既呢?
http://www.cellbone.com.hk/product_detail.php?productID=12

Meling Lam said...

Li> 如果要早於10月9日取貨,只能用正價買,不會有禮物。所以只有經我們落單才有優惠呢。

CELLBONE 精華沒有經離子化,不合用。

其他有離子化的精華,如HABA的White Lady、Dr.CI:Labo的離子精華,就合用。

Meling Lam said...

Carrie @~@> 收到你的private message, 下次有private野不如電郵比我(meling@memore.net),我怕手快快按左approve出左街就麻煩了~

Meling Lam said...

Li> 順帶一提,CELLBONE精華如果用超聲波導入是可以的,不過超聲波不能做眼位(會影響眼部神經),也不能用得太多在腦附近(會影響腦部神經),要小心。

Li said...

咁今個星期三晚去LOOK 定CARD, 10月9號先取貨可唔可以呢?

因為其實我9月尾10月頭果段時間咁岩唔係香港呀, THX~

Li said...

Li> 順帶一提,CELLBONE精華如果用超聲波導入是可以的,不過超聲波不能做眼位(會影響眼部神經),也不能用得太多在腦附近(會影響腦部神經),要小心。

咁如果用HANDYBIO部機, 因為佢有超聲波, 用果時咪好危險囉~
一係就唔用得係眼或者呃頭喇喎?

sabacuby said...

meling,我有d confused, 甘而家即係要俾幾多錢?幾時知係83折,定77折。仲有幾時有貨囉。仲有,我想問,訂貨有無得做VIP。

sabacuby said...

meling,我有d confused, 甘而家即係要俾幾多錢?幾時知係83折,定77折。仲有幾時有貨囉。仲有,我想問,訂貨有無得做VIP。

Lee said...

我已經登記左,唔知你收唔收到tim....
好驚自己打錯email....hahaha

thanks...

Meling Lam said...

Li> 咁我問問Ands果邊,明天覆你。

sabacuby> 我們一共訂購over 50部,就係HK$1999+禮物(77折)。

10月9日及10月10日有貨取。

經我們訂了貨以及11月6日前去Ands shop買一支精華素($440-580,視乎你選哪一款),即時upgrade做VIP,以後買野有9折。

而家重差幾個名額就夠50部,應該可以一起有折,HK$1999無問題。

Meling Lam said...

Li> 咁如果用HANDYBIO部機, 因為佢有超聲波, 用果時咪好危險囉~一係就唔用得係眼或者呃頭喇喎?

<-- Handybio 是離子美容器,跟HABA、es、Dr.Ci:labo一樣,都是只用正極及負極電流,沒有超聲波功能。

超聲波美容器只有Panasonic、La Mente 及億世通在香港有售(以我所知)。

離子美容器是可以用在眼部的,但眼皮比面皮薄,只得1/6厚,所以要好輕力,以免拉到有紋,用「印下印下」的形式。

亦因為咁,And寧願同大家在seminar上交收,正式講一次使用時要留意的細節。

Meling Lam said...

Lee> 這裡看不到你的email address,請你電郵問我,我幫你check。

Li said...

咁如果用HANDYBIO部機, 因為佢有超聲波, 用果時咪好危險囉~
一係就唔用得係眼或者呃頭喇喎?

原來cellbone d精華無離子化架? 俾個sell呃左添, 仲買左cellbone部離子機, 佢仲話佢果d精華離子機導入到~ :(

穎心 said...

Meling.想問下可以幫我check下係咪收到order ma? 同埋想問下handybio office係邊到~會幾點有講座同驗收貨品啊~因為要返工~怕來唔到啊

穎心 said...

Meling.想問下可以幫我check下係咪收到order ma? 同埋想問下handybio office係邊到~會幾點有講座同驗收貨品啊~因為要返工~怕來唔到啊

Vivian said...

Meiling, 我想買handybio, 但我想用信用卡比錢, 要怎樣做才好?

Meling Lam said...

Li> Handybio 是離子美容器,不是超聲波。

Cellbone 也有出離子機嗎?有沒有更多資料?

我看你給我的 Cellbone 精華link,就沒有講明它有離子化。或者我幫你問問Cellbone PR好嗎?

Meling Lam said...

Vivian> 可接受信用卡,文中有寫:

「決定參加團購的朋友,請填妥表格登記,經電郵確認後,請於 2009年9月28日至2009年10月3日期間入數到 ANDS 的恆生戶口,或到位於尖沙咀的 ANDS (Josephine Cosmetics) 專門店以信用卡付款。」

Meling Lam said...

穎心> Seminar 在長沙灣Ands的辦公室舉行,時間暫定是7pm, 8pm(10月9日)以及2:30pm, 3:30pm(10月10日),如人數太多或會加場,總之會以大家放工後的時間為目標。

Meling Lam said...

Li> 我找到了,cellbone 那部也是離子美容器啊,sales有沒有說有哪些精華可以配機用,有哪些不可以?(因HABA的會講明)

如果可以配合cellbone那部機用的精華,理論上也是可以配合Handybio、HABA、nu skin 或 Dr. Ci:Labo 任何一部離子機使用的。

Embrace Dreams said...

e....長沙灣...都近我屋企.
不過,夜晚我唔得呀 ~
10/10 Sat.我又唔得.
Meling.....
唔好意思,你仲未答我,
我要湊住孩子,
可不可以帶埋一個 3yrs的小朋友出席ga ?
又或...去拎完部機唔聽講座就走.ok嗎 ?

Meling Lam said...

Embrace Dreams> 講座主要是教大家用,因為美容院裡的離子導入儀也是要學過至識用,這個雖然是家用版但也有它的安全使用方法(如不能戴金屬物,度數、手法及時間等),請一定要來聽一次,因為怕用錯方法效果唔好呀。

小朋友大約幾歲?應該可以帶來啊。

Meling Lam said...

Embrace Dreams> 去拎完部機唔聽講座就走.ok嗎 ? <- 呢方面我幫你問問,再安排。

Embrace Dreams said...

Meling.,
唔該晒你呀 ~
因為如果要出席的話,
我要帶晒2隻馬騮( 3yrs 和 7yrs)
我怕馬騮們會搗蛋,騷擾到大家聽講座就唔好啦~
其實,由你地聽完個講座,
講返個重點俾我知都係一樣的啦 ?!
又或,我領取左d products,
自己找日再去美麗華的專門店,
問清楚 BA 用法都得嗎 ?

唔好意思,我太長氣啦~

Li said...

好呀, 如果問得清楚d就好喇, thx!

cellbone離子機如下
http://www.cellbone.com.hk/latestoffer.php

sabacuby said...

過數account係米遲d會公佈? 

Meling Lam said...

sabacuby> 係,在9月25日發出的email confirmation中會列出。

chanyukiccw said...

因為我已經買左部機la, 請問可唔可以問吓有冇得 special price 買精華素呀?

thx a lot !!

Meling Lam said...

Embrace Dreams> 呢方面我幫你問問,再安排。

MISS MUI MUI said...

i am also interested ar.....
let me think think sin...

Honeyet said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Meling Lam said...

Honeyet> 好的,thanks!

chanyukiccw> 今次沒有,會計劃一下。

J^mi said...

已登記了, thanks meling!
辛苦哂~

Qie said...

登記了~
謝謝呀~ 你辦的團購很實用很吸引呀~~

Qie said...

登記了~收到嗎?
謝謝你的團購呀~

Mitzi said...

Hi I will not be in Hong Kong during the talk (the whole October) can I get the machine and the product later?? Thanks!!

Meling Lam said...

Mitzi> 有幾位朋友都係10月9日-10日不在香港,可再安排。

Li said...

如果cellbone同handybio一樣都係離子機, 咁兩部有咩分別, 洗唔洗買2部咁多呢?

simplekan said...

終於有團購啦~~~very thx to Meiling
剛剛填表訂咗一部~收到嗎??

Tracy said...

Meling,
我已填form, 但想知你有無收到~~~
我叫wong shuk ming tracy
唔該!!!

Tracy said...

Meling,
我已填form, 但想知你有無收到~~~
我叫wong shuk ming tracy
唔該!!!

joyce said...

thanks Meling! Expecting to see the comments for the people who participated in "「樂敦家族 Handybio 美麗狂迷大挑戰」". Will u post the result within this week?

Tracy said...

Meling,
我已填form, 但想知你有無收到~~~
我叫wong shuk ming tracy
唔該!!!

小藍 said...

唔好意思啊,Meling
我大約10月7日先出涼
可唔可以10月7~10月期間先入錢比你架
我真係好有心想買,謝謝

J^mi said...

好想知最後共圑購了幾多部~
我諗而家都應該超過了50部吧(可能超左幾倍額tim), 嘻~ =P

Re:歡樂滿becca said...

我都登記左lu~~
不過話曬都已經用過五、六次,我諗我都係屬於那種"買左但應該唔會去講座"的一員.......
謝謝你啊~~~ 幫我們fight到這個優惠!!!! 50個目標, 好難唔中,你咁多fans!

Li said...

Meling :

可唔可以問一條私人問題呀?
我咪話我都用緊cellbone離子機既, 我用左3次, 但唔知點解, 3次做完當晚都明顯見到個鼻d黑頭同毛孔都大左好多, 大到好似有凹凸洞咁, 點解會咁既? 我唔知仲做唔做好呀~
:_(

Natalie said...

Meling好多謝你呀,我抽中左Clinelle的試用,今天收到了,THANKS

ckw611 said...

要10月5號先可以試機呀!!!! :( 不過我都會先買... 實在千載難逢嘛。

BTW, Meling: 我問SHOP 係咪可以落鋪比card,佢話團購佢地唔太清楚,價錢都都唔sure?? 要問番你!?

Ho said...

剛下了單~thx^^~
amy

Meling Lam said...

Li> 如果cellbone同handybio一樣都係離子機, 咁兩部有咩分別, 洗唔洗買2部咁多呢?<-老實講,係唔使。

3次做完當晚都明顯見到個鼻d黑頭同毛孔都大左好多, 大到好似有凹凸洞咁<- 你意思是做清潔嗎?它有什麼清潔精華配合使用?同配有無得加棉花用?

因為離子機做清潔時,清潔精華係會用「負負相距」的道理走入毛孔深處,溶解了污垢,然後用用「正負相吸」的原理把污垢(正極)吸出來。

有部分離子機無得加棉花用(HABA & Handybio都會加),無得加棉花其實唔係幾好,因為個污垢(正極)走出來之後去o左邊?在面層轆轆下會不會推返入去?我驚呢個係令你毛孔粗大的原因。

今晚我post返個圖,等大家易D明白。

Meling Lam said...

ckw61> SHOP 係可以比card,到時店員收到名單一份,只有登記了的人可以用$1999買,然後遲D拎。walk-in客一定係正價o架。

Meling Lam said...

joyce> Yes, 本星期會post.

小藍> 或者你會否考慮credit card付款?因為我們暫時只能照顧個別地早入錢或遲取機的朋友呀。

Meling Lam said...

Tracy> 有收到,thanks!

Meling Lam said...

Natalie> 恭喜你,祝你用得開心 :)

Sue said...

請問如果我10月9號同10號去唔到個講座的話,可以o係邊到拎機呀?!

Embrace Dreams said...

e..... 點解會有咁多人問收唔收到既 ?
咁...以妨萬一...我又問~
我昨晚已經登記左,
個名叫 Leung Ting Ying,
Meling,你收唔收到呀 ?
哎呀~
攪到我心怕怕,你會收唔到,
我咪會錯過這千載難逢的機會 ?!

Meling Lam said...

Sue> 可另行安排,可能都係長沙灣。

Embrace Dreams> 我們已收到好多order,不過可能大家怕不是on-the-list? 不如今晚先出一次,回覆on-the-list的朋友?

Meling Lam said...

Embrace Dreams> 找到,你有on-the-list.

crazy said...

如果唔聽講座, 可唔可以9/10早上,上寫字樓攞貨呢!

nicole said...

星期日一早登記了, Meling 唔該晒!

Payment 同Seminar 都安排得好好, 好方便 ^^

TeReSa said...

請問係咪一定要聽講座???group order 左10/10去拎ok ma?
如要聽又大約幾耐?thx

in love with SYD said...

dear meling,


我都填咗form, 可否check check 你有無收到呀? 我o係o尋日中午左右send出!

Name: Rita Liu

Thank you so much

Ta

lovebeauty said...

meling:點解我收唔Roc團購確認e-mail嘅?係唔係miss 咗我嘅order form?我未入數...

另外handybio我也order了1set。想問吓一盒無箘化妝棉約多少錢?那支清潔也要離子專用的嗎?

Candy~me said...

唔知我又收唔收到呢?我叫 ho wai ying!
thank~you so much

Li said...

3次做完當晚都明顯見到個鼻d黑頭同毛孔都大左好多, 大到好似有凹凸洞咁<- 你意思是做清潔嗎?
係導入導出都做完哂, 完成成個步驟之後, 係瞓前照鏡會見到咁既情況, 每次都係咁~

它有什麼清潔精華配合使用?同配有無得加棉花用?
無得加棉花用, 同埋個ba(沙田萬o)教我用自己既洗面做導出就得~

因為離子機做清潔時,清潔精華係會用「負負相距」的道理走入毛孔深處,溶解了污垢,然後用用「正負相吸」的原理把污垢(正極)吸出來。
有部分離子機無得加棉花用(HABA & Handybio都會加),無得加棉花其實唔係幾好,因為個污垢(正極)走出來之後去o左邊?在面層轆轆下會不會推返入去?我驚呢個係令你毛孔粗大的原因。

咁即係唔再用得佢做導出呀? :(

係呢meling, handybio係咪用得cellbone既精華呀?
同埋, 星期三晚look埋card可以嗎??
thx~

natchan said...

好開心!我想試Handybio好耐了。我尋日send左order form俾你啦(from Natalie Chan)有無收到呢?我諗依家一定過50啦,反而怕唔夠貨俾我地呢!

hujo said...

meling,
部機可唔可以用係眼位ga? 要配合邊隻眼精華ar?

hujo said...

meling,
部機可唔可以用係眼位ga? 要配合邊隻眼精華ar?

Claudia said...

我想問下係唔係真可以俾credit card架?因為今日我打落shop問野時,個sales好似知道今次既團購,佢話俾我知從來都冇收過公司指示話可以係佢地shop用信用咭來俾錢for今次既團購,叫我問清楚先!Thanks.

Irene said...

Hi Meiling,

Can you check if I am on the list? Since I haven't receive Email Confirmation yet.

Name: KWONG OI Yan

Thank you so much!!! :D

Irene said...

Hi,

Can you check if I am registered? THanks so much!!!


Name: KWONG OI YAN

Thanks!

穎心 said...

Meling可以幫我check下有冇收到我e-mail 嗎? my name: Chung Sze Man
同埋想問問可以提早今個星期6開始收錢嗎?
因為好多sis其實星期6日都會出街可能去尖沙咀~唔需要迫埋係一個星期6,日.因為有d未必會係同一個星期去到

*~Ku Lo e...* ->.<- said...

MELING 你好呀~~!!
多謝你搞呢個團購呀, 我諗而家係咪超過左50人喇? 咁係咪第51個以後o既讀者都可以買到架?

麻煩你幫我睇睇有冇收到我張form丫(LO WAI YIN), thank you!!! ^O^

makeuptoolbb said...

Thanks Meling, 我昨晚都登記左啦~
但還未收到個cofirm e-mail, 個list 有冇我 FONG JENNY 呢? thanks~

Natural High life style said...

Hi,

好想訂ar...
但2009年10月9日及10月10日 應該唔係香港
可以之後去尖沙咀的專門店拿 ok ma?

好開心有e 個offer....謝謝妳...

thz

Qoo said...

hi 蘋果,吾好意思 ar,我吾知道你收吾收到我團購資料???
我怕自己入錯,今日 registered 2 次,其他我只買一set,對吾住 ar,今次麻煩到你 tim

name:yim pui yan

junglebell104@yahoo.com.hk

i"m so sorry

thank so much

Qoo said...

hihi

嘉露 said...

Hi Meling,

先多謝你逐一解答我哋的提問! 我有以下疑問.
請問 handybio 可唔可以用在腮及頸位? 有暗瘡時都可以用,對嗎? 因我的腮及頸位經常出暗粒及暗瘡. 十分困擾啊!

kwan yi said...

hihi~~i also want to check if I am registered ? THanks so much!!!
Because i haven't receive Email Confirmation .

my e-mail : sky1205@hotmail.com

Lee said...

Meling,

i already registered on yesterday night, pls help me to check wheather you receive it or not.

name: Lee Wai Ting
my email: monlee_hk@hotmail.com

Thanks!!!

WENDY said...

meling .

唔該晒你同我地GROUP ORDER.
想CHECK CHECK 收到 我的ORDER FORM 未呢 ~?

email : chiuwendy@hgcbroadband.com

rodona333 said...

hihi Meling,

我已填form, 但想知你有無收到~~~

rodona333

不如你每日UPDATE一次個name list,等大家唔使成日咁心急問你啦,thx ^^

rodona333 said...

hihi, Meling,

我昨晚都登記左啦~rodona333

請幫我睇睇有無,thx

如果你方便,不如你每日update一次個name list,等大家知你收到啦thx

rodona333 said...

hihi, Meling,

我昨晚都登記左啦~rodona333

請幫我睇睇有無,thx

如果你方便,不如你每日update一次個name list,等大家知你收到啦thx

Qie said...

HI~
你是否今晚已先出一次,回覆on-the-list的朋友喇?

我收不到~ 是否要多登記一次?
我EMAIL係queenie.smile@gmail.com

sweetlook said...

meling,

唔好意思..我有少許疑問..send 左去你的 e-mail ..需要係呢度再問嗎?

另外我都想 confirm 一下我是否 on the list ??

因我未收到 e-mail confirmation ..

my e-amil: vongtammy@yahoo.com.hk

thanks so much ~ ~ !!

Meling Lam said...

all> 所有留了email想confirm order的朋友,我已威逼我的同事今晚用電郵回覆大家的喇,放心。

有關使用的問題,我會在此回答。

嘉露、hujo> 同在眼要用「印」的方式,防止起紋。用在頸就「從下至上」。精華方面用返補濕最好。

Meling Lam said...

lovebeauty> 一盒無菌化妝棉HK$30,有100片,每次清潔用一片,導入用一片,每星期做1-2次,即是可用50次,差不多用一年。

清潔也要離子專用的,如Ands有售的Celcure deep cleansing, HABA G Lotion, etc都得。

Meling Lam said...

all> 如果有人明天收不到confirm email,想查問的話,可電郵到 staff@hkcosme.com

Meling Lam said...

Natural High life style> 因你沒有留下email,所以在這裡回覆。

由於是次團購人數太多,我們會安排多於兩日的時間取貨,如果未能出席你可以安排之後時間再取。

以上細節,將於2009年9月25日再發電郵通知。

是次尖沙咀專門店將不會提供任何團購優惠,各位無須打電話或到店查問。

Meling Lam said...

Claudia> 因你沒有留下email,所以在這裡回覆。

由於是次團購人數太多
為免專門店過於擠湧
將提供恆生銀行戶口號碼供閣下入數
或可於指定日字到長沙灣ANDS office以信用卡付款 (到時會延長辦公時間方便大家)

以上細節,將於2009年9月25日再發電郵通知。

是次尖沙咀專門店將不會提供任何團購優惠
各位無須打電話或到店查問

如有疑問,請隨時電郵到 staff@hkcosme.com,多謝。

HKCOSME.COM
客戶服務部

Meling Lam said...

Candy~me> 收到 ho wai yin (pay before Sept 25),爭一個字,係咪你?

Meling Lam said...

TeReSa> 因你沒有留下email,所以在這裡回覆。

"請問係咪一定要聽講座???group order 左10/10去拎ok ma? 如要聽又大約幾耐?thx"

大約一小時,為免大家用錯方法搞到效果不佳,真係要聽。

Meling Lam said...

crazy> 因你沒有留下email,所以在這裡回覆。

"如果唔聽講座, 可唔可以9/10早上,上寫字樓攞貨呢!"

大約一小時,為免大家用錯方法搞到效果不佳,真係要聽。

Meling Lam said...

Sue> "請問如果我10月9號同10號去唔到個講座的話,可以o係邊到拎機呀?! "

應該會加到4日,總有一日ok嗎?都係去長沙灣。

Meling Lam said...

ckw611> 因你沒有留下email,所以在這裡回覆。

"我問SHOP 係咪可以落鋪比card,佢話團購佢地唔太清楚,價錢都都唔sure?? 要問番你!?"

<-是次尖沙咀專門店將不會提供任何團購優惠,各位無須打電話或到店查問。

如有疑問,請隨時電郵到 staff@hkcosme.com,多謝。

Meling Lam said...

小藍>

"唔好意思啊,Meling
我大約10月7日先出涼
可唔可以10月7~10月期間先入錢比你架"

請把你的聯絡資料 email 到 staff@hkcosme.com,看看可怎樣安排。

Meling Lam said...

candy>

"我一定會買,不過再問下身邊有無朋友想訂先.如果10月9日及10月10日未能去聽使用講座,之後去專門店問可以嗎?"

<- 由於是次團購人數太多
我們會安排共4日講座

如有疑問,請隨時電郵到 staff@hkcosme.com,多謝。

Li said...

3次做完當晚都明顯見到個鼻d黑頭同毛孔都大左好多, 大到好似有凹凸洞咁<- 你意思是做清潔嗎?
係導入導出都做完哂, 完成成個步驟之後, 係瞓前照鏡會見到咁既情況, 每次都係咁~

它有什麼清潔精華配合使用?同配有無得加棉花用?
無得加棉花用, 同埋個ba(沙田萬o)教我用自己既洗面做導出就得~

因為離子機做清潔時,清潔精華係會用「負負相距」的道理走入毛孔深處,溶解了污垢,然後用用「正負相吸」的原理把污垢(正極)吸出來。
有部分離子機無得加棉花用(HABA & Handybio都會加),無得加棉花其實唔係幾好,因為個污垢(正極)走出來之後去o左邊?在面層轆轆下會不會推返入去?我驚呢個係令你毛孔粗大的原因。

咁即係唔再用得佢做導出呀? :(

係呢meling, handybio係咪用得cellbone既精華呀?
同埋, 星期三晚look埋card可以嗎??
thx~

羅拉 said...

已經收到確認mail, 恭喜哂, 已經過左50大關, yeah!!

Orangeball said...

你好呀, Meling!

我想問問一支貨裝size精華(30ml?)大約用到幾多次ga?

謝謝!

chrisnchocho said...

Meling,
我想問下呢部機係咪一定要用返經過離子化既精華,一般既精華素係咪唔用得架?

nicole said...

confirmation mail received :>

"首一百位訂購"... over 100 orders?!!

Meling, you're SUPER!

Again thanks for your work ^^

siufi said...

岩岩填左表~siusiufi@gmail.com~
但我想問我同我男友會share部機用,
當天講座可否二人一起去聽呢?thanks!

閃閃星小藍 said...

嘩!百幾個Comments!

辛苦晒Meling呀(凌晨四點仲答緊問題)!幫我地爭取到呢次既團購!真係千載難逢!

我諗樂敦家族 Handybio 既代理真係有間有良心既售賣者黎,佢搞講座要大家聽左先可以囉機唔係要找大家麻煩,而係希望可以講清楚用既方法比大家知,同埋可能大家個別有問題可以即場解答,我相信佢地係希望佢地既產品係可以幫到大家,而唔係大家用得不正確覺得冇用而浪費錢又浪費左件product!所以大家唔好為左怕麻煩而唔去聽講座,盡可能都抽時間去(佢地應該會因應人數去安排講座既日期同時間)

我地之前都有去過專門店,真係要留心聽點用的,有時唔明都即刻問!而且力度呀,同埋皮膚狀態既變化應該用咩手法!都有唔同!真係要去聽講座去了解的。

都成二千幾蚊架麻,作為消費者都應該要好了解自己用緊啲乜!

同埋今次團購只係得一次,佢地唔想影響到佢地店其他客人我地都應該理解呀。(畢竟呢次優惠真係史無前例)^^~


THanks Meling!!!

TeReSa said...

我想請問下部機保養方面....保養幾耐??係咪要拎上總office 整???thx

Rae.R said...

thank you meling!訂左訂左!!
等您既email告訴我入錢資料呀 =P

Li said...

咁handybio用唔用得cellbone既精華架?

asunbury said...

cool 緊牙用唔用得?

asunbury said...

我想知Cool 緊牙用唔用得?

Meling Lam said...

Li> 理論上可以(好似答過), 既然你約了明天試機,請你帶同cellbone的機及精華,即場compare效果

Meling Lam said...

Teresa> 據知可到office或專門店放下修理

Red apple said...

好想買啊!
Meling,懷孕是否可以用呢?因為我的朋友有了BB但又想試,TKS!

lingmui6 said...

Hi Meling,

Pls check for me as I already registered. My name is Wong Wai Sum Connie. Thanks

Staff@HKCOSME.COM said...

Red apple> 引述管網Q&A第18項 "其實並無証據顯示美容器的微電流對孕婦或胎兒會有任何不良影響,但一般孕婦都不願意於懷孕期間作實驗品,所以為安全計,我們不建議孕婦使用,另方面,佩戴心臟起博器的人士情況亦一樣。"

http://www.handybio.com/idandybio/faq.aspx

HKCOSME客戶服務部

羅拉 said...

[今次的團購購買者可留下發票,於2009年11月6日前到 ANDS (Josephine Cosmetics) 專門店購買任何一支 Handybio 所用的 Satys'a 精華(深層淨膚精華、美白活膚精華、緊緻嫩膚精華、暗瘡美白精華或補濕修護精華)即可成為 ANDS 會員,購買 Satys'a 或 Atorrege AD+ 產品皆可享有9折。]

請問用發票購買的第一支是否要用原價才可做會員?

Red apple said...

唔該晒呀!

Heidi said...

Dear Meling...
Already apply, please check. THX!!!

閃閃星小藍 said...

羅拉 - 據了解係第一次可以七折買一支精華素兼做會員!好抵呀~

ching said...

我send左email給你了~
email為:ching12345@hotmail.com
收到嗎?!
THZ~

ching said...

我想問hang seng a/c同office地址係隨電郵附上?!
到時係咪拎入數紙取貨就ok?

WU said...

Hi Meling

Send my order to you via meling@memore.net, please kindly check and confirm. Many thanks!

穎心 said...

meling~想問下可以係今個星期6到尖沙咁付款嗎?因為想比card但下個星期我會唔係香港啊~可以幫我問一問嗎?

Red said...

hello ar, 我登記左, 但e-mail係yahoo架, 有冇問題架? 會唔會睇唔到我既登記?

Meling Lam said...

閃閃星小藍、羅拉> 之前資料有誤,係「第一次可以正價買一支精華素,即做會員」。七折要生日至有。(詳情要問ands)

Meling Lam said...

羅拉> [今次的團購購買者可留下發票,於2009年11月6日前到 ANDS (Josephine Cosmetics) 專門店購買任何一支 Handybio 所用的 Satys'a 精華(深層淨膚精華、美白活膚精華、緊緻嫩膚精華、暗瘡美白精華或補濕修護精華)即可成為 ANDS 會員,購買 Satys'a 或 Atorrege AD+ 產品皆可享有9折。]

請問用發票購買的第一支是否要用原價才可做會員?<- 係。原本要買滿$3000做member,而家係$1999+1支精華價錢做到member。

Meling Lam said...

Li> 「咁即係唔再用得佢做導出呀?」<- 呢個你要自己做決定,最好明天帶同自己部機,去ands度試左右邊,compare下。

Meling Lam said...

chrisnchocho> 「我想問下呢部機係咪一定要用返經過離子化既精華,一般既精華素係咪唔用得架?」

無錯,所有牌子的離子機都係咁,夜D我是用圖表解析一下。

Meling Lam said...

Orangeball> 「我想問問一支貨裝size精華(30ml?)大約用到幾多次ga?」

大約用到三個月,當每星期做兩次計。

Meling Lam said...

asunbury> 「cool 緊牙用唔用得?」

據知係可以得,但過去曾有兩名有用金屬牙箍的用家說,在Handybio用到近咀唇位置時聞到金屬味。

Meling Lam said...

Rae.R> 請你預算9月25日收到入數/刷卡細節啦 ^_^

Staff@HKCOSME.COM said...

穎心> 由於是次團購不是專門店的活動,專門店那邊不會收錢。你可以找朋友幫你付款,但必須要保留收據作為取機之用。

ching> 由於代理正安排銀行戶口,所有入數資料我們會於25號凌晨發出電郵通知。必須要保留入數紙作為取機之用。

Heidi & Red> 請提供你登記時的電郵,讓我們可以核實資料

siufi> 無問題、請於預約講座時通知我們的同事。

HKCOSME.COM
客戶服務部

Jance said...

Hi Meling, 我想0係order之前問多少少野.我本身係暗瘡皮膚, 係生好多0個隻,仲有不少黑色印,請問買左部機之後, 係唔係再要買其實精華先可以解決到我既問題? 幾多次會見效? 有冇專人了解我皮膚之後教我點用? 問題多了些,但我真係好有興趣用呢部機, 我試過好多product及睇中醫都未能解決我我既皮膚問題.多謝您!

Jane Jane said...

Hi Meiling,
呢個優惠實在係抗拒唔到,不過我有個問題想問, 請問如果只想做深層清潔, 而唔做導入, 只搽返平時的保濕, 有無咩問題??

Iris said...

Hi Meling,
團購優惠好吸引. 但我有以下的問題
1. 我曾上網search for "handybio", 只有香港用家的comment, 日本網站找不到它. ANDS 的官網也沒有介紹. 可否代問香港代理 handybio 係日本是否用另一個名 (如日文名)?
2. handybio是否日本製的?
thanks!

K & J said...

其實如果過100位sisters訂有無機會傾平d?????
因為唔要o個set野有折就實際好多好多. 因為都未必個個sisters 需要試晒咁多款.

Meling Lam said...

Jane Jane> 無問題。即是你未必要買導入用的精華,用平時的skincare,因為毛孔的污垢走了出來,吸收點都好過平時。再一次講,每部離子機都做到呢一點。

Meling Lam said...

Jance> 呢個亦係要求大家親身拎機,不要找人代拎的原因,BA到時會看你的情況做建議。

如果你心急,行過美麗華果時可以入去問問,問下你是否適合用任何的離子機?解決問題可以去到咩程度?因為未見過你,未了解印痕成因,我也不敢斷言一定可以幫你解決100%煩惱。

Meling Lam said...

K&J> $1999 已經折o左,專門店原價是$2140無野送。由於現貨不多,一到上限我們就會截單。因為Yen貴o左,原價26000yen, 兌68時等於HK$1768,現在yen兌9,遲D好可能會加價。

Iris> https://www.ands.co.jp/business/organize/production.html

內有出「美容器具」,在日本係另一個名,賣26000yen,有個pdf有列出售價。(今晚搵比你)

Handybio 與 HABA、La Mente一樣,made in china,全部ship返去日本,做哂QC先至運來香港。所以每年貨量不多,用過十年的用家都知,好少壞。

koey said...

我10月9號及10號都唔會係香港,想問吓點安排取貨?因為我住係澳門....

myip1995 said...

剛剛send 咗order form 比你, 想confirm. 好期待! 想用信用卡付款, 係咪可以去ANDS專門店, 可以post個地址出來嗎?

myip1995 said...

剛剛sent 咗order form, 想同你confirm 係咪已經收到? 如果我想去ANDS以信用卡付款, 可否post 個地址出來? 期待中!!! Thanks a lot........

crazy said...

Meling其實我對美白活膚精華同埋緊緻嫩膚精華比較有興趣, 可唔可以講多小小以上個2隻精華呢?因我沒有所以暗瘡,所以美白精華暗瘡唔啱我用.

Meling辛苦哂你啦, 幫我地傾到咁好優惠,仲要回覆我地咁多問題. 辛苦哂.

PS: 還有我希望9/10個日可以安排到
早些小上堂. 我是8/10生日的, 但9/10先安排到攞機, 我享受唔到今年生日7折o既優惠添.

So Shan said...

Meling ,

你好, 我剛登記買機, 請問你收到沒有

Staff@HKCOSME said...

myip1995> 是次團購不是門市推廣活動。及由於團購人數太多,為免專門店過於擠迫,門市不會為參加團購朋友收錢。如要以信用卡付款: 可於指定日字到長沙灣ands office以信用卡付款。

crazy> 生日優惠是按月份計算,你不用正日前往購買。*注意:會員優惠是每年更新,最終會員優惠請向門市查詢。

So Shan said...

Meling,
你好, 我想再訂一部機, total應該是訂購兩部

Christine said...

1. order form sent, no confirmation email return yet, please check!

2. How to pay by credit card? what is the address? thx!

Min Min said...

我sent 咗order form了,唔知你收唔收到呢? Many thanks........

Josephine said...

Hi,Meling

Just sent you a form which ordered by Josephine Lai. Pls check and wait for your reply.
想問下可否安排week day 早上取貨及聽講座, 因為亞囝亞囡返咗学, 其他時間就麻煩D... Tks

Carrie @~@ said...

好奇想問吓, 點解o的離子精華全部都係用o黎導入, 即係用(-), 但冇一隻精華係用o黎導出(+)o既?

咁導出o既功能係o的咩呢?

Meling Lam said...

Carrie @~@> 這個圖解析的頗清楚:http://farm4.static.flickr.com/3446/3944859237_3f852c9136_b.jpg

Staff@HKCOSME said...

Josephine > "可否安排week day 早上取貨及聽講座"

現我們會加開星期日取機希望能方便你

So Shan > "你好, 我想再訂一部機, total應該是訂購兩部"

請你提供登記電郵以便我們幫你便新訂單

Meling Lam said...

Min Min> 請你提供登記電郵以便我們幫你查訂單。

Meling Lam said...

Christine> pls check your email address, we just sent the confirmation for those who place order today.

Jance said...

收到confirmation email, 係唔係要waiting list 冇得攞機? 可唔可以再詳細講下咩人0係waiting list? thanks!

Staff@HKCOSME said...

Jance > 由於供應商正和日本方面安排,希望可以滿足最多用家於10月初最機,所以我們未能回答。 我們會於今晚11時59分截單後通宵處理請等。請等待我們發出的通知書,裡面會注明你是那一批,及如何安排。

Josephine said...

Hi Meling,

因為要等到11月先有機, 咁我想問下部HABA, 其實除咗外型, 有無大分別呢, 例如會唔會handybio的導出導入能量強D? 因為佢哋做promotion 到27號, 我可能會買呢部. Thank you

sie said...
This comment has been removed by the author.
sie said...

我sent 咗order form啦,唔知Meling 你收唔收到呢?

Meling Lam said...

Josephine> 兩者的原理一樣,不過電力我不肯定,要用Multimeter度過兩者至知有無分別。
http://www.sanwa-meter.co.jp/overseas/product/dmm/dmm_list.html

HABA我只試過上手,無試過上面,無得比較添。

Meling Lam said...

Josephine> 不過,$1999呢個價只會做一次,以後都不會再做,如果你想放棄quota,請早D話我知,等我將你部機將比其他人。

Meling Lam said...

sie> 請留下你的電郵地址方便查看。

siufi said...

我之前收到c/f e-mail,但而家都未收到入錢/用信用卡比錢既資料e-mail。。係咪即係我係waiting list???thanks!
my e-mail : siusiufi@gmail.com

sie said...

jessng29@gmail.com

thanks Meling

Meling Lam said...

siufi> 我同事會在截止登記後,通宵電郵給大家。

Cindy said...

MELING, 我已經收到你的EMAIL確認, 但剛剛同我的空姐朋友介紹開呢部機,原來她已有呢部機, 佢話佢唔再用它, 所以可以贈送給我, 但我要自己買ESSENCE, CLEANING, COTTON PAD & ETC....
我想問下, 1.我可以JOIN 呢個講座嗎?2. 我唔買部機, ONLY 買ESSENCE & 其他PRODUCTS, 可以JOIN MEMBERS 嗎?
唔好意思啊, 我都是剛剛才知道這個消息!希望盡快收到你的回覆!CINDY

crazy said...

辛苦哂

crazy said...

Meling, 截止後會唔會公布一下有幾多個買左機呀??

Meling Lam said...

Cindy> 那請你提供電郵地址,等我快Dcancel你個order先。

1.不用join,你可以到店買精華時問BA用法。
2.平時到店買滿$3000可join member,唔知而家重係唔係。

Meling Lam said...

crazy> 不到收哂錢果刻都未知o架wor.

M.Y. said...

唔好意思呀Meiling, 之前登記左的, 而家我想cancel order呀, sorry!!
我email係
boothuqe@gmail.com

crazy said...

又係喎, 我好心急呀!等緊個email.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 211   Newer› Newest»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站