Tuesday, September 22, 2009

「樂敦家族 Handybio 美麗狂迷大挑戰」試用者報告(暗瘡肌)

handybio

Case 2:R小姐,暗瘡肌

皮膚煩惱:前額及面頰有暗瘡,「皮膚時緩時壞,不論多少但總未停過爆瘡,兩頰多"千年暗瘡印"。」

R小姐的皮膚經測試後,油分比水分多出20%,偏偏部分位置會出現脫皮。據 Handybio 的 trainer 分析,R小姐有暗瘡的位置不可用補濕品,沒有暗瘡的位置就可以,更要戒用所有有「阻塞毛孔」成分的護膚品或卸妝品。Trainer 發現R小姐的手部皮膚很幼滑,相信只要做好消炎及清潔,皮膚可逐漸回復正常。大約三個月左右,暗瘡的紅腫可全退。

handybio

當導出或導入到暗瘡位置時,要用「印」的方式去做。完成導出及導入後,可以改用「正極」在暗瘡紅腫位置上再「印」,減低那些位置的血液循環,有助消腫。

handybio

清潔後的棉花,有頗多的粉底留在毛孔裡。

導出使用:Celcure Deep Cleansing 離子潔膚精華(HK$430/30ml)
導入使用:Satys'a Medicated Acne White Essence 暗瘡美白精華(HK$440/30ml)

handybio
handybio

上圖是第一次試用前,下圖是試做過6次後。紅圈中的暗瘡減少(可按圖放大),印痕也有淡化跡象。

歡迎留言!

7 comments:

ckw611 said...

wah, seems very good ar!!!!!

Lian said...

暗瘡消左好多呀
攪到我又想試

Embrace Dreams said...

d暗瘡真係退晒,
d皮膚真係白淨左呀~
睇落冇咁黃和暗啞~
真係好想快d收到d products 呀 !!!!!

yankiyeung said...

0_0好勁牙!淡左甘多

candy said...

效果好好wor!
我已經訂了.希望快d有得用啦!

但願我只是一片綠...葉 said...

我要快0的救火........
我0的暗瘡好勁呀~~~~~~~
希望快0的有得用啦........
謝謝Meling ~~~

alice said...

真係消左好多
我bf今日忍唔住話我有好多暗瘡印呀
超唔開心>.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站