Sunday, September 27, 2009

是日好用:Le Creuset 26cm 方形單柄烤盤

le creuset

在 The Pantray 吃過晚飯之後,心情未平復,決定走到 Sogo 書店看看。在電梯裡看到一直心儀的 Le Creuset 26cm 方形單柄烤盤只售 $700,馬上到21樓八卦一下。

le creuset

特價烤盤尚餘兩隻新貨及一隻陳列品,真夠運!

le creuset

家裡沒有優質牛扒,先用普通的豬扒去試試吧。我們用電磁爐,合用又像樣的烤盤約$400,現在這個生鐵、傳熱又平均的只是$700。

le creuset grill pan

很容易做到「格仔紋」效果。用 Grill Pan 煎扒,肉易熟卻不焦,比較健康。下次試試用來煎雞翼

歡迎留言!

6 comments:

閃閃星小藍 said...

好好味咁, 好肚餓tim

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 咁早醒?我而家至訓呀。

但願我只是一片綠...葉 said...

我又好想食.......
0的紋好吸引.......
不過呢隻排子0既東西......好鬼重wor ~~~~
keekee~~
(係wor Meling, 你見點呀??)

karen said...

E~好似幾好咁喎~

joyce said...

我都想買番隻,但可能冇特價了...

Meling Lam said...

joyce> 我估聖誕前Sogo可能再有廚具sale

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站