Saturday, September 26, 2009

是日好用:L'Oreal Revitalift 面頸輪廓緊塑面霜

loreal revitalift

由於我對面頸緊緻太緊張,所以所有的瘦面產品我都愛第一時間拆開來用,而且用量很多,不到三個月就會用完一支。


7月開始使用的 NewPeptin Reduchin Cream,轉眼間就被我用光(人家明明可以用4-6個月,是我面太大,用量太多 :P)剛好新出的 L'Oreal Revitalift 面頸輪廓緊塑面霜(HK$189/50ml)送到,我又可以繼續瘦面咯。

品牌公關送來的套裝,連同醒目紅色的頸枕及瘦面按摩轆轆。從25歲起,面上維持彈性蛋白纖維的網絡結構就會開始退化、斷裂,想像如果床褥底下的彈弓斷裂,上面所出現的凹陷皺紋將無法復原。所以,要選用有效保護彈性蛋白纖維層的護膚品,例如 L'Oreal Revitalift 面頸輪廓緊塑面霜含有的 Vitafibrine 成分,可以補強底下的「彈弓」。

loreal revitalift

瘦面按摩轆轆及面霜我自用,頸枕卻被老狗 Bobby 霸佔。
喂!你沒有瘦面的需要啊!

歡迎留言!

11 comments:

N@kiter~! said...

頸枕 為甚麼會有瘦面效果?
我只想到防頸紋.............

Meling Lam said...

Nakiter> 我也不知道呢。

Rae.R said...

頸枕定係比你墊住條頸再碌碌, 舒服d?! =P
BOBBY戴住個紅色頸枕幾醒神~~

alice said...

Bobby好得意呀
頸枕好襯佢...哈哈

alice said...

Bobby好得意呀
頸枕好襯佢...哈哈

Sandra said...

年紀大O左,我都發覺腮位近頸既位置冇以前咁緊緻啦,所以我都鐘意用FIRMING野同按摩下,MELING你用完呢枝野記得SHARE下,我好有興趣..

karen said...

哈哈~彈弓呢~meling你形容得好好呀~^^

sabacuby said...

"粒"吾"粒"丫?
我好怕d瘦面產品都傾向好"粒",擦完塊面好似有層野甘。

Meling Lam said...

sabacuby> 我覺得ok,不過始終大部分瘦面產品都係以「緊緻已鬆弛肌膚」角度去瘦面,咁唔多唔少都會加返D可以增強肌膚彈性的成分,例如呢支就有D甘油(Glycerin),所以會比到大家「偏笠」的感覺。

yoo~ said...

溫馨提示: 那個瘦面按摩轆轆使用不正確e.g.很順手的轆完上再轆番落黎, 落黎果下會有反效果的, 請小心使用.

Meling Lam said...

yoo> 多謝提醒 ^_^ 反效果就弊喇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站