Thursday, September 10, 2009

是日想吃:期間限定的 Lulu Guinness 午後點心



時裝設計,既是生活時尚的一環,為什麼不可以演變成飲食設計?

所說的,不是 MUJI Cafe、不是 agnes b. delice 那麼普通的例子。英國 The Metropolitan London 酒店為慶祝 London Fashion Week,找來英國包包女王 Lulu Guinness 以其 2010 年春夏季設計為題,為酒店設計特式下午茶點, 只在由2009年9月14日至26日供應,惠顧此茶點的貴賓,在 Lulu Guinness 位於 Ellis Street 的店購物再打85折。



可惜我短期內也未有機會去倫敦遊玩,只好恨得牙癢癢,想要把 Lulu 的招牌紅唇曲奇吃下。假如有天 Vivienne Tam 月餅在香港推出,我一定飛撲搶購!

歡迎留言!

4 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

有得外賣打包嘛?(真係好靚呀!!)
我的"好"朋友下星期去倫敦呢........
如果可以外賣, 一於叫佢買畀我.....haha~~~~

hidee said...

啊!!!好想食啊~~~~~

Szekai said...

D Cake 好靚呀~~

richmapoorma said...

靚到唔捨得食...咁少.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站