Monday, September 07, 2009

是日好吃:MUJI Waffle 配雪糕



就算是最不懂得煮食的女生,都應該可以做到這款甜品。

材料:MUJI Waffle 一件,雪糕一球。MUJI Waffle 用小焗爐烘5分鐘,放涼。盛暖水一杯,用來浸熱雪糕勺,會更易打造圓形雪糕球。今次用的 Dreyer's Real Strawberry 雪糕太酸,不好吃,下次一定要買 Mint Chocolate 或 Häagen-Dazs 抹茶雪糕,再度炮製。

歡迎留言!

4 comments:

閃閃星小藍 said...

一朝早見到呢個post... 咩減肥既動力都冇晒, hahahhahaha!!!

好想食呀~~~

但願我只是一片綠...葉 said...

我禽日去木球會都食了WAFFLE + 雪糕......
宜家仲念念不忘........
今日收工又去MUJI 買包試一試先!!

MISS MUI MUI said...

好似好好食咁~~

但願我只是一片綠...葉 said...

我已經跟住你0既推介......買0左250蚊小零...........
希望我可以省住食啦...... kaka
(食0左兩包小零中~~~)
P.S. 20蚊兩塊真係好抵........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站