Wednesday, September 30, 2009

Nail of the Month:O.P.I. DS Sensation



上月做的紫紅色 O.P.I. Axxium Soak-Off Gel 太長,是時候去換新顔色。卸除舊甲時,O.P.I. Axxium 跟 Calgel 差不多,也是一鏟即掉,之後用普通指甲銼磨一磨,再用 cushion 挫磨一磨,已經跟沒有做過 Gel Nail 一樣,沒有 Hard Gel 「要一直做甲」「無法戒掉」的煩惱。話雖如此,今天我仍有選另一顔色繼續做,花HK$380漂亮三星期,划算!

Bright Pink Gel 做底色,加金色閃粉 Gel,效果很像 O.P.I. DS013 Sensation。前天到 SEPHORA 逛時,十五十六的在 DS021 Diamond(有鑽石閃粉的紫灰色)及 DS013 Sensation(有鑽石閃粉的亮粉紅色)之間選擇,最後只買了 DS Diamond。今天去做甲,聽取美甲師 Ronda 的建議,選擇了 DS013 Sensation 類似組合,算是一償心願。



在 SEPHORA 買了 DS021 Diamond(HK$198)及有趣的「改錯筆」(HK$104)。「改錯筆」有兩個「筆咀」,預先浸滿洗甲水,適合自己塗甲油又易塗到漏出邊緣的女生使用,包括我。

另外,在 SEPHORA 看到三款洗甲水,綜合店員及美甲師的意見,
附加洗甲小貼士:



綠色的 Aloe 可用來抹一般顔色的甲油。



橙色的 Acetone-free 可用來抹去 Gel Nail 上加的甲油或 Top Coat,而又不影響 Gel Nail 表面。可是它抹走閃粉的能力不高。



紫色的 Expert Touch 最好用,用來抹閃粉都可以一抹即掉。Soak Off Gel 如 Calgel 或 Axxium Soak-Off Gel,也是用這款 Acetone(丙酮)濃度較高的洗甲水去卸除,不用花錢給人家幫你去卸啊。

歡迎留言!

10 comments:

Limo said...

I found a beauty salon here in the US that sells OPI for US$4 each. So cheap. I keep buying and buying and buying. haha

Meling Lam said...

Limo> O.P.I. 的顔色很漂亮,是我愛得太遲 :P

linglane said...

我一直是OPI的fans,鍾意佢多色質地好,以往都在美甲店購入OPI(普通色$120左右)(DS系列約$180)。
不過最近幾個月發現了一家便宜的上樓舖,OPI甲油約六折發售(都有賣essie和其他甲油),而且店員服務唔錯,我向佢提出搽甲油的問題佢哋會俾有建設性嘅答案,亦唔會hard sell買嘢。店員對指甲油顏色/名字熟悉,如果遇上花多眼亂太多色唔知買邊支嘅情況佢哋亦可以俾到意見,令我次次去都覺得好開心。
所以想分享一下:
http://www.cher2.com/product.php?prod_cat_id=6#main
(唔好意思,我唔知咁算唔算賣廣告,但係我同呢家舖冇關係架,只係想分享下咋)

Meling Lam said...

linglane> OPI甲油約六折發售<- 係咪真貨/行貨?

linglane said...

佢話係在美國入嘅水貨。
不過佢間店好多貨又好齊色,而且我話要訂一啲佢本來冇入嘅貨佢都班到返來。

Meling Lam said...

linglane> 點解我會咁問呢,就係因為有D店明明香港未入/唔入的貨佢都會有,至有景轟呀,小心。

Meling Lam said...

linglane> 事關美國及台灣星馬都有好多假貨,大部分以水貨形式出售。

linglane said...

吓?咁大件事?死啦…我會唔會做咗豬仔呢?
咁其實要點分咩係水貨同行貨?
之前我都係在美甲店買,都唔識分喎。

Meling Lam said...

linglane> 暫時真係幾難分,但係香港代理有個list,知道邊D係 official dealer。SEPHORA就一定係,我的美甲師 Ronda 都係,其他的要問。

linglane said...

噢…係呀?!
咁我都係去返Sephora買了…
雖然貴啲但係肯定係行貨。
謝謝你呀Meling。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站