Tuesday, September 01, 2009

懶女人化妝櫃:Rise & Shine by Chanetecaille Future Skin Foundation



幾日前講到《allure》的《Rise & Shine》專題,另一要點 "Don't O.D. on foundation" 極之切合我的情況。

平時我愛用 2-way,但睡眠不足時,粉狀的粉底特別易甩。曾聽過 Sofina 的研究指出,掉粉的樣子,會比剛上粉時的樣子,老五年!所以,在皮膚狀態不好的日子,我都不敢亂來,乖乖改用霜狀粉底。

《allure》內文,Lancome 首席化妝師 Aaron De Mey 建議用霜狀粉底,而碎粉只塗在前額、下巴及鼻側。不過,香港的夏天天氣非一般的潮濕,我想只有乾性肌膚的人(包括我)可在夏天用霜狀粉底,霜狀粉底的選擇亦很重要。

最近受 Chantecaille 邀請,到IFC專櫃試用它們的 Future Skin 未來肌膚粉底($650/30g)。粉底裡有「蘆薈、洋甘菊和山金車成分,可舒緩敏感及緩和過敏肌膚。迷迭香、綠茶和米糠成分,能增强免疫系統及幫助預防由環境引起的氧化作用。」卸妝後皮膚比上妝前更水潤,貴得有道理。



Future Skin Foundation 不是新出的產品,但新加了兩款合中國人或日本人使用的新色,如果你認為它一向的 Pink Tone 太「外國」,今次應該可以找到適合的顔色。我用 Alabaster,另一新色Camomile。



可是 Future Skin Foundation 的包裝不方便,採用開放式的瓶裝,打開時會弄髒雙手。從好的方面看,要是使用密封式的瓶子,或會留下不少粉底在瓶內。好東西,當然要用到底!



順帶一提,Chanetecaille 代言人 Olivia Chanetecaille 是品牌創辦人的女兒,30歲前是全職模特兒,及後決定加入家族生意,成為品牌創意總監及代言人。似乎好多高質素的法國品牌,如 Annick Goutal, 都有類似的美麗傳說。

歡迎留言!

9 comments:

鼠鼠 said...

鼠鼠都換左呢個samples..
可能t位比較油..好快溶晒..

Meling Lam said...

鼠鼠> 我比你大好多呢,皮膚又乾好多,對我來講岩岩好 ^^

閃閃星小藍 said...

岩乾皮膚用 (眼睛閃亮中) 不過岩岩轉左YSL既粉底,用完可以試下呢個品牌呢!

未來肌膚粉底- 個名好得意喎!

N@kiter~! said...

久聞Future Skin Foundation的佳評,
奈何貴婦價,望而卻步............

靚靚煮飯婆 said...

呢隻foundation 好好用, 我冬天好難上到粉的, 因為乾啩, 都係用佢先上到粉架, 好好用, 不過佢好似年年都加價咁, 由我第一瓶買$330去到而家$650真係貴咗好多呀!!>.<

MISS MUI MUI said...

霜狀係咪乜野皮膚性質都得架?

Meling Lam said...

Miss Mui Mui> 我覺得乾性皮膚會岩D,油性就不大合用了。

Meling Lam said...

靚靚煮飯婆> @.@ 貴呀~

MaizeBB said...

this product's very overrated. spent the $$ and struggled really hard to finish my first bottle. it isn't as moisturizing as it claims, not easy to smooth out, and provides very limited coverage. its other skin care products actually deserve more attention but no idea why its PR has been pushing this all the time.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站