Wednesday, September 16, 2009

試用者招募:韓國醫學美肌品牌 ROJUKISS
聚光緊膚BB調理霜



韓國是 BB Cream 的起源地,在港有售的幾個韓牌也有推出適合不同膚質的 BB Cream。不過最感興奮的是熱爆台灣網路的 ROJUKISS 終於來港(在屈臣氏有售),早在看到台灣著名 beauty blogger 信爺的試用報告時,已想找朋友從台灣或韓國買回來啊!

有沒有發覺,戀愛中的女人,面上永遠帶著甜蜜的微笑,膚色天天也紅粉菲菲,觸感柔滑細緻?ROJUKISS 認為「愛情」是令人喚發動人神彩的完美護膚品,所以名字以羅密歐(ROMEO)的簡稱RO、茱麗葉(JULIET)的簡稱JU和接吻(KISS)三字組合而成。創辦人特別推出「愛情護膚方程式」,不單在韓國本土成為護膚寵兒,官方網站更超過8,000名網友推薦,在台灣一推出即成人氣商品,難怪一到網上google "ROJUKISS",馬上得到 293,000 項結果!

那什麼是 ROJUKISS 的愛情護膚配方?他們請來韓國300多家專業皮膚科醫院的皮膚生理學研究所合作,嚴選多種珍貴有效護膚成分,配合先進技術隱定當中的高效活躍的專利成分,讓每件產品都能發揮如「愛情」一樣的護膚「魔力」,締造完美肌膚。



品牌公關說,可提供30支皇牌 ROJUKISS Spot Light Blemish Balm Cream 聚光緊膚BB調理霜(價值HK$220/50ml)給《蘋果的化妝箱》讀者試用,亦即是信爺所試的那一支。在台灣,聚光緊膚BB霜獲得不少媒體美容版,如《自由時報》周末生活版、《聯合報》快活周報及《柯夢波丹》雜誌(Cosmopolitan)熱烈好評。其聚光效果可以遮瑕潤色之餘,同時保持肌膚透明感。金縷梅萃取物,令毛孔回復細緻。可作妝前打底用,其保濕滋潤成分及控油透氣質感,即使夏天也可令妝容更持久。特別加入Q10成分,帶來抗皺的功效。

如有興趣參與試用及在自己 blog 撰寫試後感的 beauty bloggers,請填妥下列表格,按Submit。被抽中的30名試用者將獲電郵或電話通知到尖沙咀取貨。



截止招募日期:2009年9月21日。

歡迎留言!

25 comments:

日文書 said...

第一~~~已報名~~~唔該晒meiling~~~>3<

joey said...

第二XD
己報名了,THANKS MELING^^

karen said...

報左名啦~唔該哂~
之前睇台誌都見有講呢支bb cream呢~佢既買點真係幾吸引呢~

Lian said...

我都報左.第三

tika said...

ROJUKISS的取名已經夠吸引了@@
絕對有興趣試用!我不客氣啦^^

dada said...

ROJUKISS在台灣很紅~已報名>3<

Sputnik said...

己報名了~謝謝
:)

閃閃星小藍 said...

一直都覺得韓國做的bb cream 唔岩香港氣候用,所以一直都冇打算買!
希望可以試下係咪真係咁好唷!
thanks meling!!!

J^mi said...

Thanks Meling & ROJUKISS!
我都報左名試下. :)

Michelle said...

最尾果個問題好得意, Meling, 我願意...

XD

candy said...

暫時未有一支bb cream非常適合我用,不知道這支會否有驚喜呢?

Red apple said...

從未試過用bb cream,很想試試這個感覺!

小慧 said...

applied~~~
希望抽到啦~^o^

simplekan said...

報咗名啦~~~第一次, 希望抽中啦

但願我只是一片綠...葉 said...

我都想試呀.....
希望可以快靚正咁一take 過個妝啦.......
thx Meling!!

giegie said...

applied already ~~~
thanks a lot Meling ~~~

meowmichi said...

thanks meling! 報名睇下得唔得先:D

fine said...

wa~呢個牌子响台灣好出名架,希望抽得中喇~~~

Szekai said...

JOIN JOIN JOIN...
哈哈~ 我用過Missha既bb cream..真係好唔得... 之後就唔敢再買bb cream..話哂bb 同 foundation個價都係差唔多... 買左一枝唔岩用既已經心痛死.. 咖下missha已經俾我打左入冷宮... 希望今次有得試下唔同牌子既bb.... ^v^

正。能量女子 said...

我都報左名,希望抽中啦, thx Meiling:)

simplekan said...

招中咗呀~~~thx Meiling
試用完再通知

szeue said...

meling~ 多謝妳~ 我抽中左~ 已經準備寫試用報告了~ 但錯手delete左抽中的email~ 唔知道寫好了要將網址send去邊個email度呀~ 請幫下我丫~ thx~

Meling Lam said...

請電郵到promotion@hkcosme.com, thanks :)

sin man said...

Dear Meling,
I know this is not your newest post but I really want to get the Rojukiss BB cream but seems to find it in Watson's. Please kindly let me know where can i find that la!

Thank you so much!

Meling Lam said...

sin man> 唔係間間屈臣氏都有,但我記得大約一個月前到京華中心屈臣氏都有見到呀,可能難找少少或者要問店員。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站